suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 1:59 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn lip 06, 2015 9:12 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
ma to sens przy mostach 5,125 i kołach pełne 31"??
próbował ktoś kiedyś???
ktoś jest w stanie wykonać katą kryzę??
czy silnik baleno 1.9d może pasować do skrzyni vitary??

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: pn lip 06, 2015 9:30 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 22, 2010 11:42 pm
Posty: 340
Lokalizacja: Kozy
kryza nie jest problemem
Silnik 1.9 z baleno powinien pasować do skrzyni z vitary 1.9 bo to te same silniki PSA
Skrzynia z 1.6 8v od skrzyni z 1.9 d różni się tylko dzwonem (obudową sprzęgła ) i chyba jest różnica w przełożeniach 5 biegu.
Nie wiem czy nie łatwiej wsadzić Ci 1.9 vw.
Tańsze silniki, tańsze części, i bardziej podatne na modyfikacje:)
Jak się zastanawiasz to wpadnij kiedyś na piwko (daleko nie masz) bo właśnie kończę uzbrajać właśnie 1.9 vw u Siebie :)


Na górę
Post: pn lip 06, 2015 9:49 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
abuk pisze:
kryza nie jest problemem
Silnik 1.9 z baleno powinien pasować do skrzyni z vitary 1.9 bo to te same silniki PSA
Skrzynia z 1.6 8v od skrzyni z 1.9 d różni się tylko dzwonem (obudową sprzęgła ) i chyba jest różnica w przełożeniach 5 biegu.
Nie wiem czy nie łatwiej wsadzić Ci 1.9 vw.
Tańsze silniki, tańsze części, i bardziej podatne na modyfikacje:)
Jak się zastanawiasz to wpadnij kiedyś na piwko (daleko nie masz) bo właśnie kończę uzbrajać właśnie 1.9 vw u Siebie :)



no kurrcze.. z nieba mi spadasz :shock:
własnie wolał bym włożyć tdi z vaga ale myślałem że połączenie tego silnika ze skrzynią vitary będzie trudniejsze...a tu masz... :D
żona jeździ ALH kręconym tylko na sofcie na 130 kucy i właśnie takie coś widział bym w vitarze

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: pn lip 06, 2015 9:51 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 22, 2010 11:42 pm
Posty: 340
Lokalizacja: Kozy
to powiem Ci tak
kolega wsadza vw AFN akurat do grand woyager-ów i po wymianie pompy wtryskowej bodajże z mastera 3.0 silnik na hamowni uzyskuje 190 km

No ja akurat wsadzam aaz (te same bloki)bo nie kręcą mnie kabelki, Turbina 2.5 , i pompa z bustpinem z 1.6 i wtryski 216
myśle że 140km wyciągne i myśle również że przy dieslu całkowicie wystarczy

Jak coś to flansze mam , blachy na silnik by poduchy pospawać także, przyrząd by powiercić koło też zrobiłem, i oczywiście służe poradą bo jeszcze kilka drobiazgów trzeba podorabiać :)

Obrazek


Ostatnio zmieniony pn lip 06, 2015 10:04 pm przez abuk, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn lip 06, 2015 10:01 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
abuk pisze:
to powiem Ci tak
kolega wsadza vw AFN akurat do grand woyager-ów i po wymianie pompy wtryskowej bodajże z mastera 3.0 silnik na hamowni uzyskuje 190 km



tak dokładnie...a z tego co kojarzę to nawet montaż tej pompy to po prostu P&P

u mnie po sofcie były plany na 216-ski ale żona wzięła golfa a ja zanabyłem vitarę i temat upadł... :roll:
czyli mówiąc wprost :wink:
byłbyś w stanie wykonać flansze z td/tdi na skrzynie vitary 1,6 8v?? (najlepiej od razu komplet z poduszkami pod silnik)
wyślij mi nr tel na prv to sie zdzwonimy :wink:

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: pn lip 06, 2015 10:05 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
abuk pisze:
to powiem Ci tak
kolega wsadza vw AFN akurat do grand woyager-ów i po wymianie pompy wtryskowej bodajże z mastera 3.0 silnik na hamowni uzyskuje 190 km

No ja akurat wsadzam aaz (te same bloki)bo nie kręcą mnie kabelki, Turbina 2.5 , i pompa z bustpinem z 1.6 i wtryski 216
myśle że 140km wyciągne i myśle również że przy dieslu całkowicie wystarczy

Jak coś to flansze mam , blachy na silnik by poduchy pospawać także, przyrząd by powiercić koło też zrobiłem, i oczywiście służe poradą bo jeszcze kilka drobiazgów trzeba podorabiać :)


przy dmuchawce z 2,5 i 216 spokojnie 150 Ci powinno wycisnąć :wink:

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: pn lip 06, 2015 10:09 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 22, 2010 11:42 pm
Posty: 340
Lokalizacja: Kozy
podrzuciłem ci zdjęcie
flansza spoko, blachy na silnik nie problem, ale poduchy musisz spawać na samochodzie bo trzeba dobrze silnik ustawić. musisz przerobić mocowanie alternatora i pompy wspomagania. no i kupić podstawkę filtra oleju z auta co ma silnik wzdłużnie np . passat b5, audi ale wszystko jest do ogarnięcia

Jak wszystko poskładam to się mogę nawet do suchej karnąć( jak już mówiłem nie jest to daleko :) )


Na górę
Post: pn lip 06, 2015 10:59 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
A jak te silniki znoszą trawersy, zjazdy i podjazdy ? Nie braknie smarowania :?: Wydaje mi się że mosty będziesz często zmieniał :mrgreen: :wink: Ale liczy sie fun :mrgreen: A vitka z takim motorem będzie wymiatała :P


Na górę
Post: wt lip 07, 2015 6:58 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 22, 2010 11:42 pm
Posty: 340
Lokalizacja: Kozy
smarowanie na trawersach pewnie tak jak w każdej osobówce raczej brak.
Ja wymyśliłem by do miski vw dospawać miskę vitary i odpowiednio smoka przedłużyć i uformować :) , miska vw i tak nie wchodzi bo most nie puszcza.
Nie wiem jak z trwałością mostów ale Faja jeździl i mówił że nic nie urwał a mia amelinium :), chyba zależy jaką kto ma nogę.
Ja decydując się na diesla myślałem głównie o momencie no i braku jakiejkolwiek elektroniki.


Na górę
Post: czw lip 09, 2015 9:11 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
abuk pisze:
smarowanie na trawersach pewnie tak jak w każdej osobówce raczej brak.
Ja wymyśliłem by do miski vw dospawać miskę vitary i odpowiednio smoka przedłużyć i uformować :) , miska vw i tak nie wchodzi bo most nie puszcza.
Nie wiem jak z trwałością mostów ale Faja jeździl i mówił że nic nie urwał a mia amelinium :), chyba zależy jaką kto ma nogę.
Ja decydując się na diesla myślałem głównie o momencie no i braku jakiejkolwiek elektroniki.


A czy czasem aaz nie ma amelinowej miski :?: Bo jak tak to jak to połączyć ze stalowa vity :?:
Moment będziesz miał, który będzie robił fajnie jak będziesz wolno technicznie się bawił, nie będziesz musiał redukować itd.... Przełączysz na 2h i jedź powoli na 2 biegu i wciśnij w tak dokoksowanym silniku gaz :mrgreen: :wink: 8) do końca. Wiesz przecież dobrze co się będzie działo powyżej 2 tyś obr/min :lol: Twój moment powie do mostu spier..la..j :twisted: :mrgreen: Ale fanu życzę i oby jak najmniej awari.


Na górę
Post: czw lip 09, 2015 9:32 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 22, 2010 11:42 pm
Posty: 340
Lokalizacja: Kozy
nie no aaz to stara konstrukcja misa jest blaszana?
No wiem co się dzieje przy 2 tysiach, to raczej modyfikacja dla rozsądnie myślących ludzi. 1.6 potrafi już potargać mosty a co dopiero diesel. Mi bardziej chodzi o spalanie, zasięg samochodu i bezawaryjność jednostki vw.
Jak nie wyjdzie z napędem to lezą już mosty z K160 asekuracyjnie (lsd przód tył ) ale zobaczy jak to będzie bo sam nie wiem w którą stronę iść ( bo nie widzi mi się sztywniak z przodu na razie choć jest mniej awaryjny niż oryginał).


Na górę
Post: czw lip 09, 2015 10:04 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Z miska masz rację. Patrząc po allegro, są zardzewiałe, także wniosek prosty. To będzie jeździło na kompie z vw rozumiem :wink: Nie będziesz musiał obejść immo :?: Mosty od K160 dadzą radę ale powiedz o ile szerszy jest taki most :?: Wzrost masy nieresorowanej będzie dość duży, ciekawe jak to by jeździło :mrgreen: Jak już robić mosty z patrola to chyba warto pomyśleć o spięciu silnika vw z skrzynią/redaktorem o 3.3 i zapolować na PTO. Pod warunkiem że auto tylko w teren of course 8)


Na górę
Post: pt lip 10, 2015 2:38 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 22, 2010 11:42 pm
Posty: 340
Lokalizacja: Kozy
Patrol nie jest duzo szerszy chyba 3 cm na strone wychodzi przy normalnych felgach.
Silnik AAZ nie ma kompa tylko linka do pompy. A jak sie zdecyduje na mosty to mam reduktor z k160 , 2,8 benzyna a przełożenia w nostach tez sa 4.3 ale czas pokaże co wyjdzie no i mosty przod tyl sa z lsd.


Na górę
Post: pt lip 10, 2015 2:50 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 09, 2014 3:57 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Iwonicz-Podkarpacie
Ciekawe , ciekawe... Będę się przyglądał modowi i temu co z tego wyjdzie.
Dawaj więcej fotek z działań garażowych..
Pozdro :wink:

_________________
______________________________________________
Motóry: XT350-->WR400-->XT600-->WR250-->XT660R
4X4:Samurai 1.3-->K160-->Vitara 1.6 16V
Samochód: GV 2.0 2002


Na górę
Post: pt lip 10, 2015 6:58 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 22, 2010 11:42 pm
Posty: 340
Lokalizacja: Kozy
No fotki staram się wrzucać ale raczej w swoim temacie
zerknij tutaj
viewtopic.php?f=28&t=11355
a jak coś zainteresuje to po prostu pytaj :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl