suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 7:59 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: pn kwie 27, 2015 11:40 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Poszukałem dokladniej i są reduktory po +/- 400PLN. I teraz pytanie czy reduktory we wszystkich modelach GV I są zamienne względem skrzyń biegów, bo jak brać to z jak najmłodszego dawcy a jak wiadomo GV z dieslem mazdy była produkowana do początku 2001r. więc z takiej reduktory majż już sporo nalatane(+/- 200kkm)

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: pn kwie 27, 2015 1:10 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Reduktory do diesla w Vitarze były inne od tych benzynowych. Myślę że w GV zachowano te różnice.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt kwie 28, 2015 12:07 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
W vitarze między miedzy którymi dieslm a która bęzyną? Co do GV na czym moze polegać różnica? Według tych zestawien http://suzuki-grandvitara.info/cms/content/view/70/64/ i http://suzuki-grandvitara.info/cms/content/view/67/64/ przełożenia w dieslu mazdy i 2.5 V6 sątakie same, wiec teoretycznie obudowa skrzyni i reduktora też mogą być te same więc w czym różnica?

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: wt kwie 28, 2015 12:15 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Poszukaj zdjęć z allegro tej i tej skrzyni i chociaż pobieżnie będzie coś widać :) .

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: wt kwie 28, 2015 12:27 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
marirus pisze:
W vitarze między miedzy którymi dieslm a która bęzyną? Co do GV na czym moze polegać różnica? Według tych zestawien http://suzuki-grandvitara.info/cms/content/view/70/64/ i http://suzuki-grandvitara.info/cms/content/view/67/64/ przełożenia w dieslu mazdy i 2.5 V6 sątakie same, wiec teoretycznie obudowa skrzyni i reduktora też mogą być te same więc w czym różnica?



Ja jak przekładałem reduktor z 2.0 V6 do mojego diesla to były różnice w dupce reduktora o ile pamiętam, wałek i część bebechów została z diesla, część z V6 została wsadzona.

W razie czego mam dupkę z 2.0 V6 do oddania za flachę czy jakieś przydaśki do GV.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: śr kwie 29, 2015 8:14 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
marirus pisze:
Tyle że z reduktorem do do końca nie ma pewności czy po roku nie będzie powtórki z rozrywki, a nikt nie da gwarancji że nalatasz 100kk bez defektu :mrgreen: A czy wymiana łożysk wyjdzie wiecej, to nie wiem. Patrząc na reduktory na All..., to chodzą po około 600PLN, więc naprawa owego może wcale dóżo wiecej nie wyjść :roll:


dopiero co wymieniałem reduktor w GV 2.0 16v i w idealnym stanie kosztował 180zł
nie zwróciłem uwagi, że masz Diesla - to może faktycznie lepiej remontować ale pamiętaj, że jak jest już duży luz na wyjściu na tylny wał to prócz łożyska trzeba sprawdzić czy wał nie dostał po dupie na średnicy bo jak zamontowałem stary wał do nowego łożyska to po pół roku było to samo (łożysko kosztowało ~180zł)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr kwie 29, 2015 9:00 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Masz na myśli cały wał czy tylko tą część z wieloklinem wchodzącą w reduktor?

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: śr kwie 29, 2015 10:07 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
tą wchodzącą do reduktora

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: sob cze 27, 2015 6:23 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Vitka!
A wic jest tak. Reduktor ktrzy kupiem okazał sie dziadostwem do remontu. Natomiast ten mój o dziwo jest w stanie jak na nalatane prawie 200kk dobrym+ . Luz na wale okazał się normą z racji wypracowania/zuzycia powłoki teflonowej na wałku wychodzącym z reduktora, co ponoć jest również przypadłością mitshubisów pajerów, L200 oraz nissanów terranów i jeszcze kilku innych aut. Według mechanika który mi to rozkminiał na reuktoże polatam jeszcze około 150tk lub więcej. Natomiast stuki dochodzą z tylnego mostu i o dziwo nie atak(łożysko)/tależ lecz z kosza satelit gdzie w wyniku naturalnego zużycia wyrobił sie luz na satelitach ich swożniach a zalecenie pana jest takie abym sie do tego przyzwyczaił i nie panikował bo tragedji nie ma i jedzcze trochę z tym pojeżdzę.

P.S. Dzieki Guteka4 z namiar na gościa :wink:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: sob cze 27, 2015 9:01 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Spoko, nie dalej jak wczoraj opowiadał mi o: "takim gościu co zna mnie z forum" :D
Fajny fachowiec z niego tylko terminy ma ooodległe

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: sob cze 27, 2015 9:58 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
gutek.a4 pisze:
Spoko, nie dalej jak wczoraj opowiadał mi o: "takim gościu co zna mnie z forum" :D
Fajny fachowiec z niego tylko terminy ma ooodległe
NO spooko gościu, tylko terminy faktycznie odległe ma :lol: :mrgreen:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: ndz lip 19, 2015 7:07 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Pytanie do zorjętowanych: czy tylny kosz/mechaniz różnicowy z GV I 2.0 16V pasuje do diesla mazdy a ogulniej czy kosze są jednakowe we wszystkich modelach GVoździa :?:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: czw wrz 24, 2015 10:10 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
marirus pisze:
Pytanie do zorjętowanych: czy tylny kosz/mechaniz różnicowy z GV I 2.0 16V pasuje do diesla mazdy a ogulniej czy kosze są jednakowe we wszystkich modelach GVoździa :?:
Dla potomnych tylni kosz z GV I 2.0 16V jest identyczny jak w dieslu (mazda), najprawdopodobniej(po numerach części) w V6 jest taki sam.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl