suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 5:03 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw lip 02, 2009 11:14 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Masmo pisze:
Tayson pisze:
a co lepiej zamontowac do przedniego mostu LR czy mini spool, a tak wogole to robią spoola do przedniego mostu?

Jak zamontujesz spoola do przodu to nie skręcisz kół na przyczepnym podłożu. I to niezależnie czy włączysz czy wyłączysz przód. A LR jak wyłączysz przód całkiem jest niezauważalny. Blokawanie przodu na stałe jest całkiem bez sensu :!:



Ja zamontujesz spoola na przód i rozepniesz sprzęgiełka to nie ma problemu z jazdą po czarnym. Wnętrzności się wtedy nie kręcą :lol:

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: pn lip 06, 2009 6:36 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Przemas601 pisze:
Masmo pisze:
Tayson pisze:
a co lepiej zamontowac do przedniego mostu LR czy mini spool, a tak wogole to robią spoola do przedniego mostu?

Jak zamontujesz spoola do przodu to nie skręcisz kół na przyczepnym podłożu. I to niezależnie czy włączysz czy wyłączysz przód. A LR jak wyłączysz przód całkiem jest niezauważalny. Blokawanie przodu na stałe jest całkiem bez sensu :!:



Ja zamontujesz spoola na przód i rozepniesz sprzęgiełka to nie ma problemu z jazdą po czarnym. Wnętrzności się wtedy nie kręcą :lol:


Przywiążesz piota do maski żeby Ci sprzęgiełkami manewrował?? :wink: :lol:
Wystarczy że staniesz na suchej glinie i będzie ciężko skręcić. A wysiadać co 2 minuty z auta to niezbyt wygodne jest :lol: :lol: :!:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: pn lip 06, 2009 11:05 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Witam.
Co do spula z przodu to bardziej uciazliwe jest niz LR.No ale tu moga sie wypowiedzieć Ci co zaspawali kosz :D .
Szczerze to nie bardzo sie widzę(może nie tyle siebie co przeguby i półośki) ze spulem w przednim moście.
Pozdrawiam

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: wt lip 07, 2009 7:16 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Art_zgl pisze:
Ciekawe spostrzeżenia, pewnie przydadzą się bo jestem na podbnym etapie co ty.
Mam juz 2 LR-y założone, z tym że nie jeździłem jeszcze.W poniedziałek przychodzą przełożenia :D . W tygodniu zacznę walkę z założeniem ich, ale wyjadę autkiem dopiero pod koniec miesiąca.
Podzielę sie swoimi spostrzeżeniami :)


Z testów narazie lipa. Okazało sie że przelożenia Trial Tough nie pasują do reduktora z 90r. od osmio zaworowego silnika,a dokładnie rozchodzi sie o wymiar choinki
http://picasaweb.google.pl/Artthur106/D ... 0921084290
po lewej Trial Tough wysokość 105mm,a po prawej oryginal 98mm. Sprawą zajął się slaw, po wstępnej rozmowie wynika:
-przełożenia calmini maja te same tryby(te same wymiary)
-są dwa wymiary choinek w oryginalnym reduktorze
Narazie trwają poszukiwania reduktora .Do pierwszych testów poszedł reduktor od 16sto zaworówki. Jak to wszystko się zakończy, zobaczymy.

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Post: wt lip 07, 2009 10:50 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Witam
Art jakie masz półoski miedzy przegubami??
Pozdrawiam

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: śr lip 08, 2009 6:33 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
OKU pisze:
Witam
Art jakie masz półoski miedzy przegubami??
Pozdrawiam

Cały przedni napęd jest od GV 2,5V6. Półoś od strony pasażera nic nie przerabiana,a od strony kierowcy skrócona.O szczególy proszę pytać slawa :D
Pozdrawiam

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Post: śr lip 08, 2009 1:44 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Art_zgl pisze:
OKU pisze:
Witam
Art jakie masz półoski miedzy przegubami??
Pozdrawiam

Cały przedni napęd jest od GV 2,5V6. Półoś od strony pasażera nic nie przerabiana,a od strony kierowcy skrócona.O szczególy proszę pytać slawa :D
Pozdrawiam

:shock: Ciekawe, nawet BARDZO. Może za wcześnie sprzedałem :roll:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: czw lip 09, 2009 10:29 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Masmo pisze:
Art_zgl pisze:
OKU pisze:
Witam
Art jakie masz półoski miedzy przegubami??
Pozdrawiam

Cały przedni napęd jest od GV 2,5V6. Półoś od strony pasażera nic nie przerabiana,a od strony kierowcy skrócona.O szczególy proszę pytać slawa :D
Pozdrawiam

:shock: Ciekawe, nawet BARDZO. Może za wcześnie sprzedałem :roll:

Jesli Masmo sprzedałeś Viertarke ze względu na słabe półoski z przodu to chyba sie pospieszyłeś......
Art mówisz cały przód od 2,5 V6 ?? :?
Ciekawe ciekawe.....
Dróg jest wiele.....
:twisted:

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: czw lip 09, 2009 10:33 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
OKU pisze:
...Jesli Masmo sprzedałeś Viertarke ze względu na słabe półoski z przodu to chyba sie pospieszyłeś......

Doszedłem do smutnego wniosku że nie znajdę czasu na upalanie i naprawianie auta po każdym upalaniu a niestety przez ten cholerny przedni LR tak to wyglądało... :evil: Poza tym chce sobie zmotać wyprawówkę.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: pt lip 10, 2009 6:21 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
OKU mówiąc cały napęd z GV2.5 V6 mam na myśli ;
- obudowę GV
- półosie GV
- przeguby GV
- przełożenia z aluminiaka(5.125)
- wewnętrzne półosie na 26 frezów.

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Post: sob lip 11, 2009 6:52 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Art_zgl pisze:
OKU mówiąc cały napęd z GV2.5 V6 mam na myśli ;
- obudowę GV
- półosie GV
- przeguby GV
- przełożenia z aluminiaka(5.125)
- wewnętrzne półosie na 26 frezów.

Wiem wiem....
Ciekawy jestem tylko czy nie bedą się ukręcać przeguby w mejscu wejscie do sprzęgiełek....
Przeguby mocniejsze i półoski miedzy przegubami również ale średnica przegubu przy wejściu do sprzęgiełka taka sama jak przy klasycznym napedzie :(
Masmo pisze:
OKU pisze:
...Jesli Masmo sprzedałeś Viertarke ze względu na słabe półoski z przodu to chyba sie pospieszyłeś......

Doszedłem do smutnego wniosku że nie znajdę czasu na upalanie i naprawianie auta po każdym upalaniu a niestety przez ten cholerny przedni LR tak to wyglądało... :evil: Poza tym chce sobie zmotać wyprawówkę.

TAk masz rację trzeba szybko coś zmotać bo pokończyły sie zapasy półośek i zaczynają dziwne pomysły w głowie świtać(podobne do Twojego)
Po tym jak oststnio trafiłem kumulacje w jednym bagnie padła lewa półośka i prawy przegób powiedziałęm dość.....
No i dzieje.... :wink:

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: sob sie 01, 2009 8:48 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Kolego Art_zgl jak tam przód i przełożenia??Ja włozyłem już półoski od Pajero teraz tylko czekam na dystanse pod sprzegiełka.No sie zobaczy co to wyszło :twisted: Oby tylko nie strzelał talarz i atak w przednim moście bo bede musiał przeprosić tylny most który lezy za garażem i zrobić na wzór tego co mam teraz.Martwią mnie sprzęgiełka które kupiłem na półoski od Pajero
http://allegro.pl/item698676932_mitsubi ... _fvat.html
Sprawiają wrażenie troche takich "plastikowych i nie wiem czy wytrzymaja Simexa 31 cali.W środku w porównaniu do Vitarowych mniej się zazębiająi sa troche delikatniejsze.Niby koleś pisał że 31cali spokojnie zdzierzą ale się zobaczy jakby co będę reklamował.
pozdrawiam

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: sob sie 01, 2009 9:54 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
OKU pisze:
Kolego Art_zgl jak tam przód i przełożenia??Ja włozyłem już półoski od Pajero teraz tylko czekam na dystanse pod sprzegiełka.No sie zobaczy co to wyszło :twisted: Oby tylko nie strzelał talarz i atak w przednim moście bo bede musiał przeprosić tylny most który lezy za garażem i zrobić na wzór tego co mam teraz.Martwią mnie sprzęgiełka które kupiłem na półoski od Pajero
http://allegro.pl/item698676932_mitsubi ... _fvat.html
Sprawiają wrażenie troche takich "plastikowych i nie wiem czy wytrzymaja Simexa 31 cali.W środku w porównaniu do Vitarowych mniej się zazębiająi sa troche delikatniejsze.Niby koleś pisał że 31cali spokojnie zdzierzą ale się zobaczy jakby co będę reklamował.
pozdrawiam

Witam, wszystko jest na dobrej drodze. Przełożenia w reduktorze siedzą, reduktor też włożony :D . Przód dopracowywałem dzisiaj, nie obeszło się bez konsultacji ze slawem :) ( i tu wieki ukłon dla jego osoby).
Od poniedziałku mam urlop :D. Zostało mi przygotować autko do malowania i prysnąć je.
Widzę że też ruszyłeś z pracami, milego i owocnego testowania.

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Post: sob sie 01, 2009 11:59 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
OKU pisze:
Kolego Art_zgl jak tam przód i przełożenia??Ja włozyłem już półoski od Pajero teraz tylko czekam na dystanse pod sprzegiełka.No sie zobaczy co to wyszło :twisted: Oby tylko nie strzelał talarz i atak w przednim moście bo bede musiał przeprosić tylny most który lezy za garażem i zrobić na wzór tego co mam teraz.Martwią mnie sprzęgiełka które kupiłem na półoski od Pajero
http://allegro.pl/item698676932_mitsubi ... _fvat.html
Sprawiają wrażenie troche takich "plastikowych i nie wiem czy wytrzymaja Simexa 31 cali.W środku w porównaniu do Vitarowych mniej się zazębiająi sa troche delikatniejsze.Niby koleś pisał że 31cali spokojnie zdzierzą ale się zobaczy jakby co będę reklamował.
pozdrawiam


spoko sprzegiełka mam takie na 33 simexie i wytzymują :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: ndz sie 02, 2009 6:23 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Witam.
Art Widzę że też juz masz Finisz :D Co do Sławka to tez nie raz ratował mnie swoim doswiadczeniem :) .A szacun dla niego za to że chce sie tym doswiadczeniem dzielić.....
slaw pisze:
OKU pisze:
Kolego Art_zgl jak tam przód i przełożenia??Ja włozyłem już półoski od Pajero teraz tylko czekam na dystanse pod sprzegiełka.No sie zobaczy co to wyszło :twisted: Oby tylko nie strzelał talarz i atak w przednim moście bo bede musiał przeprosić tylny most który lezy za garażem i zrobić na wzór tego co mam teraz.Martwią mnie sprzęgiełka które kupiłem na półoski od Pajero
http://allegro.pl/item698676932_mitsubi ... _fvat.html
Sprawiają wrażenie troche takich "plastikowych i nie wiem czy wytrzymaja Simexa 31 cali.W środku w porównaniu do Vitarowych mniej się zazębiająi sa troche delikatniejsze.Niby koleś pisał że 31cali spokojnie zdzierzą ale się zobaczy jakby co będę reklamował.
pozdrawiam


spoko sprzegiełka mam takie na 33 simexie i wytzymują :wink:


To mnie troszkę uspokoiłeś....... :wink:
Pozdro

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl