suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt lis 01, 2024 12:09 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz lis 05, 2006 8:45 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
sla66 pisze:
michal_cobra pisze:
sla66 pisze:
To ja się podłączę z problemem:
http://img295.imageshack.us/img295/3984/dscn2972ln1.jpg
http://img295.imageshack.us/img295/5402/dscn2975lj2.jpg
http://img295.imageshack.us/img295/160/dscn2974ye7.jpg
Kupiłem reperaturę tylnego błotnika ale pozostają do naprawy nadkola. Czy da radę coś kupić , czy trzeba rzeźbić z blachy?
PS na stronie BHMD nie było (nie znalazłem) nadkoli na tył.


Oddałem na złom jedną dobrą strone(tylne nadkole) Szkoda że nie powiedziałes wcześniej :roll:
P.S. Ja mam narazie z rudą spokój :D

:cry: to po ptokach. Magik obmacał i zaordynował nadkole. Muszę go namówić na klepanie z blachy. :( Oj nie będzie zadowolony.


jakies elementy nadkola to sie u mnie znajda jescze :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 06, 2006 10:50 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
gajson pisze:
ruda u mnie :evil:
na remont poszedł prawie cały arkusz blachy

:shock: :shock: O RAAAAAAANY..... To mój to nówka.
Ja na niezbyt wielkie dzuiry stosuje taki patent: balcha ocynk na nity zrywalne. Bardzo dobrze to spełnia swoje zadanie ocynk jest ochroną katodową dla przyległych blach.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 06, 2006 11:49 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 27, 2006 7:09 pm
Posty: 947
Lokalizacja: W-wa
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2004
slaw pisze:
jakies elementy nadkola to sie u mnie znajda jescze :wink:
To muszę po pracy zajechać do Ciebie. :D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 23, 2006 10:02 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 27, 2006 9:56 pm
Posty: 164
Lokalizacja: Przemyśl
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1999
Panooowie ! - moja też wydawała się piękna, jak kupowałem (bo oczka były czymś jakby zarośnięte), ale jak przyjechałem do domu i zacząłem się dokładniej przyglądać... - np. brak miałem tylnego postoju, więc odkręciłem lewą tylną lampę - to, co zobaczyłem to mało się nogą nie przeżegnałem !!!- stara blacha zżarta !, patrzę od strony koła jeszcze raz dokładniej i widzę piękną klejonkę (żadnego obciachu ?) - jakiś jełop miał talent trzeba przyznać, ale żeby nie rozgrzebywać ran, zrobiłem tak:
Wydmuchałem chryzantemę następnie dobra farba antykoroz. pistoletem, aż się wylewało i po wyschnięciu rozgrzany smar "działowy" też aż się wylewało - i na jakiś czas woda nawet z błotem będzie spieprzać jak z kaczki - tak zrobiłem też przedewszystkim w ramie i paru jeszcze miejscach.

Ps. postojówki nie było, bo jakiś patafian poczęstował wiązkę kabli na tył siekierą ! - aleśmy się z elektrykiem naszukali... (mniej więcej w połowie auta znależliśmy przecięcie - przy okazji zaczął działać wskażnik paliwa).

_________________
Vitka cabrio 1,6 8V - Pozdrawiam...


Na górę
Post: sob sty 13, 2007 11:48 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Masmo pisze:
..... Zastosowałem po lekturze na rajdy4x4 zestaw farb epoksydowa Epirust 2002 i epoksydowo bitumiczna produkcji OLIVA. Sam jestem ciekaw jak będzie się to sprawdzać.....:

Podłogę wymalowałem jeszcze na ex-bit poliuretanem (bałe się że w środku będzie strasznie capić).
Raport po 2 m-cach:
Auto w końcu przestaje śmierdzieć.
Nie zanotowałem większych odprysków.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: pn mar 05, 2007 8:20 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 29, 2006 1:35 pm
Posty: 16
Skoro mowa o rudzielcu... to jest fotorelacja z mojej walki. Może komuś się kiedyś przyda jak będzie zabierał się do tematu.

http://opornik1.dobrebopolskie.com/

Poz
opornik

_________________
_____________________________________
"Kup kupę ! Kupy kultowe są." - by Darkman


Na górę
Post: pn mar 05, 2007 8:40 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
opornik pisze:

Fajna fotorelacja. Napisz trochę jakie zastosowałeś technologie :wink: .
BTW Miejsca ataku rudej u mnie były identyczne. Spaprali Japońce robotę z zabezpieczniem antykorozyjnym.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: wt mar 06, 2007 1:49 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 29, 2006 1:35 pm
Posty: 16
Masmo pisze:
Napisz trochę jakie zastosowałeś technologie :wink: .


Techonogia była jedna. Tyrałem na dwa etaty celem nazbierania mamony dla lakiernika ;)

Wszytsko wg rad i sugestii forumowych kolegów się odbyło.

poz
opornik

_________________
_____________________________________

"Kup kupę ! Kupy kultowe są." - by Darkman


Na górę
Post: wt mar 06, 2007 8:51 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
opornik pisze:
....Wszytsko wg rad i sugestii forumowych kolegów się odbyło...
:roll:
Znaczy?? Jaki podkład? Jaka farba nawierzchniowa??

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: wt mar 06, 2007 9:15 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 29, 2006 1:35 pm
Posty: 16
Masmo pisze:
opornik pisze:
....Wszytsko wg rad i sugestii forumowych kolegów się odbyło...
:roll:
Znaczy?? Jaki podkład? Jaka farba nawierzchniowa??


Nie pamiętam dokladnie (prawie rok temu to było), ale z tego co widać na fotkach to sporo wstawek z blachy, podkład odrdzewiający, jakiś specyfik z cynkiem, farba miniowa, konserwacja profili zamkniętych tectylem, baranek + bitexopodobna masa na podłogę od środka i baranek + bitex na podwozie. Podkładu marki nie pomnę. Lakier to Spies Hecker (baza + bezbarwny).

Poz
opornik

_________________
_____________________________________

"Kup kupę ! Kupy kultowe są." - by Darkman


Na górę
Post: śr mar 07, 2007 11:14 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 26, 2006 12:37 pm
Posty: 386
Lokalizacja: Bielsko
opornik pisze:


Powiem tak - w mojej vitce ruda zrobiła o pół kroku więcej, porównując średnicę otworów.... :D :D

_________________
była :( Vitka na standartowych 235/75


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 15, 2007 12:33 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 02, 2007 5:04 pm
Posty: 325
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Jak pooglądałem Wasze zdjęcia to się boje pooglądać moją vitarę… :P

_________________
Ludzie dzielą się na czystych i szczęśliwych!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 16, 2007 12:44 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
jacekml pisze:
Jak pooglądałem Wasze zdjęcia to się boje pooglądać moją vitarę… :P

Im póżniej ją obejrzysz i coś z tym zrobisz tym więcej będzie do roboty.... :wink:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: wt lut 25, 2014 2:59 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 17, 2013 9:40 am
Posty: 65
Witam
U mnie rama jest mocno wzmacniana (bo była gieta bita i rozne inne takie).
Chce ją zakonserwować.
Tzn wyczyścić (nie zdejmując z samochodu), osuszyć od środka - wymusić przepływ powietrza z przodu do tyłu (z tyłu już sa wywietrzniki - z przodu jest chyba na stałe otwarta), do środka napuścić środka do profili.
I teraz pytanie, czy mogę ją na szczelnie pospawać tzn hermetycznie?
Czy też tak mogę zrobić z rurami łączącymi 2 części ramy?

Acha - nie będę wymieniać ramy !


Na górę
Post: wt lut 25, 2014 9:09 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4772
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
na "hermetycznie" będzie jeszcze gorzej.
Najlepiej myć ramę w środku co jakiś czas, żeby nie była wiecznie zapchana cała błotem.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl