suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 10:23 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr paź 24, 2012 5:17 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 20, 2011 11:33 am
Posty: 203
Lokalizacja: 15km od Krakowa na wschód
vitara_offroad pisze:
jurczi pisze:
Jak rozwiązałeś kwestię miski olejowej?


A o co konkretnie pytasz ?


Zax wyjaśnił o co mi chodziło. Wiele osób przez brak odpowiednio skonstruowanej miski (czyli np zostawienie seryjnej z BMW) zajechało w ten sposób silnik.


Na górę
Post: pn gru 03, 2012 9:50 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
to mnie dotyczy :mrgreen: wlasnie szukam nowego silnika i mysle nad przerabianiem miski 8)

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: ndz sty 27, 2013 3:15 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 18, 2012 7:44 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Piła Wielkopolska
siemka..jeśli posiadasz wymiary flanszy lub jakiś szkic z wymiarami to wyślesz mi na pw ? Planuje swapa ale na bmw 1,8 is i z tego co pamiętam to ta sama skrzynia tam wchodzi. I jeśli możesz to przekazać mi pare informacji z przebiegu prac czyli na co zwracać uwagę itp. :) Pozdro ...

_________________
www.skleplakiernika.pl
-baranki
-konserwacje
-masy uszczelniające
-papiery ścierne
-podkłady
-spraye
-pasty i gąbki polerskie


-Vitara 1.6 8v 3D Blaszanka


Na górę
Post: ndz mar 24, 2013 6:02 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 11:22 am
Posty: 15
Witam was chciałbym się podzielić z Wami wrażeniami po jeździe próbnej mojej vitarki z silnikiem bmw, to co zauważyłem to skonfigurowanie czyli skrzynia bmw i reduktor vitara spowodowało ze vitara jest dużo wolniejsza myślę ze max to jakieś 120 km/h jeszcze nie próbowałem na max bo są dość duże wibracje ale do setki idzie zaskakującą szybko. Jeśli chodzi o teren to na piaskowni można jechać bez reduktora na 2 biegu i nie ma problemu jazdy nawet na niskich obrotach zbiera się bardzo dobrze.
Natomiast na reduktorze nie ma potrzeby używania 1 biegu pod strome podjazdy wychodzi na 3 biegu.
Miałem małą przerwę z powodu usterki silnika brak pełnych obrotów (wytarty wałek rozrządu te typy tak maja) Wymieniłem wałek i założyłem dźwigienki z silnika m43 teraz sie kręci do odcięcia powinno jeszcze lepiej jechać. Ogólnie jestem zadowolony w najbliższym czasie mam zamiar znów się wybrać w teren to nagram jakiś filmik z porównaniem z innym samochodem.

http://www.youtube.com/watch?v=8X06WjoY ... e=youtu.be


Na górę
Post: ndz mar 24, 2013 9:42 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
vitara_offroad pisze:
Witam was chciałbym się podzielić z Wami wrażeniami po jeździe próbnej mojej vitarki z silnikiem bmw, to co zauważyłem to skonfigurowanie czyli skrzynia bmw i reduktor vitara spowodowało ze vitara jest dużo wolniejsza myślę ze max to jakieś 120 km/h jeszcze nie próbowałem na max bo są dość duże wibracje ale do setki idzie zaskakującą szybko. Jeśli chodzi o teren to na piaskowni można jechać bez reduktora na 2 biegu i nie ma problemu jazdy nawet na niskich obrotach zbiera się bardzo dobrze.
Natomiast na reduktorze nie ma potrzeby używania 1 biegu pod strome podjazdy wychodzi na 3 biegu.
Miałem małą przerwę z powodu usterki silnika brak pełnych obrotów (wytarty wałek rozrządu te typy tak maja) Wymieniłem wałek i założyłem dźwigienki z silnika m43 teraz sie kręci do odcięcia powinno jeszcze lepiej jechać. Ogólnie jestem zadowolony w najbliższym czasie mam zamiar znów się wybrać w teren to nagram jakiś filmik z porównaniem z innym samochodem.

http://www.youtube.com/watch?v=8X06WjoY ... e=youtu.be


Szkoda, że nie dorwałeś M42B18 z E36.
Zmieniłeś miskę olejową?
Skąd te wibracje?

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pn mar 25, 2013 6:27 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 11:22 am
Posty: 15
Wibracje wychodzą z połączenia skrzynia reduktor muszę to dokładniej wycentrować.
Z miską nie robiłem nic i chyba nic nie trzeba kolega z takim silnikiem w nivie jeździł i nie miał jakiś kłopotów.


Na górę
Post: czw kwie 18, 2013 3:34 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw mar 21, 2013 11:33 am
Posty: 504
Lokalizacja: Pruszków i okolice
i jak wygląda sprawa po testach w terenie? silnik 1.6 czy tez 1.8 bmw z osprzetem to znikomy koszt w każdym razie jest to gra warta świeczki..... powiedzcie mi jak wyglada sprawa silnik skrzynia.... tutaj z tego co zrozumiałem kolega zastosował silnik i skrzynie z bmw? niska prędkość max mi nie przeszkadza na ta chwilę 1.6 8v z automatem jedzie max 120 mając ponad 5 tys obrotów (mam automat) i przełożenia w moście 4.6xx więc tutaj pewnie trochę bym na predkości zyskał.... powie ktoścoś więcej? chciałbym pozbierać wszystkie dane do transplantacji i ewentualnie w zimę moze bym myślał nad swap-em.... tylko chyba 1.8 ale.... zależy co się trafi

_________________

Grand vitara 2.5 v6 robi się
Pinin 5D 2.5" trepador 30" escape ewq-q9500
Były
Vitara 1.6 4" 30"
jeep XJ 4.0 3,5"
jeep XJ 2.1td 4" 32"
Vitara 1.6 8V 3" 31"
monterey 3.1td 32"


Na górę
Post: sob kwie 20, 2013 6:37 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
panowie jak to sie ma do siebie ???
czy napędy z vitary wytrzymują 140 koni z IS'a ??

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: sob kwie 20, 2013 7:19 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Moim zdaniem nie ma szans.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: sob kwie 20, 2013 8:05 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Patryk32 pisze:
panowie jak to sie ma do siebie ???
czy napędy z vitary wytrzymują 140 koni z IS'a ??

Zazwyczaj to się wiąże z wcześniejszą przeróbką przedniego mostu na stal, półosiek z 2,5 V6... A tył jak się zweryfikuje to też można zapodać most od 2,0 albo 2,5 z granda. Będzie szerszy, fajniejszy :mrgreen:
Skrzynia i reduktor wytrzymują. Nie wiem jak ze sprzęgłem - pytaj milasa i reszty z tamtych okolic, oni takie rzeczy robią.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pt lip 26, 2013 6:40 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 14, 2010 10:38 am
Posty: 22
Lokalizacja: Miechucino
Witam, jak kolega rozwiązał problem wibracji?


Na górę
Post: pt sie 02, 2013 9:31 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 18, 2012 7:44 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Piła Wielkopolska
Jak tam kolego skończyłeś ? Podziel się informacjami...jestem w trakcie budowy mojego i chętnie bym wymienił się zdaniem..

_________________
www.skleplakiernika.pl
-baranki
-konserwacje
-masy uszczelniające
-papiery ścierne
-podkłady
-spraye
-pasty i gąbki polerskie


-Vitara 1.6 8v 3D Blaszanka


Na górę
Post: pt sie 02, 2013 10:00 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Patryk32 pisze:
panowie jak to sie ma do siebie ???
czy napędy z vitary wytrzymują 140 koni z IS'a ??


No jasne
Ale tylko wolne obroty :mrgreen:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pt sie 02, 2013 10:44 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
na wysokich też da rade :wink: ale tylko jak nie złapie trakcji :mrgreen:

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: czw lip 17, 2014 10:34 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz lut 02, 2014 6:58 pm
Posty: 35
Lokalizacja: Kielno
mam takie pytanie:
- jak zachowywałby się samochód gdyby zamiast kombinacji łączenia skrzyni z bmw i reduktora, po prostu zostawic skrzynie i reduktor z vitary tylko spiąć go flanszą z silnikiem bmw ?

i kolejne pytanie - jak wyglada kwestia skrzyni od benzyny przy silniku diesla - konkretnie chodzi o jakies 2.0 tdi ok 140 koni zespolone ze skrzynią z vitary

_________________
vitara 1,6 8v


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl