suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 5:33 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: v6 kuleje na pb
Post: pn cze 08, 2015 11:41 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
hej immo wywalone auto ladnie smigalo az po paru dniach zaczal sie problem z pb. Auto na pb chodzi jak by paliło na 4 gary na lpg jest super. komp i jeden i drugi sprawdzony jest ok.. Filtr paliwa nowy,nic sie nie zmienilo. Jakies pomysły

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pn cze 08, 2015 12:45 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob kwie 11, 2015 10:23 am
Posty: 128
Lokalizacja: Białystok
A podobno nie da się immo wywalić. Zmieniałeś komputer?

Może wtryskiwacze się popsuły?


Na górę
Post: pn cze 08, 2015 8:04 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
mamy 3 kompy i każdy inny ;)
Immo usunięte robił to gościu z Wadowic co temat elektronikę vitar ma obcykaną, jak i temat immo.
Zabieg wyglądał tak że wysyła się gościowi kompa, puszkę od immo i kluczyki, i on albo naprawia immo albo je usuwa ( Koszt 250-300zł )
Komputem został ponownie do niego wysłany w celu sprawdzenia czy wszystko z nim okej, jest jak najbardziej ok.
Auto po wywaleniu immo jeździło super przez chyba 2 tygodnie później zaczął się problem z PB tzn, zachowuje się jak by nie działał na 2 garach, ma takie wolne obroty że gaśnie.
Na LPG jest super nawet nie jęknie, komp od lpg też jest ok i nie ma żadnej kolizji z PB.
Generalnie jest cały stary silnik w częściach plus elektronika, więc z podmianką nie ma problemu na jakieś inne manele.
Tak sobie myślę, czy np. z przekaźnikiem od paliwa jest wszystko ok, czy jak był zwalony to by auto tak się zachowywało.
Czyli na początek podmieniamy:
Przekaźnik, wtryskiwacze, pompe paliwa ?

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pn cze 08, 2015 8:54 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob kwie 11, 2015 10:23 am
Posty: 128
Lokalizacja: Białystok
Zazwyczaj jak immo świruje to silnik odpala na chwilę i gaśnie. Czyli w tym przypadku można to chyba wykluczyć.

A te dwa cylindry faktycznie nie pracują czy tylko jest takie wrażenie? Jakie są dokładne objawy? Prosto myśląc musi być coś z paliwem lub sterowaniem skoro na gazie chodzi normalnie.
Musi tu być jakaś zagwozdka, bo ten silnik ot tak po prostu się nie psuje. :mrgreen:


Na górę
Post: pn cze 08, 2015 9:43 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
na pracującym silniku odłączaj po kolei cewki(o ile się da :roll: ) i będziesz widział czy jest reakcja czy nie.
sprawdzisz czy to faktycznie pojedynczy cylinder czy dwa a może jednak wszystkie lekko kuleją czyli np ciśnienie paliwa czy coś (ale ja się nie znam --- Kiedy wpadniesz do mnie ? bo mi coś nieraz V6 nierówno chodzi a Ty masz wprawę w naprawianiu cewek :D )

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt cze 09, 2015 5:09 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
podjedź :D
będziemy walczyć, zdam raport jak już się uporamy :D
no właśnie, nie psują się tym bardziej że silnik ma najechana 60 tys km tylko,
jest sporo maneli więc będzie trzeba podmieniać po kolei ;)
radzik: to nic nie da, bo cewki są ok, na lpg chodzi zajebiście

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: wt cze 09, 2015 7:29 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:47 am
Posty: 824
Lokalizacja: Kartuzy
Silnik: 2,5 v6
Model: Cabrio
Rok prod.: 1994
sprawdź przewód vaccu cały od serwa do silnika czy nie jest gdzieś przerwany będą takie same objawy

_________________
lift 4", osłony, zderzaki i inne <- SPRZEDAM --> http://hunterdesign.pl
http://www.facebook.com/hunterdesignoffroad


Na górę
Post: pn cze 15, 2015 11:39 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 21, 2014 9:20 am
Posty: 68
problem naprawiony to była wina listew wtryskowych w środku były cale zasiarczone. zresztą miały spory przebieg 200000 km i był w nich dziwny osad wymieniłem na nowe i problem znikną od razu .


Na górę
Post: wt cze 16, 2015 7:42 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob kwie 11, 2015 10:23 am
Posty: 128
Lokalizacja: Białystok
koziołek pisze:

Może wtryskiwacze się popsuły?


:mrgreen:


Na górę
Post: ndz cze 21, 2015 7:31 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 07, 2014 8:22 am
Posty: 72
Lokalizacja: krk
Witam,
Mam podobny problem: silnik 2.5 V6 w GV (2001 rok 144KM) nie chce pracować na PB. Samochód jeździł do 155 000 tylko na PB, później został założony GAZ i wszystko działało jak należy (odpalał się na benzynie i potem przełączał się na gaz) do czasu kiedy to rano nie odpalił od razu tylko trzeba go było kręcić dłużej. Po odpaleniu jeśli dodamy gazu raptownie to silnik się dławi, (na PB) strzela, gaśnie, a na gazie pracuje super płynnie bez żadnych problemów. Przebieg jest na 100% oryginalny i nie sądzę by się tak szybko wtryskiwacze popsuły. Miał ktoś może taki problem i mógłby coś podpowiedzieć? Dodam jeszcze że mam cały czas błąd: P0455 Evaporative Emission Control System Leak Detected (gross leak)

Pozdrawiam

_________________
GV1 '01 2.5 V6 Automat


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl