suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 5:22 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr lut 11, 2009 9:03 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 05, 2009 2:34 pm
Posty: 24
Lokalizacja: Kraków
Witam, mam do wymiany przewody paliwowe:( Ktoś to robił?? Nie mam pojęcia jak się do tego zabrać:(

_________________
Vitara 1,6 8V 93r Cabrio lift 2" (215/15) Czarna Suka


Na górę
Post: śr lut 11, 2009 9:25 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
chodzi ci o główny metalowy

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: śr lut 11, 2009 10:10 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
python007 pisze:
Witam, mam do wymiany przewody paliwowe:( Ktoś to robił?? Nie mam pojęcia jak się do tego zabrać:(


Metalowe, przy ramie??
Jesli tak to załatw sobie kanał, opalarke do podgrzania mocowan i do dzieła

Trza bedzie tez odkrecic przewód ham od korektora.(chyba, dawno temu to robilem)
Dobrze byloby zdemontowac zbiornik.

Podgrzewasz mocowania, podwazasz srubokretem po kolei.
Metoda prob i błędów, tak długo krecisz, ciagniesz :mrgreen: az w koncu wytargasz.

Przechlapana robota :?


Na górę
Post: czw lut 12, 2009 1:53 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Hadek pisze:
python007 pisze:
przewody paliwowe:( (


opalarke do podgrzania mocowan i do dzieła



:mrgreen:

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: czw lut 12, 2009 9:36 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
kosciej pisze:
Hadek pisze:
python007 pisze:
przewody paliwowe:( (


opalarke do podgrzania mocowan i do dzieła



:mrgreen:


Nie ma smiacia, cieple powietrze nie zapali wachy, a połamane uchwyty sa nie do zdobycia 8)


Na górę
Post: czw lut 12, 2009 11:11 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 05, 2009 2:34 pm
Posty: 24
Lokalizacja: Kraków
chodzi o wymianę głównego przewodu i powrotu do baku bo są skorodowane i jeden już reanimowałem...lepiej zmienić i zapomnieć:)

_________________
Vitara 1,6 8V 93r Cabrio lift 2" (215/15) Czarna Suka


Na górę
Post: czw lut 12, 2009 11:19 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
lepiej tak
poszukac orginału gdzies blisko jak nie to zostaje polonez tylko troche przerubek :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: czw lut 12, 2009 11:30 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 05, 2009 2:34 pm
Posty: 24
Lokalizacja: Kraków
a jakby zaadaptować miedziany przewód taki jak np do gazu tylko że o odpowiednim fi??

_________________
Vitara 1,6 8V 93r Cabrio lift 2" (215/15) Czarna Suka


Na górę
Post: pt lut 13, 2009 8:04 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Albo przewód hamulcowy?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt lut 13, 2009 8:44 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2008 8:47 am
Posty: 342
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
python007 pisze:
a jakby zaadaptować miedziany przewód taki jak np do gazu tylko że o odpowiednim fi??



Pomysł jak najbardziej ok - miedź nie zgnije.
Jedyny problem to podpasowanie lub dorobienie odpowiednich redukcji i przejściówek.
Poza tym miedź pomimo dużej grubości z zewnątrz ma małą średnice w środku więc trzeba by dopasować według średnicy otworu żeby zachować odpowiednią wydajnośc.

_________________
Na czarne: Toyota Corolla AE92 Si 1,6 16v 1991r
VOLVO V70 2,4 LPT 1998r.
Na "nieczarne": BRAK :(


Na górę
Post: pn lut 10, 2014 12:10 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 04, 2013 8:59 am
Posty: 48
Witam, jakie ciśnienia są w tym układzie? Co sadzicie o wycięciu zgniłego fragmentu i zastąpieniu gumowym?

_________________
Vitara 1,6 16v, BFGoodrich M/T lift, 4"


Na górę
Post: pn lut 10, 2014 1:14 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr lip 31, 2013 9:19 pm
Posty: 192
Lokalizacja: Gorlice
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1996
Nie wiem czy to jest dobry pomysł ale jakbym miał teraz wymieniać to kupiłbym wężyki gumowe i poprowadził przez ramę (wewnątrz).

_________________
Vitara 1.6 8v LPG, CABRIO 1996r.


Na górę
Post: pn lut 10, 2014 2:22 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 04, 2013 8:59 am
Posty: 48
Zajrzałem do serwisówki. Dla modeli MPFI ciśnienie paliwa 26-37 psi, czyli do około 2,5 atmosfery.

_________________
Vitara 1,6 16v, BFGoodrich M/T lift, 4"


Na górę
Post: pn lut 10, 2014 8:00 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Dhaeraow pisze:
Witam, jakie ciśnienia są w tym układzie? Co sadzicie o wycięciu zgniłego fragmentu i zastąpieniu gumowym?

Brawo górniku!
Odkopałeś temat sprzed 5 lat! :mrgreen:
Otóż u mnie są węże gumowe na przewodach.
Jakoś spełniają swe zadanie.
Jakoś to znaczy nie ciekną, nie wybuchają, doprowadzają paliwo do wtrysków w odpowiedniej ilości.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pn lut 10, 2014 8:02 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Dobrze że wykopał a nie zakładał specjalnie nowego jak to często bywa.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl