zaczynajac lift vitary trzeba zadac pytanie
co chcemy uzyskac na koncu wielu to pytanie pomija i liftuje 3 razy
vitara w teren i na codzien czyli sprezyny merc 124 przód tył samara wymiana amorków tył dystans pod wał
i mamy vitare która jedzi po czarnym i radzi sobie w terenie
ale ta zawiecha moze nie pozbawia ale wykrzyze sa mizerne
vitara bardziej w teren niz na czarne
mniej sprezyn z merca obcinamy badz wsadzamy całe springi z samary ale oznaczenie czerwone dystans pod sierzanta
do ustawienia geometri przodu rozwiercamy górne otwory mocowania amorka
opuszczamy most przedni 3.5-5 cm
wiekszy skok amorka tylnego merc 207 lublin transit
minus tego przedni roztaw kół zmiejsza sie i mamy pojazd 2 sladowy
ale twardym trzeba byc
zakładanie do tej wesji opon mniejszych niz 30 cali to bład vitara ma nisko rame i bez dobrego lifta bedzie sie wieszac
vitara terenowa to zawiecha calmini i ja mam do nich pretensje o amorki i springi ale to nowa era vitary
cdn
http://suzuki.info.pl/poczatki.JPG
biała vitara lift 8 cm bez liftu budy opony 29 cali
czarna lift 8 cm bodylift 5 cm opony 30 cali
czerwona bardzo duzy lift bodylift 5 cm opony 31 cali
vitara terenowa
na zawieszeniu calmini to zupełnie inna vitara zwiekszaja sie wykrzyze praca zawieszenia jest zupełnie inna
ale to dopiero poczatek drogi zostaje wzmocnienie mostu przedniego wałów napedowych i zmiana przełozen i dojdziemy prawie do konca bo przeguby nie wytrzymują ja zostawiłem je specjalnie jako najsłabszy czesc bo szybko sie wymienia