suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt cze 24, 2025 12:58 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 304 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1121 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr kwie 29, 2015 10:23 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
koziołek pisze:
szklanka82 pisze:
A ciężko nauczyć się czytać ze zrozumieniem? Czy gdzieś pytałem o skutki...? no własnie, chce się upewnić że w XL7 przy takich podkładkach i seryjnych sprężynach konieczne będzie przedłużenie amorków.


Nadal nie rozumiesz. Trudno. :mrgreen:
Założy, pojeździ, "postykają" amorki i założy dystansy szybciej niż myśli :mrgreen: Wtedy zrozumie :mrgreen:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: czw kwie 30, 2015 7:09 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 13, 2013 9:47 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Wawa
marirus pisze:
koziołek pisze:
szklanka82 pisze:
A ciężko nauczyć się czytać ze zrozumieniem? Czy gdzieś pytałem o skutki...? no własnie, chce się upewnić że w XL7 przy takich podkładkach i seryjnych sprężynach konieczne będzie przedłużenie amorków.


Nadal nie rozumiesz. Trudno. :mrgreen:
Założy, pojeździ, "postykają" amorki i założy dystansy szybciej niż myśli :mrgreen: Wtedy zrozumie :mrgreen:

Z tego co mi wiadomo to marirus masz GV, a koziołek... dopiero szuka. Skąd u Was taka pewność co do zawieszenia XL7? Wiecie że sprężyny i amorki w XL7 są inne niż w zwykłej GV? To że przy takich podkładkach zwykła GV potrzebuje przedłużenia amorów jest pewne i potwierdzone, tak przy XL7 jeszcze nie. To właśnie próbuje ustalić, więc proszę o odpowiedzi, które coś wniosą konkretnego w temacie.


Na górę
Post: czw kwie 30, 2015 10:12 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Dając podkłądki nad sprężyny podnosi się auto ale amory zostają te same z mniejszym skokiem w dół, co spowoduje że jadąc po tych samych nierównościa bez liftu i z liftem skok zawieszenia w dól ulegnie skróceniu w drugim przypadku co bęcie powodowało walenie w amory. Lift na samych podkladkach/sprężynach ogranicz lub całkowicie niweluje skok amortyzatora w dół, chcemy pomódz a nie kasztanic, żebyś dwa razy nie musiał się bawić z zawiasem. Ale jeżeli wiesz lepiej to jak chcesz, bo raczej nikt ci nie powie że bez dystansów amortyzatorów będzie ok.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: czw kwie 30, 2015 10:23 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 17, 2015 3:34 pm
Posty: 71
Lokalizacja: GST
Model: XL7
marirus pisze:
skok zawieszenia w dól ulegnie skróceniu w drugim przypadku co bęcie powodowało walenie w amory

I dokładnie taka sytuacja jest u mnie w XL7, o którą kolega pyta.


Na górę
Post: pt maja 01, 2015 7:15 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob kwie 11, 2015 10:23 am
Posty: 128
Lokalizacja: Białystok
Nie chce mi się tłumaczyć. :mrgreen:


Na górę
Post: pt maja 01, 2015 7:30 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Nie zniechęcaj się Koziołku :mrgreen: :lol:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: pt maja 01, 2015 7:33 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 17, 2015 3:34 pm
Posty: 71
Lokalizacja: GST
Model: XL7
To może ja rozwieję wątpliwości kolegi szklanka82.
XL7 mam, podkładki pod sprężyny miałem same i tłukło niemiłosiernie przy krótkich, ostrych nierównościach.
Dzisiaj zamontowałem dystanse na amortyzatory i problem zniknął. Auto leci po dziurach jak dzikie praktycznie bezszelestnie ;)
Mam nadzieję, że ta odpowiedź naprowadziła kolegę na odpowiednie tory :mrgreen:


Na górę
Post: pt maja 01, 2015 10:47 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 9:32 am
Posty: 483
Lokalizacja: Krakuff
wyprzedzam pytanie, które pewnie się pojawi w dość krótkim czasie - tak, będę miał :mrgreen:

_________________
Black Cabrio 91' 1.6 8V - było
GV XL7 03' 2.7 - jest (różnica)


Na górę
Post: ndz maja 03, 2015 8:25 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Posty o stabilizatorze przeniosłem tutaj ,na temat liftu GV są inne tematy, ten wątek akurat jest o oponach, wiec posty nie na temat będą usuwane.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: ndz maja 03, 2015 8:38 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 9:32 am
Posty: 483
Lokalizacja: Krakuff
no i dobrze, porządek musi być :wink:
A możesz cały wątek jeszcze przenieść do GV, XL7?

_________________
Black Cabrio 91' 1.6 8V - było
GV XL7 03' 2.7 - jest (różnica)


Na górę
Post: ndz maja 03, 2015 10:50 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Done!

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: wt maja 05, 2015 12:02 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 13, 2013 9:47 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Wawa
kozik pisze:
To może ja rozwieję wątpliwości kolegi szklanka82.
XL7 mam, podkładki pod sprężyny miałem same i tłukło niemiłosiernie przy krótkich, ostrych nierównościach.
Dzisiaj zamontowałem dystanse na amortyzatory i problem zniknął. Auto leci po dziurach jak dzikie praktycznie bezszelestnie ;)
Mam nadzieję, że ta odpowiedź naprowadziła kolegę na odpowiednie tory :mrgreen:


Kozik, mój przyjacielu :D Własnie na taką odpowiedź czekałem! Bez wątpienia rozwiałeś moje wątpliwości. Dziękuje.


Na górę
Post: wt maja 05, 2015 12:52 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob kwie 11, 2015 10:23 am
Posty: 128
Lokalizacja: Białystok
Ręce opadają. :mrgreen:


Na górę
Post: ndz maja 17, 2015 8:49 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lip 31, 2014 10:56 am
Posty: 32
Lokalizacja: Szkocja
Jak o oponach GVI ->
Tydzień temu zamontowałem do swojej 235/70/16 special tracki insy turbo i chwilkę na nich pojeździłem teraz zarówno w terenie jak i na szarym.
Szare - Auto ma lekki problem pojechać szybciej niż 65/70mph (na równym) a i tak pomiędzy 55+ przyspieszenie trwa wieczność. Powyżej 20mph już słychać opony, a u mnie wyjątkowo dobrze bo jeżdżę bez wygłuszania - sama blacha jest na podłodze, dywaników się pozbyłem. Na tyle generalnie słychać opony że aż prosi się o zatyczki do uszu (zazwyczaj jeżdżę na AT- insy turbo i tu jest cicho...)
Teren - całkiem nieźle sobie radzą, albo wręcz bardzo dobrze, i w miejscach gdzie nie dawałem rady podjechać to była kwestia już inna niż tylko opon. Generalnie jestem z nich bardzo zadowolony.
Po zamontowaniu musiałem co nieco podciąć nadkola bo z tyłu nie było w ogóle miejsca z jednej strony pomiędzy oponą a nadkolem a z drugiej było kilka mm.
W terenie mocno obijałem o nadkola - muszę coś wymyślić w związku z tym /przed/ następnym terenem, albo po prostu pozwolić aby samo odpadło (ale tego nie chcę robić...)
Jeśli chodzi o obcieranie przy skręcie - zdecydowanie obciera mi przy skręcie w jedną stronę o ramę i nie muszę nawet do końca kręcić. Co do Nadkoli z przodu - Nie wiem jak by to wyglądało w oryginale bo ostatnio "stwierdziłem" że lepiej się pozbyć przedniego zderzaka, podciąć nadkola z przodu itp...
Nie mam dystansów u siebie nigdzie.
I mam nadzieję, że to coś innego, ale chyba coś w przedniej osi ostatnio uwaliłem i z 2 dni zabawy miałem 4 godzinki...


Na górę
Post: ndz maja 17, 2015 9:34 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Zmierz te insy ile mają wysokości.Nalewki są sporo większe w większości przypadków niż opony fabrycznie nowe.

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 304 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1121 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl