suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt maja 06, 2025 11:07 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: śr lip 17, 2013 10:56 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lis 08, 2012 8:34 am
Posty: 12
Lokalizacja: Kraków
Za 16h wyjezdzam to sie odzywam ;)


Na górę
Post: śr lip 17, 2013 11:01 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
radzik071 pisze:
Patryk a jak zmulenie na 31" ? zmieniałeś przełożenia czy nie widzisz potrzeby ?


heh.. tak jak pisałem, zmulenia brak, gumy sa "prawdziwe" a nie nalewki także no też ma to swój udział, a do tego założone są na alu od Geo które są lżejsze niż stalówki :mrgreen: także no nic mi nie zamuliło - idzie dalej jak wściekły,

ogolnie ta moja vitarka w manualu ma magicznie krótkie biegi, ja moge jechac 20km/h na 4 biegu i mam przeszło 1000 obr.
na 5tym biegu mam 4 tyś obr jak mam 100km/h - czyli tak samo jak w Geo na 3cim biegu przy 100km/h

jak bede zmieniał to manuala włożę do geo bez zmiany przełożeń - będe miał dłuższe biegi - dla mnei lepiej bo mocy w terenie mi nie brak

pojeździłem z chłopakami vitarami i moje kompleksy że moja jest słaba jakoś mi uciekły :wink:


najbardziej ciekawi mnie ta skrzynia - jest dla mnie zagadką hmmm....
może kolejna niespodzianka - tak jak kupiłem vitarę a po 3 miesiacach dowiedziałem się że mam Geo :twisted:
liczę że tutaj będzie podobnie :mrgreen:

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: czw lip 18, 2013 2:17 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Silnik chyba nie jest najszczęśliwszy z okazji tych 20 km/h na czwórce... :mrgreen:
Ale jeśli chodzi o przełożenia, to zauważ, że przy niskich obrotach różnica między biegami jest nieznaczna - różnice między biegami przy 1000 rpm będą pewnie z 5 razy mniejsze, niż między biegami przy 5000 rpm.
A to wszystko przez matematykę i przełożenia :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: czw lip 18, 2013 3:51 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
zax pisze:
Silnik chyba nie jest najszczęśliwszy z okazji tych 20 km/h na czwórce... :mrgreen:


rzecz jasna żeby się rozpędzić nie dusze go na 4 - wiem że sa jeszcze inne biegi, niekoniecznie wyższe :lol:

to tak tylko paczyłem jak sie skrzynia zachowuje - i jak dla mnie jest megaaa krótka

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: wt lip 23, 2013 9:59 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw mar 21, 2013 11:33 am
Posty: 504
Lokalizacja: Pruszków i okolice
z racji że temat jest mi bliski postanowie się udzielić.... Co do sprawności automat-a 3 biegowego w terenie..... rewelacja.... długie podjazdy wygoda itd.... traci moc redukuje bez utraty ciągu nawet na chwilę. Wielki plus. Odporność i wytrzymałość skrzyni. No więc tak. 3 tygodnie temu zalałem Vitkę... wpadłem w małe bajorko głębokie na 150cm i już w nim zostałem. Woda była wszędzie w skrzyni również. po udanej reanimacji vitara odpaliła na chwilę i jechała bez problemów. 2 tygodnie trwała reanimacja silnika a właściwie osprzetu (prychała kichała nie paliła od strzała a na pb wcale) teraz wymieniałem olej w skrzyni asb. wymiany statyczne raz spuściłem cały syf co w niej był (około pół litra wody więc nie powinna jechać i stracić napęd jak już ktoś napisał a nic się nie działo zupełnie) nowy olej rundka około3-4 km po trasie i jeszcze raz wymiana. iiii.... skrzynia jeździ olej jest już prawietaki jak być powinien. generalnie jestem na tak. tylko te prędkości na trasie...... u mnie autko na simex-ach około 28,5 cala. radzi sobie z nimi dzielnie. niedawno zaspawałem dyfer tylni więc ma jeszczeciżej ale puki co jest ok. nie zmienia to faktu że zastanawiam się nad przekładką na manual bo coraz częściej jeździ po czarnym a prędkości trasą rzędu 80-90 w porywach mnie dobijają.


P.S.

vitka w manualu 1.6 8V przy 100km/h jakie ma obroty na 5tym biegu? wiem że przełożenia w mostach inne ale chciałbym to wiedzieć bo u mnie mosty zostaną dłuższe w celu zminimalizowania właśnie obrotów

_________________

Grand vitara 2.5 v6 robi się
Pinin 5D 2.5" trepador 30" escape ewq-q9500
Były
Vitara 1.6 4" 30"
jeep XJ 4.0 3,5"
jeep XJ 2.1td 4" 32"
Vitara 1.6 8V 3" 31"
monterey 3.1td 32"


Na górę
Post: wt lip 23, 2013 4:19 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
godles pisze:
z racji że temat jest mi bliski postanowie się udzielić.... Co do sprawności automat-a 3 biegowego w terenie..... rewelacja.... długie podjazdy wygoda itd.... traci moc redukuje bez utraty ciągu nawet na chwilę. Wielki plus. Odporność i wytrzymałość skrzyni. No więc tak. 3 tygodnie temu zalałem Vitkę... wpadłem w małe bajorko głębokie na 150cm i już w nim zostałem. Woda była wszędzie w skrzyni również. po udanej reanimacji vitara odpaliła na chwilę i jechała bez problemów. 2 tygodnie trwała reanimacja silnika a właściwie osprzetu (prychała kichała nie paliła od strzała a na pb wcale) teraz wymieniałem olej w skrzyni asb. wymiany statyczne raz spuściłem cały syf co w niej był (około pół litra wody więc nie powinna jechać i stracić napęd jak już ktoś napisał a nic się nie działo zupełnie) nowy olej rundka około3-4 km po trasie i jeszcze raz wymiana. iiii.... skrzynia jeździ olej jest już prawietaki jak być powinien. generalnie jestem na tak. tylko te prędkości na trasie...... u mnie autko na simex-ach około 28,5 cala. radzi sobie z nimi dzielnie. niedawno zaspawałem dyfer tylni więc ma jeszczeciżej ale puki co jest ok. nie zmienia to faktu że zastanawiam się nad przekładką na manual bo coraz częściej jeździ po czarnym a prędkości trasą rzędu 80-90 w porywach mnie dobijają.


P.S.

vitka w manualu 1.6 8V przy 100km/h jakie ma obroty na 5tym biegu? wiem że przełożenia w mostach inne ale chciałbym to wiedzieć bo u mnie mosty zostaną dłuższe w celu zminimalizowania właśnie obrotów

No jak zostawisz te przełożenia, to o piątce zapomnij.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: wt lip 23, 2013 4:21 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
zax pisze:
No jak zostawisz te przełożenia, to o piątce zapomnij.


tzn ?? bo planuję przełożyć skrzynie manual do mostów z automatycznej

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: wt lip 23, 2013 4:34 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Patryk32 pisze:
zax pisze:
No jak zostawisz te przełożenia, to o piątce zapomnij.


tzn ?? bo planuję przełożyć skrzynie manual do mostów z automatycznej

1,6 jedno, czy drugie już i tak nie ma mocy przyśpieszać na piątce.
Jak na większym od seryjnych kół simexie dasz przełożenie 4,6..., to się zesra na tej piątce. Vmax ze 200 km/h i jednocześnie brak mocy, żeby przekroczyć 110 :)

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pt lip 26, 2013 1:59 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw mar 21, 2013 11:33 am
Posty: 504
Lokalizacja: Pruszków i okolice
koła mam 71cm średnicy przy ori 68 więc nie ma różnicy wiekszej. no więc dowiemy się jakie obroty ma manual przy 100km.h na piątce przy ori kolach lub zblizonych? odejmiemy sobie 10-15% wartości obrotowej to chyba nie problem poza tym 5tke mozna wtedy traktować jako nadbieg. jak ktos w trasie 3 biegowym automatem nie byl to chyba nie zrozumie....

_________________

Grand vitara 2.5 v6 robi się
Pinin 5D 2.5" trepador 30" escape ewq-q9500
Były
Vitara 1.6 4" 30"
jeep XJ 4.0 3,5"
jeep XJ 2.1td 4" 32"
Vitara 1.6 8V 3" 31"
monterey 3.1td 32"


Na górę
Post: pt lip 26, 2013 3:58 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
ja ciebie kolego akurat rozumiem :wink:


powiedzcie mi, czy zamieniając silniki w vitarce - 1.6 8v na 1.6 8v musze zmieniac komputer :mrgreen: ?? chodzi o to że te automaty maja ponoc jakiś swój komputer od skrzyni - tylko nie wiem czy jest to w jednym czy osobno, (u mnie ze skrzyni idą 3 kostki podłączam je do głównej wiązki od silnika,)

pytam bo w sumie jest taki plan co by wyjechać z jednej silnikiem wraz ze skrzynią i wstawić do drugiej, - jest to łatwiejsze niż szarpanie się z odkręcaniem skrzyni, a że silniczki oba w bardzo dobrej kondycji to nie widze przeciwwskazań by tak zrobić :wink:

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl