suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 11:52 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz paź 26, 2014 6:59 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Moi Dordzy,

Ktoś tutaj ujeżdża GVI z tym dieslem?

Jakie on ma opinie, to jest PSA?
Jak z osprzętem, to jest osprzęt PSA czy Suzuki/cholera wie co?
Dwumasa normalna cenowo, jak żywotna?
Jak z tolerancją na paliwo?
Ile pali? :)

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: ndz paź 26, 2014 8:05 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 10, 2011 7:24 pm
Posty: 236
Lokalizacja: Jaworzno
Ja używam od niedawna jak na razie jestem bardzo zadowolony.
Z tego co wiem nie ma tam dwumasy, a z apetytem na paliwo też nie ma tragedii w trasie około 6 litrów, a miasto 8.


Na górę
Post: ndz paź 26, 2014 8:31 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt wrz 12, 2014 11:02 am
Posty: 142
Lokalizacja: Piastow
Niedzwiedz ja mam mieszkam w Piastowie chcesz podjedz obejrzyj
Dwumasy nie ma pali 4 osoby na pokładzie z 300 kilo bagażu trasa Busko Piastów prędkości 100-120 spalił 7.2

Cały silnik PSA trzeba się przyzwyczaić pomimo dobrego paliwa do kontrolki wtrysku bo co któreś tankowanie ukazuje się
Poza tym polecam od razu podkładki z Olkusza 5cm inne auto

Kapec koniecznie 235

O resztę pytaj

_________________
Suza Grand Vitara 2.0 HDI 2003


Na górę
Post: ndz paź 26, 2014 11:22 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Niedzwiadz nie kupuj :!: Ponieważ
bilibo pisze:
...pali 4 osoby na pokładzie...
:mrgreen: No chyba że jeździsz w mniej to nie powinna :mrgreen:
A tak na poważnie to GV jak GV. Spalanie to tak od 6,5l do ile tylko zechcesz :wink: Ale generalnie to oszczędny silnik i jak się o niego dba to też sporo tkm nakula. I jak Bilbo pisał paliwo dobrej jakości to podstawa bo HDI syfu nie toleruje. A i są wersje 8V i 16V, Które różnią się momentem obrotowym tj 250Nm i 270Nm.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: pn paź 27, 2014 12:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 09, 2014 3:57 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Iwonicz-Podkarpacie
A ja dorzucę info że do tych silników filtr paliwa tylko oryginał żadnych podróbek .

_________________
______________________________________________
Motóry: XT350-->WR400-->XT600-->WR250-->XT660R
4X4:Samurai 1.3-->K160-->Vitara 1.6 16V
Samochód: GV 2.0 2002


Ostatnio zmieniony pn paź 27, 2014 5:04 pm przez uziel2, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn paź 27, 2014 12:40 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
A to czemu? Jakieś złe doświadczenia z zamiennikami?

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: pn paź 27, 2014 2:44 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 09, 2014 3:57 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Iwonicz-Podkarpacie
Ja miałem taką przypadłość że zamiennik po zamontowaniu (zatrzaśnięcie na klick)
odpadał , parę razy był dociskany , aż pękł zaczep i wpadł do środka.

Auto po przejechaniu kilku km zaczynało gasnąć. Tryb awaryjny. Po ponownym zapaleniu
znów jechało i tryb awaryjny. (oczywiście wtedy nie wiedziałem że ta przypadłość jest od uszk.filtra)

Podłączenie pod komputer i przepływomierz uszkodzony.
Wymiana i po 80 km znów to samo./

Dogłębna analiza i rozbebeszenie układu dało dopiero rozwiązanie zagadki przepływki
i trybu awaryjnego.

Po fakcie kupno badziewiewnego filtra kosztowało mnie przepływomierz i ponowny zakup
oryginalnego filtra. Nie mówiąc juz o wkurzeniu/ Od dziś mam opakowanie z filtra który ma być
montirowany przy wymianie.

Ot taka przypadłość się zdarzyła mojej GV ( w sumie żony) :wink:

_________________
______________________________________________
Motóry: XT350-->WR400-->XT600-->WR250-->XT660R
4X4:Samurai 1.3-->K160-->Vitara 1.6 16V
Samochód: GV 2.0 2002


Na górę
Post: pn paź 27, 2014 4:25 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt wrz 12, 2014 11:02 am
Posty: 142
Lokalizacja: Piastow
Hehe dobre tylko gdzie oryginał teraz możesz zanabyć :)

_________________
Suza Grand Vitara 2.0 HDI 2003


Na górę
Post: pn paź 27, 2014 5:02 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 09, 2014 3:57 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Iwonicz-Podkarpacie
Ups (nie jestem mechanikiem) ale mały błąd w moim opisie chodziło o filtr paliwa .
Badziew - chińczyk był za coś około 18 zeta. a miałbyć filtr bodajże firmowy man
czy jakoś tak... :?

_________________
______________________________________________
Motóry: XT350-->WR400-->XT600-->WR250-->XT660R
4X4:Samurai 1.3-->K160-->Vitara 1.6 16V
Samochód: GV 2.0 2002


Na górę
Post: pn paź 27, 2014 7:30 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt wrz 12, 2014 11:02 am
Posty: 142
Lokalizacja: Piastow
A tutaj się zgadza dobre filtry w sklepiku u Sławka i cena super

_________________
Suza Grand Vitara 2.0 HDI 2003


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl