suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 12:36 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr lut 05, 2014 6:22 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
danthe pisze:
(...)2. butla 40l zintegrowana z bakiem (...)

No i mamy przyczynę wysokiego spalania!
Gaz spie.dala odpowietrzeniem baku! :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: śr lut 05, 2014 10:39 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 15, 2012 9:29 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Sucha B. Krystiansund
Moja pali 20litrów gdy jadę normalnie, chciałem wiedzieć jak wasze przyspieszają bo jak wiadomo ze moc gdzieś sie schowała to spalanie jest większe. Czyli przyspieszenie mam podobne jak wy, no to zaczne od demontażu bagażnika dachowego. Zobaczymy ile wtedy pójdzie i czy spalanie spadnie. No i jest kwestia 136KM gdzie one są??? :) Chyba pojadę na Hamownie się odchamić. A może ktoś wie ile w katalogu suzuki podaje przyspieszenie od 0-100km/h

_________________
People Passion Adventure
Vitara RGB 2.0 TDi Amor przód MB Srinter, dyfry 1,6 opancerzona w
zderzaki i płyte, wyciągara, bagażnik, progi
i hi-lift w środku


Na górę
Post: śr lut 05, 2014 10:48 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Dogadaj sie z silnikiem na benzynie wyblyskaj bledy i je wyeliminuj. Potem weź sie za gaz. Jaka to instalacja? Śruba, krokowiec, blos czy sekwencja?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: czw lut 06, 2014 5:33 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
moja plali 20 ale na 31 calach
z wyjacym rozrzadem, wiatrakiem na sztywno, snorkelem, i porozrywanymi fajkami :)
choc mozna czasami zejsc ponizej 20 ale ja mam ciezka noge.

generalnie moimo to w mojej jakiegos braku mocy nie widze w porownaniu do innych pomotanych terenowek to nawet uwazam ze ma sporo mocy

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: czw lut 06, 2014 7:05 am 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 28, 2014 1:05 pm
Posty: 9
Lokalizacja: Kotlina Jeleniogórska
20 l na 100 , to za duuuużo ! Moja z bagażnikiem , klatką zewn. , snorklem i na kołach 30 - na czarnym pali ok. 13 , cykl mieszany -czarne , szuter ok 15 . w ciężkim terenie , to nie ma co liczyć :twisted: Może dla tego , że z mocą niedomaga. :(


Na górę
Post: czw lut 06, 2014 9:46 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Dwadzieścia litrów lpg to u mnie łyka V8 5,7 o gabarytach dwa razy większych od vitary :mrgreen:
Ja rozumiem bogatą mieszankę, ale używać silnika jako pompkę do przepychania gazy z butli do wydechu, to lekka przesada :wink:


Na górę
Post: czw lut 06, 2014 11:47 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
kostuch pisze:
Dwadzieścia litrów lpg to u mnie łyka V8 5,7 o gabarytach dwa razy większych od vitary :mrgreen:
Ja rozumiem bogatą mieszankę, ale używać silnika jako pompkę do przepychania gazy z butli do wydechu, to lekka przesada :wink:


Mam też Jeepa GC V8 i poniżej 25LPG nie schodzi i do tego okolo 3-5l benzyny (jesli dużo krótkich tras po mieście). Więc nie wiem jak trzeba jeździć żeby 20 palił. W trasie przy bardzo delikatnej jeździe (ale nie bardzo wolnej) okolo 20-22.
Umiesz zdiagnozować w takim razie co jest nie tak w naszych silnikach? Jeśli tak to bedziemy wdzieczni za pomoc :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw lut 06, 2014 4:27 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
danthe pisze:
Umiesz zdiagnozować w takim razie co jest nie tak w naszych silnikach? Jeśli tak to bedziemy wdzieczni za pomoc :)

Eeee... popsute macie te takie, no wiesz, te co gaz na spaliny zamienia :)

Może trzeba do dobrego gazownika pojechać? :roll:


Na górę
Post: czw lut 06, 2014 4:38 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
No dobra, pali 20 na 100km ale te kilometry to prawdziwe czy wzięte z licznika? Ja kiedyś też policzyłem spalanie to mi się słabo zrobiło ale potem sobie przypomniałem, że mam większe koła i spalanie od razu spadło. Zresztą moja vitara zimą przy dużych mrozach, w jeździe miejskiej pali na luzaku 17l benzyny na setkę, więc 20 gazu to jakby w normie. :mrgreen:

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: czw lut 06, 2014 11:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 15, 2012 9:29 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Sucha B. Krystiansund
dane techniczne wiadomo ze szczególnie spalanie producenci zaniżają ale:

Silnik 2.0 i V6 24V 136 KM
Moc silnika: 136 KM, przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 172 Nm, przy 4000 obr/min
Prędkość maksymalna: - - 160 km/h -
Przyspieszenie (0 do 100km/h): - - 12,5 s
Waga 1310 kg.

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=16436


Instalacje gazową mam sekwencyjną, komputer sterujący "czech"

To nie normalne żeby tyle te auta paliły.
No chyba że samo się zmapowało i czeka aż turbo siądzie pod maską to wtedy rozumiem :)

_________________
People Passion Adventure
Vitara RGB 2.0 TDi Amor przód MB Srinter, dyfry 1,6 opancerzona w
zderzaki i płyte, wyciągara, bagażnik, progi
i hi-lift w środku


Na górę
Post: pt lut 07, 2014 12:54 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
kostuch pisze:
danthe pisze:
Umiesz zdiagnozować w takim razie co jest nie tak w naszych silnikach? Jeśli tak to bedziemy wdzieczni za pomoc :)

Eeee... popsute macie te takie, no wiesz, te co gaz na spaliny zamienia :)

Może trzeba do dobrego gazownika pojechać? :roll:


Znasz takiego?

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt lut 07, 2014 5:27 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
tutaj sprawa jest prosta poprostu twoj silnik nie ma mocy a ty go cisniesz i dlatego takie spalanie
na poczatek do gazu polecam swiece z przerwa 0.7 lub 0.6 do tego silnika
sprawdził bym jeszcze fajki w jakim są stanie, ja swoje wsadziłem z termokurczkę i jest niebo a ziemia przed tym jak było wcześniej

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pt lut 07, 2014 7:38 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
himself pisze:
tutaj sprawa jest prosta poprostu twoj silnik nie ma mocy a ty go cisniesz i dlatego takie spalanie
na poczatek do gazu polecam swiece z przerwa 0.7 lub 0.6 do tego silnika
sprawdził bym jeszcze fajki w jakim są stanie, ja swoje wsadziłem z termokurczkę i jest niebo a ziemia przed tym jak było wcześniej


Silnik ma moc, czuć te 130 kucy nawet na simexach.
Fajki, świece i cala elektryka "zapłonowa" na górze silnika wymienione. Cewki też.
Eksperymenty z różnymi świecami dały tylko gorszą jazdę na benzynie.

Czy sonda lambda może być uszkodzona w taki sposób że złe odczyty są i mieszanka jest przez to zbyt bogata?

To co u mnie może być przyczyną w tej chwili:
- dolot z filtrem stożkowym i "pół-snorkelem".
- wydech o mniejszej średnicy
- brak katalizatora
- uszkodzona sonda
- niepoprawne ustawienie zapłonu

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt lut 07, 2014 8:17 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt mar 06, 2012 2:45 pm
Posty: 236
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: 1.6 16v 2.0 v6 2,7v6
Model: 2x long
Rok prod.: 1997
Moja przy oponach 30 pali oko 14/15 L gazu benzyny nie wiem bo tylko na start jest
rozrząd zrobiony i mocy jej nie brakuje.

_________________
2,7 v6 XL7 BFG 235/70/16 at ko2 +2"
Było
2.0V6 Long BFG 265/75/16 AT ko2 4"body 2" stal most lsd
samurai 1,3 zmota 235/75/15
Bordowa 1,6 16v 4" +2" stal most + LSD szumeks 265/75/15


Na górę
Post: pt lut 07, 2014 10:26 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
danthe pisze:
Czy sonda lambda może być uszkodzona w taki sposób że złe odczyty są i mieszanka jest przez to zbyt bogata?

To co u mnie może być przyczyną w tej chwili:
- dolot z filtrem stożkowym i "pół-snorkelem".
- wydech o mniejszej średnicy
- brak katalizatora
- uszkodzona sonda
- niepoprawne ustawienie zapłonu


Ale ty chyba masz magiczny kabelek, żeby się podłączyć i popatrzeć na sygnał z lambdy i fuel trim?
Po co wróżyć z fusów, jak można łatwo sprawdzić :roll:

Sprawna sonda powinna oscylować (tak jak na poniższym fragmencie wykresu).


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl