suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 10:04 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt mar 02, 2010 8:09 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 23, 2008 12:34 pm
Posty: 439
Lokalizacja: Warszawa
Rok prod.: 1997
himself pisze:
...wywalilem mikser i rurke wsadzilem bezposrednio do pojemnika z powietrzem i zrobilem zwezke na dolocie powietrza...

:shock:

Boże chroń przed...

_________________
była Vitara JLX 1.6 16V '97r. AT29"


Na górę
Post: wt mar 02, 2010 4:57 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
Pavel pisze:
himself pisze:
...wywalilem mikser i rurke wsadzilem bezposrednio do pojemnika z powietrzem i zrobilem zwezke na dolocie powietrza...

:shock:

Boże chroń przed...


uchronil wrocilem spowrotem do miksera :P ale wymienilem mikser na nieco inny bo ten mial sam w sobie jakas mala zwezke i przez to zle pracowal

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: wt mar 02, 2010 10:00 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 23, 2008 12:34 pm
Posty: 439
Lokalizacja: Warszawa
Rok prod.: 1997
Uff

Jak już musi być prosta instalacja LPG, to najlepszym mikserem jest Blos.

_________________
była Vitara JLX 1.6 16V '97r. AT29"


Na górę
Post: śr mar 10, 2010 7:17 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 14, 2007 9:33 pm
Posty: 85
Lokalizacja: CHEŁM/lubelskie
nierówna praca może być powodowana :


przy moim lpg przetestowałem kilka parowników
---BRC
---LOVATO 90kW (b. dobry parownik -ale z 16v niespecjalnie sie reguluje)
---AG 140kW(b. popularny na naszym rynku) ale gówniany technicznie
i nie chciał silnik stabilnie pracować,dużo pali

dopiero po założeniu parownika EMMEGAZ/ELPIGAZ pojawiła się czuła regulacja wolnych obrotów i jest idealna wspólpraca tego parownika z mixerem 38mm (przy przepustnicy) regulacja na registrze(sruba) ,bez komputerów

przy tej konfiguracji silnik zapala po sekundzie na LPG

standardowo z uszkodzonym przepływomierzem od pierwszego strzału(warto posylikonować aparat zapłonowy)
wymiana sondy (mimo iz bez emulatora) spadło zuzycie LPG

_________________
vitara 3d kl71-30" ,wahacze rurowe-mojej roboty,tarcze tył,wyciągarka escape evo,stalowe zderzaki
T:502092084


Na górę
Post: pn maja 12, 2014 12:04 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pt maja 02, 2014 7:28 pm
Posty: 6
Lokalizacja: Kielce
Panowie chcial bym sie podczepic pod watek u mnie sprawa przedstawia sie bardzo podobnie, narazie obstawiam lewe powietrze.
Jutro bede wiedizal wiecej na ten temat o co chodzi. Jesli macie jakies podpowiedzi to czekam z niecierpliwoscią :)


Na górę
Post: pn sie 04, 2014 10:01 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr lis 28, 2012 2:50 pm
Posty: 11
Lokalizacja: Janów Lubelski
To i ja sie podepnę pod ten temat :) mam suzuki 1.6 8v z lpg parownik BRC.
Problem u mnie wygląda podobnie jak u was, po odpaleniu silnika wszystko działa. Odpalam auto zawsze na benzynie następnie przełączam na gaz, na zimny wsio chodzi na gazie jak i na benzynie dobrze. Problem pojawia sie gdy auto zacznie sie rozgrzewac, a ja poruszam sie ze średnią prędkością 50-80 km/h gdy wysprzęglam auto zaczyna przygasać, lecz u mnie wciskanie hamulca podnosi mu obroty. Nawet gdy podjade do skrzyżowania i podpompuje hamulec, to obroty sie stabilizują i później już przez jakiś czas nie przygasa.


Na górę
Post: wt sie 05, 2014 11:15 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
gala pisze:
... lecz u mnie wciskanie hamulca podnosi mu obroty. Nawet gdy podjade do skrzyżowania i podpompuje hamulec, to obroty sie stabilizują i później już przez jakiś czas nie przygasa.

Podciśnienie gdzieś ucieka przez serwo hamulca.
Odłącz podciśnienie od serwa i sprawdź zachowanie lpg (tylko znajdź ustronne miejsce, bo droga hamowania może nieco ulec zmianie :mrgreen: )


Na górę
Post: wt sie 05, 2014 7:47 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr lis 28, 2012 2:50 pm
Posty: 11
Lokalizacja: Janów Lubelski
kurcze a nie ma innej opcji jak odłaczyć servo :/ bo mam rozumieć musiał bym odpiąć przewód który idzie z silnika do servo i go zaślepić ?
co bedzie skutkować brakiem hamulców i tak troszke bym sie obawiał rozpedzać autko bez hampli ;/


Na górę
Post: wt sie 05, 2014 8:57 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
u mnie też problem, na gazie chodzi bardzo ładnie a na benzynie masakra.
odpala ładnie ale w zasadzie nie da się jechać, jeśli przegazuję na luzie to dojdzie tak do 2200 obr/min i dławi się jak przytrzymam to powoli się zbiera, ale nie wyjdzie powyżej 4000 obr/min, jak jadę to aż wstyd skacze jak myszoskoczek, dławi się, nie idzie ujechać. co to będzie?? na gazie jeździ ładnie, ostatnio byłem na przeglądzie instalacji i wszystkie parametry idealne

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: wt sie 05, 2014 10:54 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
gala pisze:
kurcze a nie ma innej opcji jak odłaczyć servo :/ bo mam rozumieć musiał bym odpiąć przewód który idzie z silnika do servo i go zaślepić ?
co bedzie skutkować brakiem hamulców i tak troszke bym sie obawiał rozpedzać autko bez hampli ;/

Jak strach, to jedź do warsztatu.
Co mam ci więcej napisać... :roll:


Na górę
Post: wt sie 05, 2014 10:56 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
gutek.a4 pisze:
u mnie też problem, na gazie chodzi bardzo ładnie a na benzynie masakra.
odpala ładnie ale w zasadzie nie da się jechać, jeśli przegazuję na luzie to dojdzie tak do 2200 obr/min i dławi się jak przytrzymam to powoli się zbiera, ale nie wyjdzie powyżej 4000 obr/min, jak jadę to aż wstyd skacze jak myszoskoczek, dławi się, nie idzie ujechać. co to będzie?? na gazie jeździ ładnie, ostatnio byłem na przeglądzie instalacji i wszystkie parametry idealne


Najprawdopodobniej za mało paliwa (w sensie ciśnienie albo zatkane wtryski).
Ale może być dziesięć innych rzeczy.
Lambda prawdę ci powie.


Na górę
Post: śr sie 06, 2014 12:00 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
widze ze nie tylko ja borykam sie ostatnio z problemami stricte silnikowymi. ja poszedlem ta droga:
sprawdzenie błędów jesli świeci sie check
sprawdzenie zaplonu lampą
sprawdzenie sondy
sprawdzenie ciśnienia paliwa

w twoim przypadku jesli na lpg chodzi ok zaczalbym od ostatniego punktu nawet

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: śr sie 06, 2014 11:16 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr lis 28, 2012 2:50 pm
Posty: 11
Lokalizacja: Janów Lubelski
jeśli o mnie chodzi wymieniłem świece, przewody, filtr powietrza i filtr w parowniku. Oczywiscie plus regulacja gazu i jak na razie odpukać nie zauważyłem żeby przygasał. Potestuje jeszcze i sie zobaczy jak nie to zajme sie tym servo.


Na górę
Post: czw sie 07, 2014 9:19 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
gala pisze:
jeśli o mnie chodzi wymieniłem świece, przewody, filtr powietrza i filtr w parowniku. Oczywiscie plus regulacja gazu i jak na razie odpukać nie zauważyłem żeby przygasał. Potestuje jeszcze i sie zobaczy jak nie to zajme sie tym servo.

A co te magiczne zabiegi mają pomóc, skoro napisałeś że na gazie jeździ bardzo dobrze? :roll:


Na górę
Post: czw sie 07, 2014 9:46 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 09, 2014 3:57 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Iwonicz-Podkarpacie
U mnie po remoncie silnika 1.6 16v na wolnych obrotach dostawał drgawek , jakby 1 gar nie gadał.
Trochę dłubania , szukania bo silnik tyle co poskładany i okazało się po primo że pęknięty wężyk od
podciśnienia , brał sobie kolektor lewe powietrze , next odpowietrzenie na kolektorze obwodu wody ...
, nowe świece i teraz na wolnych obrotach można kubek z kawą postawić na silniku. :wink:

_________________
______________________________________________
Motóry: XT350-->WR400-->XT600-->WR250-->XT660R
4X4:Samurai 1.3-->K160-->Vitara 1.6 16V
Samochód: GV 2.0 2002


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl