suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 10:24 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw lut 05, 2015 10:29 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lut 08, 2010 9:52 pm
Posty: 161
Lokalizacja: Stalowa Wola
Silnik: K20A4
Chodzi o to który silnik pojedzie w każdych warunkach i na każdym rodzaju paliwa. Założenie ze dostaje powietrze z rury na dachu :mrgreen: . Pierwszy raz w życiu rozważam TD - czy to dobre podejście czy raczej pozostać w świecie kuchenek gazowych. AHA czy w 3D i 5D były te same motory?


Na górę
Post: czw lut 05, 2015 10:48 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Td duże i ciężkie. Zdrowe 2.0 benzyna to jest to, obojetne czy chodzi na Lpg czy Pb

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: czw lut 05, 2015 11:09 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
2.0 benzyna wymaga raczej modyfikacji zeby pod woda pojechalo. Jest odporne na zamoczenie. Ale elektryka wariuje - zapala sie check i gasnie silnik jak wody wiecej sie robi. Widzialem dwa samochody odporne na wode. Oba mialy starej generacji diesla bez elektroniki. Widzialem tez zmote z silnikiem 2.0 16v suzuki. Ale ten silnik raczej byl zabezpieczony przed woda.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw lut 05, 2015 11:14 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
axit pisze:
Chodzi o to który silnik pojedzie w każdych warunkach i na każdym rodzaju paliwa. Założenie ze dostaje powietrze z rury na dachu :mrgreen: .


Z tych co były montowane w vitarze to chyba tylko 1.9D.

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: pt lut 06, 2015 12:07 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Dwa zero z GVoździa TD jest fajny silnik i pod wodę i nie tylko jakby uturbić :mrgreen: .
Edyta: Aha żeby nie było 2 zero benzynka też jest dobra tylko że faktycznie trzeba więcej pracy w kierunku wododziałalności wykonać :mrgreen: .

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: pt lut 06, 2015 5:18 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 04, 2008 8:18 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Nisko kole Stalowej Woli
Czyli powracasz do vitary . :D

_________________
Elmonter 1.6 8V ARB


Na górę
Post: pt lut 06, 2015 6:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 22, 2010 11:42 pm
Posty: 340
Lokalizacja: Kozy
ja postawiłem na starego sprawdzonego klekota vw 1.9TD
Przy drobnych modyfikacjach nawet mocy mu sporo przybywa
A najważniejsza jest cena zakupu i servisowania :)


Na górę
Post: pt lut 06, 2015 8:43 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
kle kle kle kle kle...
może na starość

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pt lut 06, 2015 9:20 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 04, 2014 9:57 pm
Posty: 176
abuk pisze:
ja postawiłem na starego sprawdzonego klekota vw 1.9TD
Przy drobnych modyfikacjach nawet mocy mu sporo przybywa
A najważniejsza jest cena zakupu i servisowania :)


Moim zdaniem najlepsza opcja :mrgreen:

_________________
Long 2.0 V6 '97 LPG
lift 4" będzie body lift 2" BFG MT T/A KM2 29"
stal, tarcze, snorkel
Poznań


Na górę
Post: ndz lut 08, 2015 7:41 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 14, 2010 10:38 am
Posty: 22
Lokalizacja: Miechucino
Omega 2.0 16v i vitara lata


Na górę
Post: czw lut 12, 2015 8:51 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lut 08, 2010 9:52 pm
Posty: 161
Lokalizacja: Stalowa Wola
Silnik: K20A4
mariuszfila pisze:
Czyli powracasz do vitary . :D


Czekam aż będzie można angole rejestrować (ponoć w połowie roku) to mi brat sprowadzi i właśnie robię rozeznanie. Myślę nad jakimś TD - nigdy nie miałem żadnego sadzomiotacza, a widzę ze to daje rade w terenie i właśnie o elektrykę nie trzeba się martwić.


BTW Ty dalej w białej czy czymś innym pomykasz?


Na górę
Post: czw lut 12, 2015 8:53 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lut 08, 2010 9:52 pm
Posty: 161
Lokalizacja: Stalowa Wola
Silnik: K20A4
abuk pisze:
ja postawiłem na starego sprawdzonego klekota vw 1.9TD
Przy drobnych modyfikacjach nawet mocy mu sporo przybywa
A najważniejsza jest cena zakupu i servisowania :)


TD ma wadę jakim jest turbo - myślę nad czymś bez Turbo = jeszcze prostsze. I dlatego rozpatruję vitkę nawet 3d i chce sie zorientować jakie silniki D siedzą. Moze mniejszego jimka


Na górę
Post: pn lut 16, 2015 4:05 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 04, 2008 8:18 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Nisko kole Stalowej Woli
Vitarke oczywiście jeszcze posiadam i nie zamierzam się pozbywać :D Mam jeszcze Patrola który służy głównie do wycieczek na Ukraine.

_________________
Elmonter 1.6 8V ARB


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl