suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 8:06 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 111 12 13 14 15 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn cze 22, 2015 7:07 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 22, 2013 7:01 pm
Posty: 541
Lokalizacja: gdansk
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1990
SucukiGitara pisze:
Dołaczam sie do tematu ... :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

Pękł mi most w vitarze i teraz zastanawiam się czy zamontować stalowy od GV czy od Uaza ?

Jakieś opinie na ten temat ?
Załącznik:
20150622_113735.jpg

przerabiałem alu most później wleciała stal z gv a skończyłem na uazie szkoda czasu pieniędzy na półśrodki odrazu wrzucaj uaza wypałki do mostu zakup od huntera pasują idealnie, zamiast szpilek w wahaczach załóż kule i będzie pan zadowolony.
dopiero na sztywniaku zaczniesz wchodzić pełnym ogniem nie martwiąc się ze przegub strzeli

_________________
vitara zwana rzeźnikiem
No mud, no fun


Na górę
Post: pn cze 22, 2015 8:27 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
tylko trzeba pamiętać, że sztywny most w vitarze to pozbycie się głównej przewagi vitary nad patrolami itp czyli dużo większym prześwitem przodu, który przeciąga w błocie/koleinach mały prześwit tyłu

Na ruskiej technice się nie znam ale słyszałem opinie, że więcej niż 31" simexa i tak nie ma co pakować bo się zacznie ukręcać.
(chyba, że są jakieś UAZowskie mosty w których nie padają przeguby? Ale chyba nie bez powodu Hunter dopieścił Vitarkę mostami Toyoty wywalając UAZa ?)


Jak zrobi się porządnie przedni zawias w vitarze na obudowie stalowej i półosiach od GV to wytrzyma więcej niż uaz i ma o połowę większy prześwit !

Didiego nie wiem jak Wy tam motacie te przednie zawiasy z obudowami stalowymi (i z czego?może bambus?) ale wytrzymuje to 34" simexa (bez blokady i oczywiście z głową)
A na 32" simexie to mam paru znajomych i nikt nie narzeka(nawet bez głowy :wink: ).

Minusem jest oczywiście cena bo stalowe obudowy coraz droższe i mniejsze możliwości wykrzyżu.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn cze 22, 2015 8:52 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
didiego pisze:
przerabiałem alu most później wleciała stal z gv a skończyłem na uazie szkoda czasu pieniędzy na półśrodki odrazu wrzucaj uaza wypałki do mostu zakup od huntera pasują idealnie, zamiast szpilek w wahaczach załóż kule i będzie pan zadowolony.
dopiero na sztywniaku zaczniesz wchodzić pełnym ogniem nie martwiąc się ze przegub strzeli

a to w sztywnym moście przegubu nie ma??
ifs z przodu to najlepsze co dało nam suzuki, tylko trzeba sporo roboty i pieniędzy żeby działało jak należy.

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pn cze 22, 2015 9:20 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 22, 2013 7:01 pm
Posty: 541
Lokalizacja: gdansk
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1990
gutek nigdy to nie będzie działać jak należny nawet jak wydasz kupę kasy to i tak przeguby będą się ukręcać.

SucukiGitara pytał co lepsze czy stal czy uaz wiec mu odpowiedziałem bo miałem i to i to

radzik wszyscy mieliśmy to samo co ty miałeś na przodzie czyli stal z bambusowymi półosiami i przegubami z 2,5v6 później diesel
jedni poszerzali wahacze samemu inni zakupili wypałki od szweraf

_________________
vitara zwana rzeźnikiem
No mud, no fun


Na górę
Post: pn cze 22, 2015 9:44 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
może nie ma się co rozwodzić nad wyższością jednego nad drugim, każdy robi to co mu pasuje i jakie ma możliwości

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: wt cze 23, 2015 7:11 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:47 am
Posty: 824
Lokalizacja: Kartuzy
Silnik: 2,5 v6
Model: Cabrio
Rok prod.: 1994
powiem z mojego doświadczenia tylko sztywny :P
a co do wyższości vitary na patrolem to nie to że z przodu jest wiekszy prześwit (z tyłu nadal nisko) ale MASA to robi różnicę!
Mam porównanie bo na rajdach zazwyczaj z patrolami z naszej ekipy i nie tylko parch i vitara oba sztywne mosty koła 34" simex i w błocie/torfie vitara zajeżdża dużo dalej i nie z powodu prześwitu tylko z powodu masy, zmotany czyli obciety patrol z klatka to 1900-2000kg, a moja vitara 1300kg! :D
a co do zmiany z uaza na toyotę to chęć 34" no i tanio wyrwałem te mosty 850zł / za dwa! :shock:
a uaz spokojnie wytrzymywał 32" simexy, przegubów z przodu to nigdy nie wymieniałe, jedynie z tyłu półoś a to przez blokadę ale koszt NOWEJ 80-100zł

_________________
lift 4", osłony, zderzaki i inne <- SPRZEDAM --> http://hunterdesign.pl
http://www.facebook.com/hunterdesignoffroad


Na górę
Post: śr cze 24, 2015 10:21 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Lukasz Hunter pisze:
a moja vitara 1300kg!


Kurcze, moja Vitara niewiele mniej ważyła jak z fabryki wyjechała.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr cze 24, 2015 11:44 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:47 am
Posty: 824
Lokalizacja: Kartuzy
Silnik: 2,5 v6
Model: Cabrio
Rok prod.: 1994
Bo miałeś 2,0 :-P

_________________
lift 4", osłony, zderzaki i inne <- SPRZEDAM --> http://hunterdesign.pl
http://www.facebook.com/hunterdesignoffroad


Na górę
Post: śr cze 24, 2015 6:35 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
jak tak czytam to mam przed oczami forum foto i pytanie co jest lepsze canon czy nikon :D
Prawda jest taka że lepsze jest to co komu bardziej odpowiada :)
A druga prawda jest taka że najlepie porównać oba dobrze zmotane auta np. vitare radzika i vitare huntera w jakimś rajdzie ( np. była okazja w pajęcznie ) i zobaczyć co lepiej sobie radzi .
Kolejna sprawa to vitara na niezależnym z przodu będzie się prowadziła znacznie lepiej niż na sztywnym na czarnym.
No i vitara na sztywnym plus 2 do wygląda bo mimo że prześwitu znacznie mniej to za to auto wizualnie wydaje się wyżej ( wysoko stoi buda ) co na trawersach na pewno nie jest lepsze ;)
To sztywni i niezależni Panowie może w końcu czas porównać swoje maszyny np. na pajęcznie za rok :D

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: śr cze 24, 2015 6:56 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:47 am
Posty: 824
Lokalizacja: Kartuzy
Silnik: 2,5 v6
Model: Cabrio
Rok prod.: 1994
himself pisze:
jak tak czytam to mam przed oczami forum foto i pytanie co jest lepsze canon czy nikon :D
Prawda jest taka że lepsze jest to co komu bardziej odpowiada :)
A druga prawda jest taka że najlepie porównać oba dobrze zmotane auta np. vitare radzika i vitare huntera w jakimś rajdzie ( np. była okazja w pajęcznie ) i zobaczyć co lepiej sobie radzi .
Kolejna sprawa to vitara na niezależnym z przodu będzie się prowadziła znacznie lepiej niż na sztywnym na czarnym.
No i vitara na sztywnym plus 2 do wygląda bo mimo że prześwitu znacznie mniej to za to auto wizualnie wydaje się wyżej ( wysoko stoi buda ) co na trawersach na pewno nie jest lepsze ;)
To sztywni i niezależni Panowie może w końcu czas porównać swoje maszyny np. na pajęcznie za rok :D

Like :D

_________________
lift 4", osłony, zderzaki i inne <- SPRZEDAM --> http://hunterdesign.pl
http://www.facebook.com/hunterdesignoffroad


Na górę
Post: śr cze 24, 2015 7:33 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 22, 2013 7:01 pm
Posty: 541
Lokalizacja: gdansk
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1990
poco czekać cały rok Radzik wpadaj na pomorskie u nas jeszcze będzie kilka rajdów w tym roku

_________________
vitara zwana rzeźnikiem
No mud, no fun


Na górę
Post: śr cze 24, 2015 8:15 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
na dolnymśląsku też sporo imprez :D

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: śr cze 24, 2015 8:15 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Didiego twierdzisz, że sztywny jest jedyną słuszną opcją. Ja napisałem, że nie zawsze i nie twierdze, że niezależny w vitarze jest najlepszy a sztywny to gówno.
Wszystko ma swoje plusy i minusy i nie można komuś wciskać, że jest tylko jedna słuszna "sztywna" droga.

W naszych warunkach sztywniak poza prześwitem ma praktycznie same plusy w porównania do przedniego zawieszenia vitary.
Mimo to mam zamiar pozbyć się tylnego sztywniaka z vitarki bo prześwit to podstawa (chyba, że ma się mechaniczną wyciągarkę)

PS.
byliśmy teraz na Dusznie czyli w połowie drogi z Gdańska do Wrocławia ale był tylko Becki :)

nad morze daleko ale w połowie drogi chętnie się spotkamy.
Teraz będzie drugi etap Duszna w Biedrusku to też połowa drogi. Zapraszam 8)

Chyba, że macie jakąś fajną imprezę do 300km od Wrocka to chętnie wpadniemy.

Albo idźmy na kompromis i spotkajmy się za tydzień na MudParty w Jeleniej górze :mrgreen:

PS2.

Łukasz pokaż zdjęcie z tych Canonów i Nikonów to Ci raz dwa powiem który lepszy :lol:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Ostatnio zmieniony śr cze 24, 2015 8:24 pm przez radzik071, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
Post: śr cze 24, 2015 8:22 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
to na X wałcz poligon :D

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: śr cze 24, 2015 8:26 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
radzik a proszę
z canona
Obrazek
z nikona
Obrazek

a to z zenita 12xp
Obrazek

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 111 12 13 14 15 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl