do vitary bez cięcia błotników największa opona wejdzie na oryginalnej feldze stalowej jak u Zbysia na fotce.
Jak założysz te stalowe 15x7 ET -30 to nawet seryjna opona może Ci trzeć o próg/błotnik przy skręcie !
Chodzi o ET felgi.
Im ET jest mniejsze od tego w oryginalnych stalówkach (ET 25) tym opona przy skręcie będzie bliżej progu.
te białe stalówki co podałeś mają ET -30 (minus 30) czyli są o 55mm bardziej wystające od oryginału z ET 25 co za tym idzie będą parę cm bliżej progu przy skręcie.
(Wg mnie lepiej wcale nie zakładać felg z ujemnym ET a szczególnie takim bardzo na minusie jak -30 czy więcej)
Te co pokazałeś oryginalne Alusy 15x7 ET 3 będą optymalne do Vitary z oryginalnymi poszerzeniami i myślę że upchasz tam oponkę o średnicy max do 72cm czyli coś około 225/70r15 lub może 225/75r15
driver_kaskader pisze:
....te stalowe pierwsze. Wejdzie na to simex 235/75 bez obcierania i bez piłowania nadkoli ?
opona ~75cm na feldze z ET -30 = podcinanie/zaklepywanie podłogi po pedałem sprzęgła i błotnika o jakieś 4cm
Do tego będzie dobijać do góry do błotników
(mowa oczywiście tak jak pisałeś o vitarze z liftem kilka cm na podkładkach bez innych przeróbek i bez ciętych błotników)
_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na
https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !