suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt maja 06, 2025 2:44 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw gru 17, 2009 12:02 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
33 cale to wytrzyma standartowy most i półosie tylko pojezdzic ze 2 lata i uczyc sie
stalówka z gv na stanadartowych pólosiach z lr jezdziłem 2 lata robiłem mosty z półosiami gv 2,5 ale nigdy nie zamatowałem go w swoim samochodzie, nie było potrzeby

co do lsd to chyba polecam nowe calmini uzywke zawsze mozna tanio kupic ale czy to robi tak jak trzeba po 200 000 w tylnym moscie po czarnym

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: czw gru 17, 2009 8:10 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Sławku ale ile Ty masz już praktyki z Vitarami... :wink: I nie wierzę że zanim nie doszedłeś do 10 DANA :D w kwesti obchodzenia się z przednim napedem nie padło pare półosiek obudowa alu itd :wink:
JA na oponie Fedima Exstreme 31 z LR płamałem 4 półoski i to między przegubami a wcale nie katowałem a do cisnienia było mi daleko.Nie wiem może nie umie jeździć a może poprostu była zła konfiguracja(cieżka opona stalowa felga 8 cali -standardowe półoski miedzy mostem a piastami).Wszyscy których znam z LR z przodu i o których słyszałem wcześniej czy później albo wyciagają LR albo sprzedają auta :wink: .
Artur źle Cię zrozumiałe i myślełem że wybuchł Ci przegub(określenie ukrecił uzywam czy to wybuchnie przegub czy ukreci sie półoska).Pozatym uważam że bez LR by Ci sie to nie stało :wink: :mrgreen:
Tym co pisze chciałbym by Nowi i Ci obecni unikneli błędów które wiele kosztują(czasu i pieniędzy) a bynajmniej nie nabawili sie traumy związanej z przednim napedem bo znowu "ukrecili".
Sławku co do jazdy Viertarką pewnie nie masz sobie równego.I wierzę że jeździłeś co zreszta widziałem na 33 BF MT z standardowym napedem i LR z przodu i nic nie urwałeś czy ukreciłeś.Ale chyba nie wierzysz że jak ktoś włoży 33 cale nawet bez LR z przodu wczesniej czy później nie ukreci :wink: Nauka kosztuje :cry: :wink:
Co do Nowego LSD to oczywiście że lepiej Nowe niż używane.Tylko czy jest LSD do Vitary do przodu na półoski 26??

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: czw gru 17, 2009 8:51 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
OKU pisze:
Tylko czy jest LSD do Vitary do przodu na półoski 26??
http://www.puresuzuki.com/limited_slip_diff.htm ;)
Cytuj:
1989-98* 10 Bolt Front* SK55LS* $529.95; *Requires the use of '96-'98 model 26-spline axleshafts*

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: czw gru 17, 2009 9:16 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
No tak :oops:
Kiedyś szukałem i nie mogłem znaleść :wink:
No ale może najpierw trzeba szukac a później pić browara

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: czw gru 17, 2009 11:53 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Art_zgl pisze:
.... Nie ukrywam że LSD na przodzie to jakaś alternatywa. ...

Z tego co kojarze to LSD nie jest zbyt tani.... Może jak już to już i ARB-a założyć :?:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: czw gru 17, 2009 2:10 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Masmo pisze:
Art_zgl pisze:
.... Nie ukrywam że LSD na przodzie to jakaś alternatywa. ...

Z tego co kojarze to LSD nie jest zbyt tani.... Może jak już to już i ARB-a założyć :?:

LSD wyjdzie mniej niż 2000PLN, a ARB to wydatek rzędu 5000PLN :roll:

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Post: pt sty 15, 2010 12:31 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob lis 08, 2008 6:58 pm
Posty: 174
Lokalizacja: Jura, CH
są nowe wieści od Kam Diffs:
http://www.kamdiffs.com/four_by_four.ph ... ff_Lock672
Cytuj:
Price Patented New KAM Locker Locking System

Model Completion Date Price
SJ410, Sold Out ?495 +VAT retail kit. inc HD Half Shafts Rear only
Samurai, SJ413 in stock ?495 +VAT retail kit. inc HD Half Shafts Rear only
Jimny in stock ?525 +VAT retail kit. inc HD Half Shafts Rear only
Vitara 2010 ?525 +VAT retail kit. inc HD Half Shafts Rear only

Front lockers available Jan 2010

KAM Suzuki Shafts
Rear Shafts SJ410 Samurai, SJ413 ?90 each + VAT retail
Front Shafts 2006 Jan 2010
Wheel bearing, spacer, oil seal kits ?20,00 + VAT retail

Shipping Cost Diff Locker
Mainland UK Approx ?15 15 .5 kg in weight for shipping
Europe Approx ?24.50 15 .5 kg in weight for shipping


Cenowo wychodzi trochę taniej niż ARB, tylko trzeba ciąć i spawać most.
Druga zaleta to brak konieczności montowania kompresora z butlą no i może będzie można do blokady dorzucić LSD, tak jak mają w ofercie do LRa.


Wysłałem emaila z zapytaniem czy będą oferować samo LSD na przód do Vitki, dam znać jak odpowiedzą.

_________________
Vitara Long 2.0 D I/C TURBO
Kumho KL-71 225x75R16
Escape 12000 (czasowo oddzielona od samochodu)


Na górę
Post: pt sty 15, 2010 9:59 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 10, 2008 11:04 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Gdańsk
a po co ci ta butla do kompresora ?

kompresor ARB zapina blokady i pompuje koła bez potrzeby butli wyrównującej.

_________________
cabrio 3d '94 OME,MTki 31cali, Tabor12k - sprzedana ;(


Na górę
Post: śr sty 20, 2010 10:23 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob lis 08, 2008 6:58 pm
Posty: 174
Lokalizacja: Jura, CH
WOLVERINE pisze:
kompresor ARB zapina blokady i pompuje koła bez potrzeby butli wyrównującej.
nie potrzebuje, bo ma ją wbudowaną :| tylko ta cena kompresora arba + blokady jest trochę zaporowa

Odpowiedzieli mi z KAM Diffs w sprawie LSD do Vitary na przód (półmost stalowy, półośki 26)- cytuje:
"niestety nie jesteśmy w stanie pomóc" :-(

Ale nie poddaje się - zapytałem kiedy blokady do Vitary będą dostępne (miały być w styczniu) i czy nie dałoby się wrzucić sprzęgiełek ciernych do kosza do blokady do Samuraia - na pierwszy rzut oka takie coś powinno pasować jako kosz na przód Vitary i byłoby cenowo dobrą alternatywą dla Calmini (ale to jest off-topic).

_________________
Vitara Long 2.0 D I/C TURBO
Kumho KL-71 225x75R16
Escape 12000 (czasowo oddzielona od samochodu)


Na górę
Post: pn sty 25, 2010 10:59 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 10, 2008 11:04 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Gdańsk
zaporowa ? 3200 z kompresorem..... do 5 tys trochę daleko ;)

_________________
cabrio 3d '94 OME,MTki 31cali, Tabor12k - sprzedana ;(


Na górę
Post: pn sty 25, 2010 11:37 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
WOLVERINE pisze:
zaporowa ? 3200 z kompresorem..... do 5 tys trochę daleko ;)

Mówisz pewnie o wyrobie Escape, chyba że sie myle. ARB ma podobną cenę 3360 z kompresorem tylko do załacznia blokady, 3700 z kompresorem do załącznia i pompowania kół. Nie wiem czy jest konieczność użycia ich kompresora, podejrzewam że marketowy kompresor za 300 da radę i bedzie spokojnie robił :wink:

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Post: wt sty 26, 2010 9:30 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 10, 2008 11:04 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Gdańsk
w traskowni... chyba ze cena poszła w gore, trzeba by było sprawdzić.

_________________
cabrio 3d '94 OME,MTki 31cali, Tabor12k - sprzedana ;(


Na górę
Post: czw lut 18, 2010 4:58 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr kwie 08, 2009 10:14 pm
Posty: 28
Witam.
Najprościej zaspawać (tylny tylko). Na 29" do 31" Fedimach lub podobnych z bieżnika, daje radę na asfalcie. W terenie idealnie. Chyba że zawiśnie.
Pozdrawiam.

_________________
Vitara 1,6 8V; lift; Fedima; SpawLock; Winch i łopata ;)


Na górę
Post: czw lut 18, 2010 9:07 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Cześć,witamy się w innym temacie :mrgreen:
Przeczytaj temat postu, NIE BESTER

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: czw lut 18, 2010 10:49 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 14, 2009 9:36 pm
Posty: 249
Panowie mam pytanie motam tylnom blokade tera czy wielofrez w tylnim moście na końcu półośki jest taki sam jak w przednim 26 frezowym na mocniejszej półosi że tyle samo ma frezów to wiem alle czy wymiary te same????


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl