sushi pisze:
ciśnienie manometrem jeszcze nie ale klient wymienił już pompę i regulator ciśnienia
O, a powiedzcie jakie ma być ciśnienie na listwie?
Bo u mnie auto zdechło na benzynie, po wdepnięciu gazu się dławiło i ogólnie nie dało się jechać. Na gazie wszystko ok.
Okazało się, że na założonym regulatorze ciśnienia ktoś zacisnął rurkę powrotu benzyny na amen, tak, że nic nie puszczał na powrót. Więc i pompa dostawała w tyłek - bo miała de facto zatkany odpływ - i chyba wtryski, bo jeżdżąc na gazie, nie płynęła benzyna przez listwę a podobno musi, żeby je chłodzić.
Aktualnie, po wymianie pompki (niby zdechła), na tym regulatorze z zaciśniętym powrotem auto chodzi, na dwóch innych, niby sprawnych regulatorach używkach (jeden z forum, jeden z allegro) dalej nie chodzi. Pochodzi 10-15 sekund i zdycha, wciśnięcie gazu praktycznie od razu go gasi.
Będę, jutro mierzył ciśnienie jakie trzymają te regulatory. Bo jakieś trzymają, jak przekładałem to za każdym razem przy okręcaniu po testach nieźle siknęło benzyną. Na przelew też część puszczają - dla testu łapałem do baniaka.
Więc tak - jakie ciśnienie powinna dawać pompa? Jakie ciśnienie powinien utrzymywać regulator? Co jeśli regulatory są ok a takie cyrki? Podmienię ew. listwę całą z wtryskami, bo mam używki.
Ale mogły tak dziwnie paść wtryski, że przy ciśnieniu utrzymywanym przez sprawny regulator nie chodzą a przy zbyt wysokim utrzymywanym przez pompkę i zatkany przelew do baku chodzą?