suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 10:17 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz mar 29, 2015 8:31 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw maja 10, 2012 5:46 am
Posty: 47
Lokalizacja: Oksa
Witam.
Zapaliła się i nie gaśnie kontrolka check engine.
Przy tym wyłączyło się turbo.
Więc odstałem troche, zapaliłem, kontrolka nadal świeci ale turbina działa.
Troche działa potem przestaje, jak troche puszcze go na tzw hamowaniu silnikiem z górki to zaczyna działać z powrotem.
Nigdy nie jest tak że np w polowie przyśpieszania turbina przestanie sie kręcić, jak zacznie to kręci, ale czasami po postoju np na światłach przestaje kręcić.
Nie ma żadnego najmniejszego dymienia przy tym.
W czym może być problem?

_________________
www.presfoto.pl
www.asko-oksa.pl


Na górę
Post: śr kwie 08, 2015 4:43 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: śr kwie 01, 2015 2:17 pm
Posty: 2
Lokalizacja: Miastko
Cześć mam ten sam ( podobny ) problem .

Mechanior grzebał mi przy zaworkach to znikało to na kilka km (rożnie od 10 do 100) . Zauważyłem jedno , jeśli jedziesz dłuższy okres bez załączania turbiny to check znika , lecz później wraca . Przy wciśnięciu gazu do dechy traci moc totalnie i zwalnia.

Mechanior poleca mi regulacje turbiny , na razie się wstrzymuję bo środków nie ma .

Powiedz czy poradziłeś sobie z tym problemem . Jak coś mogę podać jakie to są błędy na dniach


Na górę
Post: ndz kwie 12, 2015 10:03 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw maja 10, 2012 5:46 am
Posty: 47
Lokalizacja: Oksa
Nie całkiem.
Jest tak. To na 90% turbina a raczej jej starownik bo turbina się kręci i powietrze podaje fizycznie. Chyba że to przepływomierz....
Ale. Zrobiłem tak. Na rezerwie wlałem tego uzdatniacza do Diesli, przejechałem około 40km jeszcze na nim nie oszczędzając, czyli mandatowa jazda, i puściło już po kilku km, Zalałem potem tym niby lepszym paliwem. Teraz turbina rzadko kiedy się nie włączy ale cieknie niestety już więc tak czy siak regeneracja być musi.... W tym tygodniu jade jeszcze na zaślepienie EGR i przechipowanie, czyli podanie nowej mapy nie zwiększającej moc lecz brak otwieranie się zaworu.
A turbo tak czy siak musze robić bo jak puszcza olej to i ciśninie w silniku spada i jest gorsze smarowanie, pluje ten olej do katalizatora i powoli go zatyka.... itp itd, same złe rzeczy przez to tiurbo...

_________________
www.presfoto.pl
www.asko-oksa.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl