suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw cze 19, 2025 9:31 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 58 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr kwie 25, 2007 4:40 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Hey Pietrek, a czytałeś opis Hadka na stronce? Bardzo dobrze opisane.
http://suzuki.a-ng.eu/?t=7;31;&a=25
u mnie była taka różnica,że lift 5cm, zamiast profili (może są tańsze) dorobiono podkładki z ertalonu, dźwignia zmiany biegów została tylko odpowiednio podgięta i skrócona gałka zmiany biegów. Drążek kierowniczy na wieloklinie ma spory zapas i nie trzeba go było prezedłużać (nie wiem jak u innych). Oryginalne szpilki u mnie nie trzymały się już zbytnio w profilach(rdza) :cry: i trzeba było je "wywalić i dać całkiem nowe- dłuższe.
Zderzaki- może od razu machnąć.
Pozdrawiam serdecznie :wink:


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 25, 2007 7:48 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
michal_cobra pisze:
Co masz na myśli mówiąc pierwszych ? :?
Ogólnie dużo roboty nie ma. Wkładasz dystans przykręcasz i gotowe.
Drążek, lewarki, przedni przewód chamulcowy(chyba lewy) wlew paliwa ustawienie świateł i gotowe :wink:


no to była pierwsza wersjia pajeczanskiego zestawu :lol:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 25, 2007 7:55 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 7:04 pm
Posty: 516
Lokalizacja: w-wa
A czym się różniły kolejne ?

_________________
michal_cobra
vitara 1.6 8v LPG, Stalowy zderzak + Escape
Lift calmini 2 + 2 cala, LSD, Simex 30"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 25, 2007 8:06 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
pietrek pisze:
slaw pisze:
zestaw z pajeczna to dystanse z profila 100/100 mm powiercone dorobione przedłuzki do szpilek długie 2 przednie sruby trzeba tylko wydłuzyc drazek kierowniczy :wink: dzwignie biegów tylko tunel staczy wklepac troszke i gumy przesunac

profil 100/100 to mi podniesie o 10cm? (czy to szerokość ?) troche za dużo myślałem o 5cm ale sam profil idzie kupić (chyba że to jakiś specjalny) gorzej z tymi przedłużkami do szpilek
długie 2 przednie śruby???- chyba że źle wyrwałem kontekstu
drążęk kierowniczy- ile wydłużyć przy 5cm bodylifcie? też 5cm (gdzięś widziałem takie dotaczane przedłużki)
a lewarki lepiej formować tunel :wink: czy jednak przedłużyć
To Sławek mówisz że na profilach jest najbezpieczniej czy najprościej :wink:
Zrobie to z kumplem czy nie ma szans :?: Bartek W prawie wszystko opisał i coś pomoże no i na forum cała banda :wink:
Mam tylko nadzieje że Hadek mówi prawde i wszystkie przewody naciągną sie na te 5cm :wink: (pytam o cene bo odrazu nie będe tego montował ale zaczynam już zbierać te małe elementy :wink: )
Chyba jeszcze ze zderzakami trzeba coś pokombinować
Dzięki za pomoc tylko piszcie jak coś źle myśle



przewody nie stanowia problemu najwiecej roboty to drazek kierownicy
jedni twierzdza ze ma zapas ja twierdze ze trzeba wydłuzyc bo jeden raz ten zapas okazał sie za mały bo buda po bodylifcie na tendecjie do przemieszania sie ja byłem krulikiem doswiadczalnym jak kto chce to powtórzyc to jego sprawa
i ze zderzakami troche zabawy
a profile to michał cobra miał racje zmeczony byłem 100/100 wysokosc 50 :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 25, 2007 8:08 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
michal_cobra pisze:
A czym się różniły kolejne ?

np nakretki srób szesciokatne :lol:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 10, 2007 10:36 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Zaczynam coraz powazniej myśleć o body lifcie, ale chaciałbym jakiś bardzo lajtowy. Taki żeby nie przedłużać drażków kierowniczych, drążków zmiany biegów i mieć jak najmniej problemów ze zderzakami.
Jakiego najmniejszego zrobić lifta żeby mieć możliwość założenia 31"? Załadam lift zawiesznia ok 7 cm, cięcie rantu nadkola tylnego, błotnika przedniego, felgi ET3 oraz przedłużenie odbijaczy zawiesznia.
3 cm starczy? Taki ertalon można gdziś kupić pod taki lifcik??

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 11, 2007 7:22 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 30, 2007 12:05 am
Posty: 132
Lokalizacja: Mszana Dolna
Znajdziesz bez problemu w necie cena walca o śr 10cm i dł 1m 200-300zł mogłem sie pomylić ale coś koło tego Troche dużo jak na jedno autko ale napewno ktoś by wziął kawałek :wink:
Ciekawe jaakie będą opinie o tak małym lifcie (sam myśle o czymś takim ale jeśli trzeba wszystko przerabiać to nie ma sensu robić 3cm)
Fajnie opisałeś swój lift Dorób te dystanse pod sierżanta i wał i dawaj to wszystko na stronke bo pasuje coś odświeżyć te "Modyfikacje - Przykładowe lifty"

_________________
GVI 2.0, zawias +4", 235/70r16


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 11, 2007 7:56 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
pietrek pisze:
Znajdziesz bez problemu w necie cena walca o śr 10cm i dł 1m 200-300zł mogłem sie pomylić ale coś koło tego Troche dużo jak na jedno autko ale napewno ktoś by wziął kawałek :wink:

http://www.allegro.pl/item239400921_pol ... flon_.html
Coś takiego?? Jak to pociać równo?? Ktoś chce pół walca :wink: ??

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 11, 2007 8:15 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 21, 2006 3:08 pm
Posty: 272
Lokalizacja: Stary Sącz
Masmo pisze:
pietrek pisze:
Znajdziesz bez problemu w necie cena walca o śr 10cm i dł 1m 200-300zł mogłem sie pomylić ale coś koło tego Troche dużo jak na jedno autko ale napewno ktoś by wziął kawałek :wink:

http://www.allegro.pl/item239400921_pol ... flon_.html
Coś takiego?? Jak to pociać równo?? Ktoś chce pół walca :wink: ??

Masmo - a czy nie jest lepiej iść do sklepu typu hurtownia materiałów budowlanych bądź roboczych i kupić tam wałek odpowiedniej długości i nie przepłacać? Po co Ci kupować ertalenu na 2 auta? Ja tak kupowałem. Mamy u nas sklep Alfa i tam do wyboru do koloru wałki różnej średnicy są. Kupujesz odpowiednią długość, ważą to a potem płacisz za kilogramy.

_________________
Marcin Samuraj Coil - a kiedyś była Long 2.0 V6 LSD na wypasie. Obecnie Hyundai Terracan po modyfikacjach - ale z sentymentem do Suzuk


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 11, 2007 8:25 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
mdeja pisze:
Masmo - a czy nie jest lepiej iść do sklepu typu hurtownia materiałów budowlanych bądź roboczych i kupić tam wałek odpowiedniej długości i nie przepłacać? ....

Żebym wiedział gdzie taki sklep jest w moich okolicach :roll: .

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 11, 2007 8:58 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 21, 2006 3:08 pm
Posty: 272
Lokalizacja: Stary Sącz
na pewno jest - nie tylko u mnie domy budują....

_________________
Marcin Samuraj Coil - a kiedyś była Long 2.0 V6 LSD na wypasie. Obecnie Hyundai Terracan po modyfikacjach - ale z sentymentem do Suzuk


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 11, 2007 9:03 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Pozwolę sobie skopować opis z innego tematu:
BARTEK W. pisze:
W mojej vitarce został zrobiony bodylift 5cm.na podkładkach z ertalonu(6 SA) w 8 punktach tj. z tyłu pod zderzakiem, z przodu pod lampami
http://img247.imageshack.us/my.php?imag ... 007rm8.jpg
i w 2 miejscach gdzie są oryginalne podkładki gumowe+jescze 4 miejsca na dodatkowych metalowych profilach.
http://img70.imageshack.us/my.php?image=obraz085do5.jpg
Jednak po dostaniu się do profili zamkniętych okazało się że przy mocowaniach do budy jest już mocna rdza i należało coś z tym zrobić i mechanik poradził sobie z tym:
http://img247.imageshack.us/my.php?imag ... 006hh1.jpg
Pozatym był mały problem z kangurem i tzeba było pokombinować jak go przymocować ale to także się udało. Nie trzeba było przedłużać drążka zmiany biegów(ale został podgięty, a gałka zmiany biegów skrócona), drążek reduktora schował się troszkę co nieprzeszkadza jednak w użytkowaniu.
http://img247.imageshack.us/my.php?imag ... 086kp7.jpg
http://img247.imageshack.us/my.php?imag ... 087oi6.jpg
Dorobiona została osłona mostu z blachy 4-ki http://img247.imageshack.us/my.php?imag ... 077ff6.jpg
A całość (trochę bulwarowo) wygląda mniej więcej tak
http://img69.imageshack.us/my.php?image=obraz097kk9.jpg
I jeszcze kilka fotek:
http://img404.imageshack.us/my.php?imag ... 074vz0.jpg
http://img70.imageshack.us/my.php?image=obraz089tl4.jpg


Zastanawia mnie jedna sprawa. Jak dajecie podkladki z etarlonu to co z orginalnymi śrubami mocującymi. Są na tyle długie że przy 5 cm podkłądzce jeszcze chwytają :roll: czy trzeba wyciąć orginalne i znienić na dłuższe? Czy przy małym bodylifcie mogłyby styknąć. Stosując profile wydaje się to być oczywiste: przykręcamy śrubą wewnątrz profilu ale podkładki etarlonowe :shock: :?: :?: Te śruby są przyspawane do ramy?? Wycinanie "okienek" w ramie jest konieczne w obu wariantach?

mdeja pisze:
na pewno jest - nie tylko u mnie domy budują....

A do czego w budowie domu używa się walców z etarlonu :?:


Chyba zaczynam łapać wasssup :wink: :lol:
http://www.e-monsite.com/vitara/rubrique-1002224.html
tutaj koledzy z Francji zdobyli gdzieś takie sprytne śrubo-nakrętki :wink: ciekawe czy w naszym pięknym kraju można to gdzieś kupić :?: :roll:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 11, 2007 12:33 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Oczywiście dłuższe śruby ( u mnie niestety było trochę rdzy więc trzeba było te stare wywalać które są wprasowane w profil pod podłogą). Wewnątrz ertalonu- tulejka coby przy dokręcaniu "nie przekręcić". :wink:


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 11, 2007 12:39 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
BARTEK W. pisze:
Oczywiście dłuższe śruby ( u mnie niestety było trochę rdzy więc trzeba było te stare wywalać które są wprasowane w profil pod podłogą). Wewnątrz ertalonu- tulejka coby przy dokręcaniu "nie przekręcić". :wink:

Czyli musiałeś robić okienka w ramie jak w opisie Hadka??

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 11, 2007 12:45 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Tak- w pododze zeby się dostać do śruby, potem zostały one zaśepione.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 58 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl