nie chciałbym kasztanić, ale odpowiem ...
Murzyn pisze:
PioTrk - jak zawsze masz racje, ale jak dla kogoś różnica spalania 1-2l robi różnice to takie auto naprawdę jest anternatywa.
Jeździłem niezniszczalnym dieslem, który potrafił spalić 4.3l ON. Przejechałem ~150 tys. km. Jeżdżę Vitarą ~60tys. km. Uważam że obydwa auta są po prostu tanie.
Murzyn pisze:
Jak vitara jest tania w utrzymaniu to gratuluje zarobków - u mnie cokolwiek chce zrobić pojawiają się ceny 1k, 3k, 4k czyli o jedno 0 za dużo

może z czasem zmienię podejście.
Skąd te kwoty wziąłeś?

Choćby rozrząd: 70zł. Ile w VW?

Co kosztuje 4tys.? Bo ja sobie nie umiem wyobrazić takiego elementu.
Murzyn pisze:
Np przedni most
przedni most - obudowa (bo to najczęściej wybucha) ~150zł. Drogo? Tym bardziej, że ona nie wybucha od tak sobie bez przyczyny ...
Murzyn pisze:
czy blokada tynlego mostu
to nie jest standardwoa część, niemniej jednak można mieć już od ...0 złotych
Murzyn pisze:
silnik 2.0 to już 5k itd itd
trzeba było kupić inny model, od razu z J20A silnikiem. Pamiętaj, że choćby ramy są różne w 1.6 i w 2.0.
Murzyn pisze:
najbardziej wkurzajace były felgi 15" - stalowki 700pln,
zależy jakie, gdzie i od kogo ...

ale fakt, nie można ich znaleźć w setkach na każdym szrocie.
_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu

... i skośnookie 4x4 innej marki
