suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt maja 06, 2025 4:45 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt mar 23, 2010 9:44 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt cze 02, 2009 10:13 pm
Posty: 58
Jest coś takiego-Blokada mostu Vitara/ Samurai Lock Richt Lock Richt RICHMOND 1530 Uniwersalna blokada 100 % -jak to się sprawdzi w vitarce, czy ktoś ma taki zestawik :?: , podpowiedzcie czy warto.......(http://suzuki-czesci.pl/TuningOff_Road- ... fault.html)

_________________
była VITARA-2cale+2cale+235/75/15(BFG MT)
był Jimny - 2cale+kl71
była GV I +2cale+225/70R16 Cooper Discoverer AT3
jest GV II - 2,4L/170KM + 2cale(lovels/efs) + cooper discoverer AT3 225/75r16 + LPG pod budą


Na górę
Post: wt mar 23, 2010 9:48 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Lock Right to ponoć najlepszy stosunek ceny - do korzyści w terenie.
Ale z tego co wiem to do Vitary daje się na tył model 1532
Parę osób tu ma ten wynalazek - niektórzy nawet na sprzedaż o ile wiem :)

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: wt mar 23, 2010 10:06 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
O LR było już dużo napisane, choćby tu
viewtopic.php?f=7&t=2042
viewtopic.php?f=7&t=199
a kolega zakłada nowy wątek :roll:. Widzę że ciężko co niektłórym użyć "szukajki".

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Post: wt mar 23, 2010 10:12 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
najtansza blokada i sprawdza sie

Co do tego czy 1530 czy 1532 to pasują obie nawet RICHMOND robił w pewnym okresie
blokade uniwersalną 1530/1532

A od czasu jak zaczeli robic ludzi w balona i sprzedawac 2 blokady w róznych cenach z ta sama blokada 1530 w srodku

obie blokady maja te same koła koronowe te same bolce sprezynki itp róznia sie tylko pierscieniem :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: wt mar 23, 2010 11:06 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt cze 02, 2009 10:13 pm
Posty: 58
Poczytałem trochę te tematy co wyżej podano....i proszę o odpowiedz- czy podczas jazdy po asfalcie jak założę LR na tył będę czuł większe opory niż bez, i czy opony szybciej będą znikać.....ważne jest to dla mnie bo poza codzienną jazdą w terenie(prawdziwym), muszę też robić codziennie trochę kilometrów szosą :?: Taką mam po prostu robotę... :arrow: .bo w weekendy na łąkach w błotku to wyczytałem że będzie duuużo :mrgreen: lepiej... :mrgreen:

_________________
była VITARA-2cale+2cale+235/75/15(BFG MT)
był Jimny - 2cale+kl71
była GV I +2cale+225/70R16 Cooper Discoverer AT3
jest GV II - 2,4L/170KM + 2cale(lovels/efs) + cooper discoverer AT3 225/75r16 + LPG pod budą


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl