suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz cze 22, 2025 7:26 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 401 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1027 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn sty 06, 2014 8:12 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr paź 09, 2013 7:46 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Dublin
eeech...szkoda :cry: naprawde szkoda bo mialem nadzieje ze sam sobie z tym poradze poprostu zamieniajac cale mosty ale jak trzeba cos rozbierac to nawet tego nie dotykam i pozostaje tylko czekac az alu sie posypie ktoregos dnia wtedy sila rzeczy bedzie trzeba zawiesc do mechanika jakiegos.Dzieki Panowie za pomoc jak zawsze mozna na Was polegac :)

_________________
SGV I 02',2.0 16v J20A
Lift 2"- jimnybits.co.uk
225/75/16 Kl71
DRAGONWINCH 12000hd
Snorkel- suzuki-czesci.pl


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn sty 06, 2014 8:52 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Wymiana główki jest do ogarnięcia samemu, szczególnie jak masz oba mosty na stole. Wybijasz tylko półośkę wewnętrzną z mostu, odkręcasz starą główkę i na jej miejsce wkręcasz swoją. Nie masz w ten sposób zabawy z kasowaniem luzów czy wymianami łożysk. Będziesz potrzebował silikonu do uszczelnienia nowej główki.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn sty 06, 2014 9:16 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn gru 10, 2012 11:52 am
Posty: 98
ja mam przedni metalowy most który miałem w 20.hdi dziwne ale jakiś wolniejszy troszkę od oryginalnego 20.hdi i w razie czego to tylni ugięty moge sprzedać też ,zalożysz przedni metalowy , a jak ci nie zegra przełożenie to dołożysz głowke z tego ugiętego i ok.


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn sty 06, 2014 9:30 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr paź 09, 2013 7:46 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Dublin
sewmustaf pisze:
ja mam przedni metalowy most który miałem w 20.hdi dziwne ale jakiś wolniejszy troszkę od oryginalnego 20.hdi i w razie czego to tylni ugięty moge sprzedać też ,zalożysz przedni metalowy , a jak ci nie zegra przełożenie to dołożysz głowke z tego ugiętego i ok.

Dzieki za dobre checi ale mam juz most zamowiony u goscia w Irlandii gdzie mieszkam ale mimo wszystko dzieki :)

Niedzwiadz pisze:
Wymiana główki jest do ogarnięcia samemu, szczególnie jak masz oba mosty na stole. Wybijasz tylko półośkę wewnętrzną z mostu, odkręcasz starą główkę i na jej miejsce wkręcasz swoją. Nie masz w ten sposób zabawy z kasowaniem luzów czy wymianami łożysk. Będziesz potrzebował silikonu do uszczelnienia nowej główki.

Czyli mam 2 mosty out.Tak wiec srodek z alu wkladam w obudowe ze stali i ma byc ok? Nie musze przekladac wewnetrzenej polosi z alu? a co tymi bierzniami(niewiem czy nazwalem to po imieniu) ktore trzymaja cale bebechy sa takeie same wymiarowo? Kurcze a tak w ogole to myslalem ze czesci wewnetrzne sa tez alu i dlatego slabe a tu ogolnie rozchodzi sie tylko o obudowe mostu wtakim razie

_________________
SGV I 02',2.0 16v J20A
Lift 2"- jimnybits.co.uk
225/75/16 Kl71
DRAGONWINCH 12000hd
Snorkel- suzuki-czesci.pl


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pn sty 06, 2014 9:49 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Mosty różnią się tylko materiałem obudowy. Bebechy są w obydwu z takich samych materiałów ;).

Jeszcze mnie dwie rzeczy tknęły:
- po pierwsze primo może być taki myk że w moście stalowym stalowa jest również obudowa główki mostu. Wtedy by dobrze było jednak bebechy z Twojego obecnego przełożyć do stalowej główki od diesla. Ale podejrzewam, że obudowy główek są w obydwu mostach z tego samego materiału.
- po drugie primo Ty masz pneumatycznie załączany przedni napęd. Może przy okazji, jak wszystko jest rozbebeszone, to warto wymienić wężyk od podciśnienia czy jakieś inne membranki-sranki. Ale to niech się wypowiedzą chłopaki co ujeżdżają GVoździe, ja miałem Vitarę ;)

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: wt sty 07, 2014 7:21 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Ta membrana kosztuje niewiele mniej niż odpowiednik wykonany ze złota :(
Tylko używka ewentualnie, wiec prewencyjna wymiana nie ma sensu.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: wt sty 07, 2014 6:12 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
No raczej. A kosztuje w okolicach 7 stówek i bodajże service only.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: wt sty 14, 2014 11:19 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr paź 09, 2013 7:46 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Dublin
marirus pisze:
225/75 R16 to jest 29" i w zupełności wystarczy lift zawiasu z tym że przednie koła mogą przycierać z przodu przy max skręcie.


Hehe i tak sie wlasnie dzieje :D Jeszcze nawet niemam zalozonych KL71 a tylko uzywane Coopery zimowe z niewielkim bierznikiem a juz tra srogo po ramie i co teraz zrobic? Dystanse 32mm wystarcza?

_________________
SGV I 02',2.0 16v J20A
Lift 2"- jimnybits.co.uk
225/75/16 Kl71
DRAGONWINCH 12000hd
Snorkel- suzuki-czesci.pl


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr sty 15, 2014 6:46 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Dystans nad sprężynę czy dysans koła? Lift zawiasu całkowicie nie zniweluje ocierania o ramę, natomiast dystanse kół znacząco pomogą ale trzeba się liczyć z podcięciem przedniego zdeżaka od strony koła i po przeciwnej stronie gdzie plastik progu zachodzi na wnękę nadkola.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: śr sty 15, 2014 8:55 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr paź 09, 2013 7:46 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Dublin
marirus pisze:
Dystans nad sprężynę czy dysans koła? Lift zawiasu całkowicie nie zniweluje ocierania o ramę, natomiast dystanse kół znacząco pomogą ale trzeba się liczyć z podcięciem przedniego zdeżaka od strony koła i po przeciwnej stronie gdzie plastik progu zachodzi na wnękę nadkola.


Dokladnie chodzi mi o dystanse kol przod i tyl 32mm i wlasnie mysle ze odsuna troche kola od ramy na tyle zeby nie tarly.Co do ciecia plastykow to juz
wole to niz tracic gumy lapiace o rame ,z reszta i tak z tylu bede musial ciac poszerzenia nadkoli(te niby chlapacze) bo juz jest malo miejsca a co dopiero bedzie przy MT.

_________________
SGV I 02',2.0 16v J20A
Lift 2"- jimnybits.co.uk
225/75/16 Kl71
DRAGONWINCH 12000hd
Snorkel- suzuki-czesci.pl


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: czw sty 16, 2014 2:21 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1169
przednie koło będzie skręcać na większym "ramieniu"...
dystans 32mm przy większym kole to cięcie nadkoli pod plastikami w górnej części, cięcie zderzaka, sklepanie blach przy progu oraz cięcie tam obecnych plastików, cięcie górnej części plastikowej tylnego nadkola również.
przerabiałem to u siebie, mam felgi et-15 i dystans 6mm, co w sumie mniejsze odsadzenie niż dystans o który wspominasz.

_________________
Był Samurai, Vitara, Grand Vitara, Patrol, Jimny, Vitara, Grand Vitara. Jest Jimny i duże terenowe Mitsubishi
Suzukowcy.pl . Ojagoo.pl . Ready2go.pl


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pt sty 17, 2014 11:46 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn gru 10, 2012 11:52 am
Posty: 98
jakie masz te felgi -15 ja się tyle z szukałem i i nie moogłem znależć


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pt sty 17, 2014 12:58 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Czaya ma felgi z ET -15 i dystanse przelotowe 6,5mm coby zaciski puszczały :wink:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pt sty 17, 2014 1:19 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn gru 10, 2012 11:52 am
Posty: 98
no wiem tylko jaki model


Na górę
 Tytuł: Re: Lift GV I
Post: pt sty 17, 2014 1:42 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1169
Felgi to 4MAD F031 16x7
Jak pisał Marirus, dystans jest niezbędny żeby koło mogło się w ogóle kręcić :wink:

_________________
Był Samurai, Vitara, Grand Vitara, Patrol, Jimny, Vitara, Grand Vitara. Jest Jimny i duże terenowe Mitsubishi
Suzukowcy.pl . Ojagoo.pl . Ready2go.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 401 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1027 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl