suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 7:33 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lis 12, 2013 9:28 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob paź 05, 2013 5:10 pm
Posty: 37
Lokalizacja: Ustka
Witam
Z moją vitrką nie jest źle... Podczas odpalania załapuje nawet szybko ale musze trochę przytrzymać gazu ,bo jak puszczę to odrazu zgaśnie, czasem jest tak, że spadnie do 500 obrotów, a nawet niżej i powoli rosną obroty do ok 1,2 tys ... gdy dodam trochę gazu to obroty wskoczą na ok 1,6 tys .. Ale gdy ruszam to strasznie szarpie, auto mało nie zgaśnie (chyba, że ruszę bez dotykania pedału gazu ). Dzieje się tak do ok 3 tys obrotów, a gdy dodam więcej gazu to auto przestaje szarpać, a silnik normalnie pracuje. Zaś gdy z powrotem puszczę gaz to znowu szarpie nie chce jechać .. Zachowuje się jakby nie dostawała paliwa, mimo że dodaje gazu to ona nic , tylko bardzo powoli i nierówno stara się podnosić obroty , gdy pokona ok 3 tys to normalnie chodzi, myślałem, że to może pompa paliwa, bo nie słychać jej pracy po włączeniu zapłonu , pompa włącza się w chwili kręcenia rozrusznikiem.
Auto na gazie chodzi normalnie bez problemów.
Vitara 1,6 8v monowtrysk 90r


Na górę
Post: wt lis 12, 2013 11:12 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
nie wiem jak to w vitarze jest ale ja bym sprawdzil sonde lambda i swiece z przewodami

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: śr lis 13, 2013 10:47 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
anonimowy pisze:
to może pompa paliwa, bo nie słychać jej pracy po włączeniu zapłonu , pompa włącza się w chwili kręcenia rozrusznikiem.
Auto na gazie chodzi normalnie bez problemów.
Vitara 1,6 8v monowtrysk 90r

Komputer masz uszkodzony i źle steruje pompą/wtryskiwaczem.
Mierzyłeś ciśnienie paliwa?
Lampka checkengine działa?


Na górę
Post: śr lis 13, 2013 3:49 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob paź 05, 2013 5:10 pm
Posty: 37
Lokalizacja: Ustka
Nie mierzyłem ciśnienia, bo gdy zdejmę ten przewód który doprowadza paliwo i włączę zapłon to nic z niego nie leci .. pompa włącza się w chwili kręcenia rozrusznikiem. Po włączeniu zapłonu słychać koło bezpieczników z jakiegoś chyba przekaźnika , który ma dwa wejścia jedno na 4 piny, a drugie na 5 cyknięcie , rozebrałem go i tam wszystko jest czyste, więc już sam nie wiem, świece wymieniałem


Na górę
Post: czw lis 14, 2013 11:18 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Acha, to nie możesz zmierzyć ciśnienia kręcąc rozrusznikiem? Albo na pracującym silniku?
Co z tym checkenginem?


Na górę
Post: czw lis 14, 2013 5:16 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob paź 05, 2013 5:10 pm
Posty: 37
Lokalizacja: Ustka
niestety nie mogę zmierzyć ciśnienia, bo nie mam takiego sprzętu, a co do błędów to sprawdziłem i pokazało mi 45


Na górę
Post: czw lis 14, 2013 8:25 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 13, 2012 2:39 am
Posty: 108
Lokalizacja: Kraków/chwilowo Tarnów
Mam podobną sytuację. Jednak gdy odpalę zimny silnik obroty są ok. Gdy ruszam i zbyt mocno wcisnę gaz auto muli, poszarpuje. Gdy się nagrzeje od dołu jest ok, a czuć że trochę muli w górnych partiach obrotów. Co ciekawe na gazie ani pierwsze ani drugie objawy nie występują. Przypuszczam, że to sonda lambda, bo mam złożony gaz który omija ten czujnik.

_________________
Niebieska blaszanka 1.6 8V LPG.


Na górę
Post: czw lis 14, 2013 11:46 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
anonimowy pisze:
niestety nie mogę zmierzyć ciśnienia, bo nie mam takiego sprzętu, a co do błędów to sprawdziłem i pokazało mi 45

No to już masz diagnozę.
Jeżeli kod 45 nic ci nie mówi, to lepiej pojedź do warsztatu.


Na górę
Post: czw lis 14, 2013 11:58 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
pomogę http://www.suzuki.info.pl/?t=2;3&a=21

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: pt lis 15, 2013 3:47 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob paź 05, 2013 5:10 pm
Posty: 37
Lokalizacja: Ustka
ale czym jest wyłącznik biegu jałowego ?? gdzie go znajdę ?


Na górę
Post: śr lis 27, 2013 8:06 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob paź 05, 2013 5:10 pm
Posty: 37
Lokalizacja: Ustka
A czy może czujnik powierza dolotowego może mieć związek z szarpaniem pomiędzy 1500, a 2000 do tego stopnia, że się nie da jechać ... Na ciepłym silniku jest trochę lepiej


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl