suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt maja 06, 2025 12:50 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt lis 24, 2009 8:46 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
Masmo pisze:
KonarskiS pisze:
mosty

Umiem czytać.....
Jeśli mosty są szybsze fabryka żeby zachować podobne przełożenia X90 i Vitary musiałaby zastosować wolniejszą skrzynie+reduktor :!: A to by oznaczało ..... :mrgreen:



prosciej i taniej zmienic przełozenia w mostach niz robic inny reduktor tym bardziej ze przełozenia sa takie same dla wszystkich samochodów suzuki

a hadek moze przezył szok bo silnik 16 16 v jest nieco mocniejszy i spadek mocy na 31 cali czuc inaczej

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: wt lis 24, 2009 9:38 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
X90 seryjnie zapina szafe bez problemu, szybsze mosty+mocniejszy piec=fajen auto.
Po zmianie z 4,3 na 5,125 przy kołach 31" nie czuc zbytnio utraty mocy.
Na czarnym, na trójce idzie do odcięcia(31")
W lagrze 1 bez red potrafi zdechnąć, 1 z red jest zdecydowanie za krótka, 2 daje rade.

Dla mnie osobiscie idealnym połączeniem byłby zestaw:
1600 16v+red sami+5,125 w mostach przepuszczone przez 31" maks :D


Na górę
Post: czw lis 26, 2009 11:49 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
slaw pisze:
...prosciej i taniej zmienic przełozenia w mostach niz robic inny reduktor tym bardziej ze przełozenia sa takie same dla wszystkich samochodów suzuki
...
a hadek moze przezył szok bo silnik 16 16 v jest nieco mocniejszy i spadek mocy na 31 cali czuc inaczej


Mocno się zdziwiłem że X90 ma w mostach 4,3 seryjnie. :shock: To ile mają Vitary 1,6 16V :?: Czy 16V i 8V maja identyczne przełozenia reduktorów :?: Jeśli silnik 1,6V ma taki sam reduktor a mosty dużo szybsze to jakim cudem Vitary z silnikami 16V na takich przełożeniach robią w terenie?
Wiadomo że najlepiej złozyć najniższą możliwą konfigurację z części OEM, żeby nie kupować chorendalnie drogich kółek w Calmini.

Hadek pisze:
Dla mnie osobiscie idealnym połączeniem byłby zestaw:
1600 16v+red sami+5,125 w mostach przepuszczone przez 31" maks :D


Ja bym dodał automat i większe koła :mrgreen: . Ale chyba seryjne półosie nie wytrzymałyby pierwszgo buuta :mrgreen:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: czw lis 26, 2009 9:34 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Hadek pisze:
Dla mnie osobiscie idealnym połączeniem byłby zestaw:
1600 16v+red sami+5,125 w mostach przepuszczone przez 31" maks :D

No właśnie.....1,6 16V :wink: Tylko czy jest sens zmieniać piec na taki sam tylko że 16V??
Coś bym "dłubnął" :twisted:

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: czw lis 26, 2009 9:59 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
OKU pisze:
Hadek pisze:
Dla mnie osobiscie idealnym połączeniem byłby zestaw:
1600 16v+red sami+5,125 w mostach przepuszczone przez 31" maks :D

No właśnie.....1,6 16V :wink: Tylko czy jest sens zmieniać piec na taki sam tylko że 16V??
Coś bym "dłubnął" :twisted:


jak osiagnełes równowage nic sie nie urywa
to stan i nosie dłubnij

ale kurna moze vitara uciagnie 35 cali simexa :lol: nie ma konca

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: czw lis 26, 2009 10:09 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 21, 2008 8:22 pm
Posty: 153
Lokalizacja: Środa Śl.
Hadek pisze:
X90 seryjnie zapina szafe bez problemu, szybsze mosty+mocniejszy piec=fajen auto.
Po zmianie z 4,3 na 5,125 przy kołach 31" nie czuc zbytnio utraty mocy.
Na czarnym, na trójce idzie do odcięcia(31")
W lagrze 1 bez red potrafi zdechnąć, 1 z red jest zdecydowanie za krótka, 2 daje rade.

Dla mnie osobiscie idealnym połączeniem byłby zestaw:
1600 16v+red sami+5,125 w mostach przepuszczone przez 31" maks :D


to może ja się doradzę ,u mnie ma być tak 1.6 8v ,skrzynia samurai ,5,125 w mostach,32 cale,ale brakuje mi odpowiedzi ,reduktor 413 czy 410 .
miałem taki zestaw tylko ,ze na reduktorze i skrzyni od vitary ,ale była jazda tzn. nie było nie mogłem ruszyć :mrgreen:

_________________
602335210 Janusz


Na górę
Post: czw lis 26, 2009 10:35 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
[quote="slaw
jak osiagnełes równowage nic sie nie urywa
to stan i nosie dłubnij[/quote]
Może to jest słuszna alternatywa na dłubanie :lol: :wink:

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: pt lis 27, 2009 2:39 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Cichy pisze:
Hadek pisze:
X90 seryjnie zapina szafe bez problemu, szybsze mosty+mocniejszy piec=fajen auto.
Po zmianie z 4,3 na 5,125 przy kołach 31" nie czuc zbytnio utraty mocy.
Na czarnym, na trójce idzie do odcięcia(31")
W lagrze 1 bez red potrafi zdechnąć, 1 z red jest zdecydowanie za krótka, 2 daje rade.

Dla mnie osobiscie idealnym połączeniem byłby zestaw:
1600 16v+red sami+5,125 w mostach przepuszczone przez 31" maks :D


to może ja się doradzę ,u mnie ma być tak 1.6 8v ,skrzynia samurai ,5,125 w mostach,32 cale,ale brakuje mi odpowiedzi ,reduktor 413 czy 410 .
miałem taki zestaw tylko ,ze na reduktorze i skrzyni od vitary ,ale była jazda tzn. nie było nie mogłem ruszyć :mrgreen:



Moj znajomy ma cos takiego, z tym że koła 31", niestety dwojka z red czasami za mało, poleciłbym zdecydowanie 410 lub 4,16 :D


Na górę
Post: pt lis 27, 2009 2:40 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Cytuj:
Ja bym dodał automat i większe koła


Zbyt słaby piec do automata żeby robiło poprawnie :wink:


Na górę
Post: pt lis 27, 2009 2:53 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Hadek pisze:
Cytuj:
Ja bym dodał automat i większe koła


Zbyt słaby piec do automata żeby robiło poprawnie :wink:


Czyli na serducho zmoty 2,0 szukać?? A do GV też można taki most zaszczepić? Takie GV 2,0 w automacie, do mostow 5,125, LR+ty, Spidertrax :roll: :?: Obylo bz sie bez red. z samuraja :?:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: pt lis 27, 2009 3:57 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 21, 2008 8:22 pm
Posty: 153
Lokalizacja: Środa Śl.
Hadek pisze:
Cichy pisze:
Hadek pisze:
X90 seryjnie zapina szafe bez problemu, szybsze mosty+mocniejszy piec=fajen auto.
Po zmianie z 4,3 na 5,125 przy kołach 31" nie czuc zbytnio utraty mocy.
Na czarnym, na trójce idzie do odcięcia(31")
W lagrze 1 bez red potrafi zdechnąć, 1 z red jest zdecydowanie za krótka, 2 daje rade.

Dla mnie osobiscie idealnym połączeniem byłby zestaw:
1600 16v+red sami+5,125 w mostach przepuszczone przez 31" maks :D


to może ja się doradzę ,u mnie ma być tak 1.6 8v ,skrzynia samurai ,5,125 w mostach,32 cale,ale brakuje mi odpowiedzi ,reduktor 413 czy 410 .
miałem taki zestaw tylko ,ze na reduktorze i skrzyni od vitary ,ale była jazda tzn. nie było nie mogłem ruszyć :mrgreen:



Moj znajomy ma cos takiego, z tym że koła 31", niestety dwojka z red czasami za mało, poleciłbym zdecydowanie 410 lub 4,16 :D


właśnie ta dwójka czasem by się przydała ,ale idą dobre wieści ,dolar leci na pysk to może 4,16 .
skrzyni od samuraja nie ma,flanszy do silnika nie mam ,reduktora nie ma ,wałów nie mam ,a skrzynie od vitary mam ,w takim przypadku to 4,16 do red. vitary chyba wcale nie wyjdzie dużo drożej ,a i roboty wiele mniej

_________________
602335210 Janusz


Na górę
Post: pt lis 27, 2009 7:48 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Zapytaj ArtZG jak sie jeździ na 4,16.Po mojemu troche za wolne

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: pt lis 27, 2009 8:02 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 21, 2008 8:22 pm
Posty: 153
Lokalizacja: Środa Śl.
jeszcze mam czas zanim się za to wezmę ,coś się wymyśli i trzeba będzie się tu pochwalić,ale po co mi to było kiedyś kupiłem opony i dzida ,co sobota w terenie ,czasem przegubik i żadnych kosztów ,to była zabawa :mrgreen:

_________________
602335210 Janusz


Na górę
Post: pt lis 27, 2009 9:11 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
4,24 jest wolny nawet za bardzo ale to dobre przełozenia tylko nie radze stosowac z piecem 16v i 2.o

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: pt lis 27, 2009 9:45 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
OKU pisze:
Zapytaj ArtZG jak sie jeździ na 4,16.Po mojemu troche za wolne

Robercie 4.16 to chyba tylko do samuraja :wink: , 4.24 to się zgodzę

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl