suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt maja 06, 2025 4:41 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob maja 08, 2010 8:08 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1546
Lokalizacja: Kraków/Piła
Jak każdy wie samochodu z automatem nie można holować bo rozwali się skrzynie a jak to jest z vitarą?
jak się przełączy reduktor na "n" to skrzynia pracuje czy nie i czy wtedy można holować auto?

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Post: sob maja 08, 2010 8:22 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 03, 2009 8:19 pm
Posty: 145
Lokalizacja: Odolanów
pozycja n rozłancza skrzynie z reduktorem.


Na górę
Post: sob maja 08, 2010 9:39 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1546
Lokalizacja: Kraków/Piła
czyli skrzynia pracuje cały czas rozłącza się tylko napędy

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Post: sob maja 08, 2010 9:43 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 17, 2008 5:31 pm
Posty: 710
Lokalizacja: Kraków
jak na mój gust

przy N wał nie jest połączony ze skrzynią, czyli skrzynia moze dzialac niezależnie od kół


wrzuć sobie N i sobie możesz gazować do woli, (bezcenna mina laików jak wrzucam na postoju piątke i pizdaaa) :mrgreen:

_________________
Zabawka na 31'


Na górę
Post: pn lip 26, 2010 8:50 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 31, 2007 1:00 am
Posty: 563
Lokalizacja: Bielsko Biała
Trochę stary topic, ale może się jeszcze przyda. W manualu piszą, że sprzęgiełka na free, reduktor na N, skrzynia na P i można holować ile dusza zapragnie :D

_________________
Pozdrawiam
Vitara 1.6 8V automat


Na górę
Post: wt lip 27, 2010 4:33 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt gru 01, 2009 6:51 pm
Posty: 545
Lokalizacja: KNSiL
Rok prod.: 1991
przemek pisze:
Trochę stary topic, ale może się jeszcze przyda. W manualu piszą, że sprzęgiełka na free, reduktor na N, skrzynia na P i można holować ile dusza zapragnie :D


Jak cholować gdy skrz.bieg.jest na P :?: :?: :?:

_________________
Pierwsza sprzedana

Body Lift 2.36"
Lift +10cm (4") Radzikone
obuwie 31/10,5/15


Na górę
Post: wt lip 27, 2010 5:34 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
jan pisze:
przemek pisze:
Trochę stary topic, ale może się jeszcze przyda. W manualu piszą, że sprzęgiełka na free, reduktor na N, skrzynia na P i można holować ile dusza zapragnie :D


Jak cholować gdy skrz.bieg.jest na P :?: :?: :?:


Bo reduktor jest na N ?? :wink:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl