czaya ja na rudą stosuje system novola. Tanio i dobrze.
Szczota (ale lepiej flex z tarczą ścierną), potem zgodnie z kartami technicznymi:
1. primer
http://professional.novol.pl/podklad_re ... T_340.html2. podkład akrylowy: np.
http://professional.novol.pl/podklad_ak ... T_310.html - lub inny, ważne, by był akrylowy
potem już estetyka:
3. coś nawierzchniowego, ja stosuje akryl z puchy, z mieszalni, pod kolor (na podwoziu nie ma znaczenia, więc ... jakikolwiek sensownej firmy)
4. na podwozie możesz dac coś elastycznego. Bitexy i inne syfy. W profile zamknięte lałem fluidol - robi robotę, na bazie wosków.
i tyle, nie ma co doktoratu robić. Zestawik novola kupisz za coś koło 100 zł (z rozpuszczalnikami itd - wczytaj się w karty). Dwuskładnikowe, chemoutwardzalne, na pędzel.
U mnie w bolidach zdaje egzamin i ruda się już zakonserwowanych miejsc nie ima.

Ktoś tu polecał epoksyd na fertran, ale ... jak się wczytać w karty techniczne, to epoksydy nie powinny byc stosowane na kwasne podłożaa. Specem nie jestem, ale mi taki właśnie eksperyment zakończył się atakiem rudej. Na szczęście to jest maska od spodu więc ... czekam juz 2 lata na "wolną chwilę" by to poprawić

Nie wiem jak u Was, ale ja bez wash primera nie mam co szukać przy renowacji, szczególnie na podwoziu, bo nigdy, ale to nigdy, nie udało mi się porządnie wyczyścić blach. Nawet przy użyciu piaskarki. Zawsze jakieś wżery zostają ...
_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu

... i skośnookie 4x4 innej marki
