suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz lis 10, 2024 8:45 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw wrz 19, 2013 7:18 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lut 20, 2010 8:41 pm
Posty: 23
Koledzy mam pytanie czy półosie przód do Vitary 1.6 16V zdiełanej w Hiszpanii podejdą od Vitary 1.6 16V Japończyka. Rozpadły mi się po lifcie gumy a później i przeguby w suce. Mam na zapasie most i półosie z japończyka tylko nie wiem czy frezy w moście są takie same. Auto służy mi do pracy i muszę skompletować części zanim rozbiorę. Więc jakby ktos już to ogarniał ichciał sie podzielić informacja bede wdzięczny.


Na górę
Post: czw wrz 19, 2013 10:44 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
wąskie przeguby nie są zamienne z tymi grubszymi japońskimi , ale są zamienne z gratami z GV oraz Vitary diesla i V6.

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: czw wrz 26, 2013 7:53 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lut 20, 2010 8:41 pm
Posty: 23
Dziękuje kolego za odpowiedź. Jak by ktoś mógł jeszcze napisać czy wszystkie wąskie półosie sa takie same? Bo chcę kupić ale nie mam jak rozkręcić na dłużej suki.


Na górę
Post: czw wrz 26, 2013 9:13 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4772
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
mockba pisze:
wąskie przeguby nie są zamienne z tymi grubszymi japońskimi , ale są zamienne z gratami z GV oraz Vitary diesla i V6.


Przecież są dłuższe. bez przedłużonych wahaczy nie wejdą.

Zarówno półośki hiszpańskie jak i japońskie występują w 2 rodzajach: z 22 lub 26 frezami na przegubie wew.(od strony mostu).
Niestety, musisz wyjąć starą półoś, żeby się dowiedzieć ile masz frezów. Jak masz 22 frezy w hiszpance to podejdą japońskie półosie na 22frezy.
Tak samo zamienne są półosie z 26 frezami ale tylko od wersji 1.6 16v oraz 1.9 Diesel peugeota. Cała reszta czyli 2.0 16v, V6 i TD mają 26 frezów ale są dłuższe i trzeba przedłużać wahacze.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pt wrz 27, 2013 7:21 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lut 20, 2010 8:41 pm
Posty: 23
Dzieki Radzik o taką odpowiedz mi chodziło :P


Na górę
Post: wt paź 08, 2013 8:16 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lut 20, 2010 8:41 pm
Posty: 23
Dla potomnych przegub(strona kierowcy) dokręcany do półosi pasuje od japana do hiszpana przynajmniej u mnie :mrgreen:


Na górę
Post: wt paź 08, 2013 8:22 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lut 20, 2010 8:41 pm
Posty: 23
Jakby ktoś jeszcze podpowiedział czy łożysko zamiast tulejki prowadzącej w przegub musi być kryte i czy uszczelniacz w piaście nad tym łożyskiem musi być jednostronny? Bo z przeczytanych postów na ten temat i przedstawieniu wymiarów i nr. SKF w sklepie dostałem odpowiedz że łożysko kryte a uszczelniacz jednostronny. No i oczywiście niema na stanie, a zwykłe są :cry:


Na górę
Post: wt kwie 22, 2014 1:54 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 05, 2014 11:10 pm
Posty: 12
Lokalizacja: Bukowiec - Międzyrzecz
Sorry za odkopanie.
Proszę o wytłumaczenie mi łopatologicznie z jakiego modelu( silnika) będzie pasowała półoś prawa (przednia japońska) do santany z silnikiem 1,6 16v na 26 frezów. Przeczytałem już chyba wszystko na forum o półosiach i dalej nie mam pewności co będzie grało.

_________________
im lepsza terenówka tym dalej po ciągnik...
vitara cabrio 1.6 16v lpg Spanish rust
lift 4" Radzikone


Na górę
Post: śr kwie 23, 2014 7:18 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Witam

patrz parę postów wyżej.. Radzik przecież napisał .. . 1.6 16v i peugeot na 26 frezów


Na górę
Post: śr kwie 23, 2014 10:52 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4772
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
W "peugeotach" są niestety też kiepskie hiszpańskie ale w niektórych nowszych 1.6 16v są takie jakiej szukasz niestety to prawdziwy rarytas (1/100)
Można to rozwiązać robiąc z 2 półosi jedną... PW

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn paź 05, 2015 6:37 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 3:47 pm
Posty: 264
Lokalizacja: Stawiski, woj.podlaskie
Witam,
Ukreciła się lewa, ta co siedzi w moscie półoś i tak się zastanawiam, że skoro mam wszystko rozebrane to jest moment by motać półosie od GV.
Lewą ( ta sztywna co siedzi w moście)miałem w komplecie ze stal obudową na 26frezów ale grubszą 27mm, podejdzie?
Czego potrzebuję:
Koszyk tylny 4 satelitowy od samca?
I co dalej bo doczytać się nie mogę.
Wahaczy przerabiać nie chcę.


Na górę
Post: pn paź 05, 2015 6:35 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4772
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
zaczyna się od przerabiania wahaczy... :wink:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn paź 05, 2015 7:52 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 3:47 pm
Posty: 264
Lokalizacja: Stawiski, woj.podlaskie
Tak myślałem, że nie ma lekko.
Wypałki do przeróbki teoretycznie mam bo kolegą kupił okazyjnie na zapas.No to poprowadzi mnie ktoś dalej?


Na górę
Post: pt paź 09, 2015 1:44 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 30, 2012 9:04 am
Posty: 150
Lokalizacja: wrocław/poznań/bydgoszcz
Silnik: 1.6 8v
Rok prod.: 1990
Może kolega co kupił okazyjnie na zapas?
A może sprzedawca owych wypałek?

_________________
Lepiej mądrze milczeć, niż głupio gadać.


Na górę
Post: pt paź 09, 2015 1:50 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 3:47 pm
Posty: 264
Lokalizacja: Stawiski, woj.podlaskie
Nie rozumiem pytania.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl