suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 8:40 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: ndz lip 03, 2016 7:00 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2016 8:47 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Gliwice
Silnik: 1.6 8V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1995
"Niedzwiadż" no dobra uwierzę Ci :wink:
"OjciecMocyMroku" teraz widzę wzorcowa wizytówka, wiadomo co i jak.
Wyjmij przewód zapłonowy od cewki do kopułki i zbliż końcówkę do masy,zakręć silnikiem i jak jest iskra to powodem jest zdychająca kopułka albo palec zwłaszcza jeżeli ma opornik przeciwzakłóceniowy. Jeżeli iskry nie masz to cewka albo halotron w aparacie.
"dłużej pomęczę " czyli minutę, 5 min czy dłużej ?

_________________
Zapraszam na stronę: Facebook.com/pfeoffroadpolska/
Zderzaki, osłony, bagażniki vitara/ samurai


Na górę
Post: pn lip 04, 2016 9:55 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 25, 2012 6:34 pm
Posty: 78
Model: TLC J70
Dłużej to oznacza kręcenie maks 15-20 sekund. Po 2 seriach takiego kręcenia odpala. Będę leciał od cewki ze sprawdzeniem - dzięki.


Na górę
Post: pt lip 08, 2016 7:52 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw kwie 16, 2015 8:47 pm
Posty: 20
Silnik: 1,6 16V
Model: Long
Rok prod.: 1991
W końcu znalazłem trochę czasu (dzieci) i sprawdziłem co i jak. Okazuje się, że po nagrzaniu nie ma iskry na świecach. Wyjąłem kabel z kopułki i sprawdziłem czy jest iskra ale też brak. Dodatkowo świece są odymione na czarno. Wygląda, że to cewka dostaje przebicia po nagrzaniu i tu pytanie: Ma ktoś może jakaś używkę w dobrym stanie w rozsądnej cenie?


Na górę
Post: śr lip 13, 2016 6:13 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw kwie 16, 2015 8:47 pm
Posty: 20
Silnik: 1,6 16V
Model: Long
Rok prod.: 1991
Jednak wychodzi na to ze to nie cewka. Na nowej tez nie odpala. Mam pytanie. Sprawdzilem napiecie dochadzace do cewki (miedze jednym z pinow a wspornikiem cewki) i napiecie jest - prawie 12V ale podczas krecenia rozrusznikiem spada do ok 9,5-10V. Czy takie jest poprawne? Jesli tak to gdzie szukac przyczyny? Moze to byc czujnik halla z aparatu zaplonowego?


Na górę
Post: śr lip 13, 2016 6:42 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 25, 2012 6:34 pm
Posty: 78
Model: TLC J70
A ja dzisiaj rozwiązałem problem u siebie - winna była akurat cewka. Teraz super pali jak wcześniej. Dziękuje za nakierowanie na źródło problemu ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl