suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 2:58 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: pt lut 04, 2011 10:57 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt sie 01, 2008 9:43 pm
Posty: 256
Lokalizacja: Łask
Czyli mechanik wyłamał obudowe uszczelniacza. Pewno jest to z alu, można zrobić tak jak kolega piotrk napisał, lub nadspawać tylko że może być ciężko.

Co do późniejszego uszczelnienia można i na to zaradzić. Ja użyłem do tego kleju od zabezpieczania śrub. Przy wyjsciu z reduktora na wał zdawało egzamin :wink:

_________________
Była krótka 1.9 td, Long 2.0 TDIC i GV Cabrio 2.0
Jest GV 2.0 TD i GV 2.0 TD :D


Na górę
Post: pt lut 04, 2011 7:19 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr gru 15, 2010 8:49 pm
Posty: 21
Kolega sprawdził mi cenę nowej pompy, tak dla jaj, cytuję:
Do twojego samochodu jest przewidziana pompa o numerze 16100-78E12
Koszt to 1 559,89zł brutto


A tak serio to ten mechanik to raczej zaufany jest, jak tylko rozebrał silnik to od razu zadzwonił do mnie, że obudowa jest uszkodzona, a nie mam powodu mu nie wierzyć i zapewne dlatego lało od początku, gdy kupiłem auto. Stwierdził, żeby nie pchać się na początku w koszty to założy nowy uszczelniacz i powinno być ok, niestety wyszło jak pisałem, więc teraz zaczynam od nowa.


Na górę
Post: pn lut 24, 2014 1:51 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 16, 2013 8:49 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Warszawa-Siedlce
Witam,

Odświeżam temat, pojawił mi się wyciek z przodu, tak jakby spod osłony rozrządu, przerabiał to już ktoś, dużo z tym roboty no i co co to może być, może opisany powyżej uszczelniacz?

_________________
Vitara 91r 1,6 8V lift 2'' Wnangler Duratrac 235/75r15


Na górę
Post: pn lut 24, 2014 10:26 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Może tak być.
Albo na wale korbowym albo na wałku rozrządu.
Ewentualnie może się pocić uszczelką miski olejowej od przodu silnika.
Tego nikt nie wie.
Trzeba rozebrać i sprawdzić.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: wt lut 25, 2014 8:19 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 16, 2013 8:49 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Warszawa-Siedlce
A jak okaże się że to na wale albo wałku to rozrząd rozumiem do ściągnięcia?

_________________
Vitara 91r 1,6 8V lift 2'' Wnangler Duratrac 235/75r15


Na górę
Post: wt lut 25, 2014 1:13 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Oczywiście.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: wt lut 25, 2014 1:38 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
tylko się tego nie bój, bo rozrząd w 8v to łatwizna (bez ryzyka bo bezkolizyjny)

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: śr lis 26, 2014 8:15 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt mar 04, 2014 3:18 pm
Posty: 30
NuVo pisze:
951.

Mechanik niech sobie ciśnienie spuści...
W 1,6 dwa razy wymieniałem simering z przodu. Pierwszy puścił ze starości, po założeniu nowego warga się podwinęła (moja wina) i znowu ciekło, później założyłem drugi simering i od tamtej pory miałem spokój.
Może debil wie że spier.olił robotę i wmawia Ci bzdety żeby drugi raz tego nie robić :wink:

BTW. Skąd Wy bierzecie tych specjalistów?Powinno się takich palić na stosie albo obcinać cochones. Jeszcze trochę i ktoś przez takiego machera jak ten Twój straci zdrowie albo życie.Jest coraz gorzej.


NuVo to daj namiary do konkretnych speców, którzy potrafią ogarnąć Vitary (mnie akurat interesuje slunsk czyli Twoje okolice;) )

_________________
Suzuki Vitara 1.6 8v '98 205/75r15 BFG AT lift nadwozia 1" na podkładkach


Na górę
Post: sob sty 03, 2015 12:31 pm 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 02, 2013 9:46 am
Posty: 3
Lokalizacja: Giżycko i okolice.
Witam.Dołączam się do tematu, gdyż chciałabym zasięgnąć opinii kogoś kto się na prawdę zna na vitarkach :)
Otóż 3 miesiące temu moja suza miała wymieniane sprzęgło (komplet), no i teraz zaś musim się bawić w zdejmowanie wszystkiego
bo ja durna zamiast uprzeć się żeby chłopy wymienili uszczelniacz na wale tylny to się posłuchałam,że nie cieknie a teraz jestem wściekła na siebie, bo się leje jak cholera wrr :evil: Chłopy za karę będą znowu walczyć ze skrzynią.
Moje pytanie jest następujące:
Czy przy okazji zdejmowania skrzyni drugi raz ( żeby nie było trzeciego) co ja mogę dodatkowo wymienic prócz tego jednego uszczelniacza wału ( chodzi mi o inne uszczelniacze, simering itp.)


Na górę
Post: wt sty 06, 2015 2:58 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: śr mar 12, 2014 6:56 pm
Posty: 9
uszczelke pod dekielkiem w którym siedzi ten zimmering.


Na górę
Post: śr sty 07, 2015 8:14 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Łożysko oporowe sprzęgła jeśli było jeżdżone po wodzie.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr sty 07, 2015 9:26 am 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 02, 2013 9:46 am
Posty: 3
Lokalizacja: Giżycko i okolice.
Dzięki chłopaki za pomoc. Łożysko oporowe było wymieniane 3 miesiące temu wraz ze sprzęgłem. Nie zdarzyło mi się przez ten czas kaczać się po wodzie ani w błotku (susza straszna już w tamtym roku :( )
To teraz tylko dokupić co trzeba i brać się do roboty. Pozdrawiam


Na górę
Post: śr lis 18, 2015 11:02 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lip 16, 2015 11:26 pm
Posty: 36
Koledzy, czy mógłby ktoś podać poprawne wymiary uszczelniaczy w 1.6 8v na wtrysku?
uszczelniacz wału korbowego przód silnika 32x47x6
uszczelniacz wału korbowego tył silnika 68x86x8
uszczelniacz wałka rozrządu Kolega Mitel 32x47x6 czy 32x47x8 jak wspominał wyżej kolega Mitel? (IC podaje,że powinno być 6
o-ring aparatu zapłonowego
jeszcze są jakieś dwa o-ringi z przodu wału korbowego?

I do czego służy "grube tekturowo-gąbkowe:) kółko" oraz z poniższego zestawu uszczelek skrzyni korbowej?
http://www.amazon.co.uk/AJUSA-54116800- ... B00DQFKVKA
Wykonane jest z tego samego materiału, co uszczelka miski olejowej.

Do czego są szare uszczelki z 5 i 6 otworami?

Te o-ringi na dole też nie wiem po co, a zabierając sięza robotę chciałbym mieć wszystko skompletowane i powymieniać co się da jak już olej spuszczę i się tyle narozbieram.

EDIT: W IC doszukałem się dzisiaj info, że uszczelniacz wałka rozrządu do tego samego silnika 1.6 8v może być 32x47x6 i tak samo 32x47x8 i bądź tu mądry...


Na górę
Post: pt lis 20, 2015 10:33 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lip 16, 2015 11:26 pm
Posty: 36
Chłopaki, pomoże ktoś? Do czego służą te uszczelki, o-ringi, ta gąbczasta okrągła uszczelka i inne, o które pytałem? Jutro się zabieram za robotę i nei chciałbym czegoś pominąć, bo później znowu rozbierać mi się nie będzie chciało...

EDIT:
potwierdzone info (jestem po wymianie)
Wymiary uszczelniacza wałka rozrządu 32x47x8
Wymiary uszczelniacza wału korbowego(przód) 32x47x6


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl