suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz maja 11, 2025 4:23 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: most w samuraju
Post: śr sty 28, 2015 8:25 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt mar 06, 2012 2:45 pm
Posty: 236
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: 1.6 16v 2.0 v6 2,7v6
Model: 2x long
Rok prod.: 1997
jakiś czas temu rozebrałem przedni most ponieważ była pęknięta półos<prawa> i brak 4x4 więc kupiłem półoś do szerokiego mostu taki jak jest w samim otwieram patrze no i zong moja półoś ma razem z przegubem 63 cm a kupiona 57cm
dorwałem telefon do wcześniejszego właściciela auta od którego kupiłem dowiedziałem sie ze półosie robił na zamówienie ponieważ most ma zmienione przełożenia uszczelniacze i cos tam jeszcze most nie jest przedłużany jeszcze nie ma śladów spawów
teraz co robić ?
czy wychodziły rożne długości półosi ?
szukać całego mostu ?
czy wsadzać juz cos innego ?
albo moze znacie jakiegoś rzeźnika który zrobi półosie ?
fotki podeśle jak zejde do garażu

_________________
2,7 v6 XL7 BFG 235/70/16 at ko2 +2"
Było
2.0V6 Long BFG 265/75/16 AT ko2 4"body 2" stal most lsd
samurai 1,3 zmota 235/75/15
Bordowa 1,6 16v 4" +2" stal most + LSD szumeks 265/75/15


Na górę
Post: śr sty 28, 2015 9:58 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2011 1:44 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Węgrów
W samuraiu była tylko jedna długość półosi, ewentualnie w sj410/sj413 półosie były krótsze.
Mało prawdopodobne, a wręcz niemożliwe, żebyś miał dłuższe półosie, a most o fabrycznej szerokości, coś tam musi być namotane.
Też mam zmienione przełożenia w moście samuraia, a półosie wchodzą standardowe, bo inaczej być nie może.
Wrzuć jakieś foty tego wynalazku.

_________________
SJ416


Na górę
Post: śr sty 28, 2015 10:26 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt mar 06, 2012 2:45 pm
Posty: 236
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: 1.6 16v 2.0 v6 2,7v6
Model: 2x long
Rok prod.: 1997
Zaraz pójde zrobie fotki mostu całego


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
2,7 v6 XL7 BFG 235/70/16 at ko2 +2"
Było
2.0V6 Long BFG 265/75/16 AT ko2 4"body 2" stal most lsd
samurai 1,3 zmota 235/75/15
Bordowa 1,6 16v 4" +2" stal most + LSD szumeks 265/75/15


Na górę
Post: śr sty 28, 2015 10:46 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt mar 06, 2012 2:45 pm
Posty: 236
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: 1.6 16v 2.0 v6 2,7v6
Model: 2x long
Rok prod.: 1997
Most


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
2,7 v6 XL7 BFG 235/70/16 at ko2 +2"
Było
2.0V6 Long BFG 265/75/16 AT ko2 4"body 2" stal most lsd
samurai 1,3 zmota 235/75/15
Bordowa 1,6 16v 4" +2" stal most + LSD szumeks 265/75/15


Na górę
Post: śr sty 28, 2015 10:47 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt mar 06, 2012 2:45 pm
Posty: 236
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: 1.6 16v 2.0 v6 2,7v6
Model: 2x long
Rok prod.: 1997
więcej fot


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
2,7 v6 XL7 BFG 235/70/16 at ko2 +2"
Było
2.0V6 Long BFG 265/75/16 AT ko2 4"body 2" stal most lsd
samurai 1,3 zmota 235/75/15
Bordowa 1,6 16v 4" +2" stal most + LSD szumeks 265/75/15


Na górę
Post: śr sty 28, 2015 12:06 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt mar 06, 2012 2:45 pm
Posty: 236
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: 1.6 16v 2.0 v6 2,7v6
Model: 2x long
Rok prod.: 1997
dobra juz wszystko wiem poprzedni właściciel poszerzył most o 6 cm na stronę ;/

_________________
2,7 v6 XL7 BFG 235/70/16 at ko2 +2"
Było
2.0V6 Long BFG 265/75/16 AT ko2 4"body 2" stal most lsd
samurai 1,3 zmota 235/75/15
Bordowa 1,6 16v 4" +2" stal most + LSD szumeks 265/75/15


Na górę
Post: śr sty 28, 2015 2:03 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Drążek skośny - mistrz :mrgreen:
Obawiam się że masz jedyny taki most w tej części galaktyki.
Dwie opcje:
1. Założenie standardowego mostu i jego przeróbka plus dystanse
2. Dorobienie półosi

Na drugi rzut oka:
Panhard i jego mocowanie - :shock: :lol:
Mocowania wahaczy do mostu :twisted:
Jednak odpuść sobie opcję 2. i zrób to od nowa albo sprzedaj.


Na górę
Post: śr sty 28, 2015 2:26 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Borzesztymój co za rzeźba :shock:
Weź to wszystko wywal w pizdu i zrób jak należy. :mrgreen:

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: śr sty 28, 2015 3:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt mar 06, 2012 2:45 pm
Posty: 236
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: 1.6 16v 2.0 v6 2,7v6
Model: 2x long
Rok prod.: 1997
taki jest plan zeby wsadzić oryginał

_________________
2,7 v6 XL7 BFG 235/70/16 at ko2 +2"
Było
2.0V6 Long BFG 265/75/16 AT ko2 4"body 2" stal most lsd
samurai 1,3 zmota 235/75/15
Bordowa 1,6 16v 4" +2" stal most + LSD szumeks 265/75/15


Na górę
Post: śr sty 28, 2015 5:49 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Gość który to robił to niezły ignorant, nie rozumiem jak już, poszerza i zamawia półośki co tanie nie jest to czemu resztę zrobił na odwal się? Samo gniazdo sprężyny mnie rozwala, wygląda jakby chciał zrobić wszystko w godzinę w garażu.

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: śr sty 28, 2015 6:37 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt mar 06, 2012 2:45 pm
Posty: 236
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: 1.6 16v 2.0 v6 2,7v6
Model: 2x long
Rok prod.: 1997
pół osie były robione w WSK Gorzyce na zamówienie jedna połos kosztowała 100zł samuraj miał wahacze od toyoty RL 70
i miał koła 33cale i połosie wytrzymały wymyślił sobie koles kołą 35 i ukręciło półoś wiec sprzedał auto. Koleś który kupił za 4300 zmienił silnik na 1,3 <wcześniej miał 1,6> i zmienił owe wahacze mocowanie sprężyn nikt nie wiadomo tak na prawde po co bo kiedyś ten samuraj był w bardzo dobrze zrobiony i startował w rajdach nawet
plan jest taki ze zamawiam półoś
i zostaje ten most ale zmieniam totalnie wahacze mocowania sprężyn pan harda itd robię to tak jak Bóg przykazał
jeszcze jedna fajna sprawa była samuraj po kupnie pływał na obrotach dziwnie pracował.Podczas rozkręcania auta zobaczyliśmy ze są przyciśnięte węzę paliwowe bakiem do budy a węze którymi płynęło paliwo to chyba gość kopił w akwarystycznym no i jeszcze średnica za mała
trzeba wszystko na nowo modzić kupiłem to auto tylko w sumie ze ma na prawdę zdrową rame ma mechanika i nowe opony resztę sie ogarnie z czasem :)

_________________
2,7 v6 XL7 BFG 235/70/16 at ko2 +2"
Było
2.0V6 Long BFG 265/75/16 AT ko2 4"body 2" stal most lsd
samurai 1,3 zmota 235/75/15
Bordowa 1,6 16v 4" +2" stal most + LSD szumeks 265/75/15


Na górę
Post: śr sty 28, 2015 10:07 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
gutek.a4 pisze:
Gość który to robił to niezły ignorant, nie rozumiem jak już, poszerza i zamawia półośki co tanie nie jest to czemu resztę zrobił na odwal się? Samo gniazdo sprężyny mnie rozwala, wygląda jakby chciał zrobić wszystko w godzinę w garażu.


Najlepszy jest panhard nie w tą stronę. :mrgreen:

No i ten skośny drążek kier. to też mistrzostwo.

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: śr sty 28, 2015 11:40 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
jednak najlepiej samemu modzić, drogo wychodzi ale jak coś spitolisz to wiesz co i jak z tego wyjść

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: czw sty 29, 2015 7:38 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
słowik wsadzaj afgany :P 8)

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: czw sty 29, 2015 10:22 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
slowikns pisze:
pół osie były robione w WSK Gorzyce na zamówienie jedna połos kosztowała 100zł

Customowa półoś za 100? :roll:
Jak zrobisz, to podziel się kontaktem i wrażeniami.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl