Na logike względem 4WD a 2WD jedyne czego nie potrzeba to obniżenie przedniego mostu:
musisz mieć:
1. dłuższe amortyzatory przednie lub przedłużki do seryjnych
2. dłuższe amortyzatory tylne lub przedłużki do seryjnych (dystanse dolne lub profil na górze aby zdystansować)
3. śruby regulacji pochylenia koła przedniego w zwrotnicy choć przy lifcie powyżej 2" i tak na niewiele sie to zdaje z tego co widze bo tatra i tak zostaje i trzeba rozwiercać otwory w mocowaniu amortyzatora lub problem rozwiązało by zamontowanie dłuższych wahaczy (dystans "ala" vitara z przesunięciem w GV nie ma racji bytu)
4. dłuższe wahacze przednie bo przy lifcie koła schodzą sie do środka
5. obniżenie podpory wału tylnego
6. sprężyny/podkładki (XL7 to "krowa" więc sprężyny też raczej mocniej siądą)
7. dystans drążka panharda tył
8. dystans wału tylnego bo sie rozciągnie przy lifcie
9. przy lifcie ok 10cm to już trzeba by pomyśleć nawet nad wachaczami tylnymi bo tylne koło będzie dziwnie wyglądać i będzie sporo przesunięte do przodu
Ogólnie kolega ORI liftował XL7 i napewno by coś doradził tym bardziej że zapewne pomógł by ze zdobyciem paru części o ile jeszcze się tym zajmuje

Suma sumarum przy lifcie GV XL7 2WD nie ma potrzeby jedynie opuszczania przedniego mostu, wszysto inne tak samo trzeba zrobić.
P.S GV z napędem 2WD ?? przeca co zbrodnia i osoba która to wymyśliła powinna zostać zaprzegnięta do przeciągnięcia takiego wykastrowanego auta przez jakieś porządne błoto
