suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 5:21 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sie 26, 2010 10:04 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: śr sie 25, 2010 6:10 pm
Posty: 3
Witam wszystkich !!

Zamierzam dokonać zakupu Vitary w celu przygotowania jej do klasy adventure - PL2 jak kto woli.
Zamierzam używać jej na imprezach przeprawowych.
Czy możecie mi pomóc w przygotowaniu takiego monsterka ??
Założenia są następujące:
1) sztywne mosty ( wchodzi w grę zmiana obu)
2) Koła co najmniej w rozmiarze 31" 10,5" 15"
3) 2 x winda elektryczna.
4) obcięcie karoserii zaraz za przednimi siedzeniami.
Nie wiem czy chłodnice przerzucić na tył ?
Co muszę zrobić aby takie autko działało ?

Z góry dziękuję za odpowiedzi i proszę nie odciągajcie mnie od tego pomysłu !!


Na górę
Post: czw sie 26, 2010 11:17 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Tak mało konstruktywnie to:
-musisz mieć cały worek jagiełłów żeby doposażyć auto,
-dobrego mechanika żeby to ogarnął,chyba że sam motasz,
-ogólnie rzeźby w cholerę,
-kup samuraia, będzie połowa roboty z głowy,
-przeszukaj fora zagraniczne,tam jest dużo opisane o przeróbkach vitary np. na mosty z toyoty.
Na przerzuceniu chłodnicy to się na pewno nie skończy... :wink:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw sie 26, 2010 11:33 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pn lut 02, 2009 8:00 am
Posty: 653
Lokalizacja: Gliwice
Silnik: 2.5
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2003
Kiedyś widziałem temat, na którymś z forów o mostach z hiluxa.
Chłodnica z elektrycznymi wentylatorami i bak zapewne powinny znaleść się na pace, jakaś klatka pewnie będzie niezbędna zewnętrzna, 2x blokada.
Żeby auto robiło trzeba naprawdę kupę kasy i doświadczenia (którego ja np. nie posiadam :wink: ).

_________________
Było v6, jest kolejne


Na górę
Post: czw sie 26, 2010 12:20 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
http://bbs.zuwharrie.com/
http://www.shropshire-suzuki.co.uk/foru ... 136300567a
http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=113614
http://www.acksfaq.com/sitemap.htm
http://www.suzuki-forums.com/suzuki-sid ... o-tracker/
http://www.zukiworld.com/forum/index.ph ... e1e1581dd9
Kilka stronek ,które mogą się przydać :mrgreen:

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: czw sie 26, 2010 1:45 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: śr sie 25, 2010 6:10 pm
Posty: 3
Mechanik jest i to doświadczony, blacharka i takie tam pierdoły proste sam ogarnę :D

Na chwile obecna jest plan na klatkę zewnętrzna i mosty z uaza - co o tym sądzicie ?


Na górę
Post: czw sie 26, 2010 2:30 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
jarem pisze:
mosty z uaza - co o tym sądzicie ?

Odpusc sobie te mosty. Ciezkie to, hamulce bebnowe, skret mizerny, wytrzymalosc tez nie najlepsza(max. 33 kola), awaryjnosc jakby nie patrzec bazuja na starej mysli technicznej.
Szukaj mostów z Toyoty LJ70, wytrzymuja 35 kola i silniki rzedu 200KM lub zmotaj tylko przod na samuraiu.

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Post: pt sie 27, 2010 6:38 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Waga i skręt jest lipa z Uazem, resztę to idzie opanować.
Nie wiem czy toyota jest taka mocna, na forum toyoty czytałem, ze narzekają na przeguby, ale to zależy jeszcze jaki model.
Waga toyoty przemawia i 33" wytrzymają na pewno bez bólu. Oryginalne blokady to rzadko spotkać. W wersjach KZJ i innych chyba są.
Ja jednak jeśli miałbym wybierać, to wolałbym tego uaza na przód niż samuraia :roll:


Na górę
Post: pt sie 27, 2010 6:44 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 03, 2009 8:19 pm
Posty: 145
Lokalizacja: Odolanów
laplandery zaloz :mrgreen:


Na górę
Post: pt sie 27, 2010 8:16 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
pojezdzij poznaj zalety i wady fabrycznej vitary dopiero motaj

mosty jesli juz ten przedni naped ci bardzo przeszkada to chyba tylko przedni most samurai

chłodnica miałem na pace były problemy mam spowrotem z przodu i jakos spokuj mam

do elektryka trzeba budowac lekki samochód

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl