suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 12:41 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt lut 07, 2014 11:50 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Tak mniej wiecej oscyluje, pytanie jest czy jest możliwe żeby taka sonda wskazywała nieprawidłowo skład mieszanki?
Czyli wykres jest ok, ale ma sie nijak do skladu mieszanki, czyli wskasuje że jest za ubogo mimo, że jest bogato.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt lut 07, 2014 12:21 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
danthe pisze:
Tak mniej wiecej oscyluje, pytanie jest czy jest możliwe żeby taka sonda wskazywała nieprawidłowo skład mieszanki?
Czyli wykres jest ok, ale ma sie nijak do skladu mieszanki, czyli wskasuje że jest za ubogo mimo, że jest bogato.

Może mieć przesunięty punkt pracy (przez zużycie albo słabe połączenie).
Wtedy będzie stale sygnalizować ubogą mieszankę.
W instalce lpg BingoM można np sobie ręcznie ustawić punkt neutralny sondy, żeby lepiej się dostroić do posiadanego egzemplarza (ale to 2 generacja).
A jakie masz wskazania longterm fueltrim?


Na górę
Post: sob lut 08, 2014 12:59 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
rgb team pisze:

To nie normalne żeby tyle te auta paliły.


Dobra, zapytam jeszcze raz tym razem wprost: kilometry bierzesz z licznika czy GPS ?

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: sob lut 08, 2014 10:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 15, 2012 9:29 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Sucha B. Krystiansund
Z licznika ale trasę znam z innych aut i wiem że tyle kręci, a już jazda razem z vitarami 1.6 to jak czołg i wan.
Ale spadek mocy mnie martwi bo Tico 40KM mojej Żony pod góre wymiata a Vitra 136KM ta sama góra a puchnie jak bym 500kg wiózł.

_________________
People Passion Adventure
Vitara RGB 2.0 TDi Amor przód MB Srinter, dyfry 1,6 opancerzona w
zderzaki i płyte, wyciągara, bagażnik, progi
i hi-lift w środku


Na górę
Post: sob lut 08, 2014 10:41 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
14 sekund do setki to dobry wynik jak na dodatkowe kilogramy. Weź pod uwagę, że dołożyłeś trochę kilogramów i większe koła.
Dla pewności proponuję zmierzyć trasę GPSem i wtedy policzyć spalanie.

Jak rozumiem benzyny też pali dużo? Jeżeli z silnikiem wszystko wydaje się być w porządku, cewki działają normalnie, itd., to mam jeszcze pytanie: czy jest tam jeszcze katalizator?

Edit: przełożenia zmieniłeś na 5,12? Przy takich przełożeniach ktoś kiedyś policzył, że seryjne obroty będą dopiero przy 32 calach. Jeżeli koła masz mniejsze to obroty wyższe i spalanie też wyższe.

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: pn lut 10, 2014 11:15 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
proponuje zaczac jezdzic na spoty pod market z golfiarzami

wieksze kola = spadek mocy

vitara nie wazy tyle co osobowka

kiedy sprawdzales kat wyprzedzenia zaplonu ? niech zgadne, nigdy ? a przestawles go do gazu o pare stopni ?

opory toczenia opon pewnie tez maja dobry wynik

14 do setki w longu to i tak dobry wynik

_________________
EVitara


Na górę
Post: śr lut 12, 2014 9:34 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 15, 2012 9:29 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Sucha B. Krystiansund
No właśnie o koncie zapłonu to niewiedziałem. A gaziarze też. Wydech mam pewny, katalizatora niemam, 2tłumniki przelotowe nierdzewne, rura 60mm średnicy. Sondy lambda działają.
Zauważyłem jaki czas temu że zjeżdzając z gór np. 3km w dół non stop hamując śilnikiem i bez dotykania gazu a następnie przechodze do normalnej jazdy po prostej lub pod góre nagle kłęby białego dymu przez chwile z rury i potem jest normalnie.
Tak jakby ie olej zbierał,.....

_________________
People Passion Adventure
Vitara RGB 2.0 TDi Amor przód MB Srinter, dyfry 1,6 opancerzona w
zderzaki i płyte, wyciągara, bagażnik, progi
i hi-lift w środku


Na górę
Post: wt lut 18, 2014 11:39 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 08, 2014 10:07 pm
Posty: 29
Lokalizacja: Olkusz
To dziwne bo moja 2.0 R4 w serii bez motania silnika ma koło 10. Myślałem, że V6 pomimo że w longu i z obciążeniem będzie miała lepiej.

_________________
Rzeczy niemożliwe- od ręki. Na cuda trzeba czekać dwa dni.
Vitara 2.0 R4, snorkel, klatka, ślizg, kubły i inne gadżety.
Tył na dwóch amorach- robi robotę.


Na górę
Post: śr lut 19, 2014 8:21 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
zerdas pisze:
To dziwne bo moja 2.0 R4 w serii bez motania silnika ma koło 10. Myślałem, że V6 pomimo że w longu i z obciążeniem będzie miała lepiej.

J20A w krótkiej Vitarze w starej budzie to szatan :)

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: śr lut 19, 2014 5:30 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 08, 2014 10:07 pm
Posty: 29
Lokalizacja: Olkusz
Normalna 2.0 R4 1997 blaszanka. Jak będzie trochę czasu to wrzucę jakiś filmik. Jak dla mnie to wcale nie jest taki super osiąg. Nieduża masa spora moc więc adekwatne do całości.

_________________
Rzeczy niemożliwe- od ręki. Na cuda trzeba czekać dwa dni.
Vitara 2.0 R4, snorkel, klatka, ślizg, kubły i inne gadżety.
Tył na dwóch amorach- robi robotę.


Na górę
Post: śr lut 19, 2014 7:30 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Seryjna V6 idzie nieźle tylko najlepiej atakować koniec obrotomierza :mrgreen: Zwykłe osobówki nie mają szans. :mrgreen:

Za to po założeniu dużych kół spada spalanie w trasie. Na 245/75/16 jadąc 100km/h mam mniej niż 2500 obr. na 5. biegu. Spalanie niższe przy stałej prędkości niż na seryjnych oponach -i to MT.
Kiedyś zapomniałem o tym, że licznik kłamie - jechałem prawie stówką licznikową i zdziwiłem się, że jakoś nerwowo się prowadzi i ledwo mieszczę się w zakrętach :mrgreen:

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: pn maja 12, 2014 8:12 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 15, 2012 9:29 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Sucha B. Krystiansund
Takie tylko przemyślenia mam na daleką przyszłość......
Czy jest możliwe podłączyć sportowy komputer sterowania silnikiem do Vitarki V6 bo samo podłączenie turbo i kolektory, to myśle że spoko. tylko samo sterowanie silnikiem?
Chce po prostu podłoczyć turbo do mojej V6 o ciśnieniu turba max 0.6bar


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
People Passion Adventure
Vitara RGB 2.0 TDi Amor przód MB Srinter, dyfry 1,6 opancerzona w
zderzaki i płyte, wyciągara, bagażnik, progi
i hi-lift w środku


Na górę
Post: pn maja 12, 2014 8:21 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Jest projekt turbo 2 J20. A to jest bardzo nietypowy elektronicznie silnik. Wiec H20 powinno dać sie obłaskawić tym bardziej.

viewtopic.php?f=28&t=7329

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn maja 12, 2014 5:44 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 15, 2012 9:29 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Sucha B. Krystiansund
Ten temat z Turbo J20a dawno nieruszany, Szkoda.

3lata temu miałem Fiata cinquecento 1.1turbo 120KM mocy.
Wymiatał niemiłosiernie, oczywiście po zakupie od "szybkiego wsiciekłego jakiegoś gościa" był za twardy i za niski na nasze drogi.
Po wystrojeniu zawiachu zaczął wybierać dziury nasze polskie tak jak rajdówka szutrowa, wtedy pomyślałem że Fajnie byłoby mieć takie przyspieszenie ok 6.5s-100km/h w terenie.
No I jest teraz Vitara V6 której brakuje obecnie mocy, i teraz to tylko tego w tym Aucie brakuje.....
Oczywiście Full time Off Road zostaje + małe turbo

_________________
People Passion Adventure
Vitara RGB 2.0 TDi Amor przód MB Srinter, dyfry 1,6 opancerzona w
zderzaki i płyte, wyciągara, bagażnik, progi
i hi-lift w środku


Na górę
Post: wt maja 13, 2014 6:58 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Dużo rurek. Ja bym wolał jednak kompresor. Albo po prostu włożyć 2.7.
Ale trzymam kciuki za powodzenie misji. :D

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl