suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 12:44 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: wt maja 20, 2014 10:52 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
radzio1331 pisze:
Łożyska z przodu i tak muszę wymienić bo mają duże luzy i zaczynają szumieć

To masz odpowiedź dlaczego wiecej pali.
geochriss pisze:
Poza tym luz można skasować bo to stożkowe łożyska

Jesteś pewien?

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr maja 21, 2014 10:12 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lis 11, 2013 10:37 pm
Posty: 42
gdzie ta śruba? W maluchu ściągało się dekielek od piasty i była od razu na wierzchu a w vitarze ściągnąłem sprzęgiełka z piasty i jest goła półośka.


Na górę
Post: śr maja 21, 2014 12:29 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
radzio1331 pisze:
gdzie ta śruba? W maluchu ściągało się dekielek od piasty i była od razu na wierzchu a w vitarze ściągnąłem sprzęgiełka z piasty i jest goła półośka.


Odkręcasz sprzęgiełka, dookoła wieloklina półosi masz 4 małe śrubki schowane w smarze (15). Odkręcasz i zdejmujesz blokade (kółeczko z dziurkami i zabkiem wewnątrz - 14). Tutaj możesz teraz młotkiem i wybijakiem delikatnie dokręcić łożyska kręcąc nakrętką (16) uważając aby nie używać do tego celu otworów z gwintem przeznaczonych na śrubki które wykręciłeś wcześniej.
Ale moim zdaniem to nie pomoże. Jeśli łożyska mają luz to raczej powinno je się wymienić.

Obrazek

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr maja 21, 2014 1:30 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lis 11, 2013 10:37 pm
Posty: 42
dzięki wielkie za schemat. Zobaczę czy da się zredukować luz czy nie. Jeśli nie schemat przyda się na pewno przy wymianie ich na nowe.


Na górę
Post: śr maja 21, 2014 5:02 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
ZApomnialem że jeszcze chyba trzeba zdjac zabezpieczenie 12 i podkładkę 13.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr maja 21, 2014 5:21 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
danthe pisze:
ZApomnialem że jeszcze chyba trzeba zdjac zabezpieczenie 12 i podkładkę 13.


nie trzeba panie kolego 8)
ja wczoraj dokręcałem u siebie

12 i 13 trzymają tylko przegub w piaście

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: śr maja 21, 2014 6:08 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Właśnie nie byłem pewien czy sie da bez zdejmowania tego. Dzieki :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw maja 22, 2014 7:24 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Ja u siebie dokręciłem ze 3tys km temu, bo z prawej był delikatny luz i jak na razie nic się nie dzieje.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: sob cze 28, 2014 9:59 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lis 11, 2013 10:37 pm
Posty: 42
wyregulowałem luzy na łożyskach, ustawiłem zapłon i zawory. Teraz na trasie pali ok 10,5-11,5l gazu tak że jest bardzo dobrze :D


Na górę
Post: sob cze 28, 2014 7:18 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
radzio1331 pisze:
wyregulowałem luzy na łożyskach, ustawiłem zapłon i zawory. Teraz na trasie pali ok 10,5-11,5l gazu tak że jest bardzo dobrze :D

Jaki rozmiar opon?
Ja właśnie dojechałem na szosówkach 235/75r15 do Krakowa i wyszło 10,5l. Z Wrocka do Opola z odrobiną terenu 11,6l.

A na duratrackach 235/75r15 poniżej 12,5 zejść nie chciała :roll:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: ndz cze 29, 2014 10:30 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
mi po remoncie takiego silnika wraz z małym tuningiem (szportowy wałek i rozwiercone kanały/gniazda zaworowe) spalanie z liftem 6" i na oponach 32" spadło z 15-17L na 12,5-14,5L
Ostatnio na simexie 32" w cyklu mieszanym wyszło 12.6 więc prawie jak nic (ale napompowane 2.2bara)\

Z lawetą 1,5T do Pajęczna jechałem i na kołach 235/75R15 wyszło spalanie 14.6 (ale 90km/h za tirem) przed remontem i tuningiem tyle paliła bez lawety w trasie :lol:

Wg mnie spalanie 12.5L gazu to bardzo dobre spalanie w seryjnym longu 1.6
Pamiętaj, że "lepsze jest wrogiem dobrego" i pewnie wydasz kasy na motanie i szukanie nie wiadomo czego a i tak będzie palić tyle samo

PS.
I napisz na jakich stacjach tankujesz bo to ma ogromne znaczenie ! nawet 2L więcej spali na kiepskim gazie

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: ndz cze 29, 2014 11:14 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 18, 2012 8:18 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: KLI, wawa
to ja na bank mam coś zepsute średnio pali 18-20 litrów paliwa na 100 km z czego 5% po asfalcie :twisted:

_________________
?każdy alkohol jest bardzo dobry z wyjątkiem denaturatu, który jest dobry?
viewtopic.php?f=28&t=9240


Na górę
Post: śr lip 02, 2014 10:47 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lis 11, 2013 10:37 pm
Posty: 42
ja mam opony 215/75 r15 i tankuje na grosarze (gaz z norwegi). w zeszłym tygodniu wywoziłem żaglówkę na soline (1200kg na haku było) i spalanie wyszło 12,5l na 100km. Mam taką mała sprawdzoną stację z gazem w Miejscu Piastowym i na tamtym gazie robię 300km na 30l gazu tyle że do stacji mam 15km wiec tankuje tam jak tamtędy jadę.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl