bushido1 pisze:
Auto jest podniesione na budzie +4cm +/- ,nadkola i blotniki wyciete felgi et -12,geometria bedzie zrobiona, to u mnie jak wymiana filtra oleju przy zmianie oleju - oczywiste . Dziwi mnie to jednak ze sa posty gdzie sa pytania o wstawienie 30" do serii i odp ze sie da, a tu nagle przy 31" czyli 1.25 cm wiecej na r trzeba nagle podniesc bude o ~9cm i zawieszenie o kolejne 9cm (piotr_z) cos nie kumam
Chyba kluczem do odpowiedzi na twoje wątpliwości jest problem chowania się opon w tylne nadkola. Przy offsecie -30 i oponacha szerokich na 10,5" to opona będzie wystawać bardzo mocno poza budę. W takim wariancie musisz mieć tak duży lift żeby na wykrzyżu opona nie dotknęła błotnika z tyłu.
Ja będę probował jednak wepchnąć koło w nadkole. Mam felgi 7J15 z ET3, dodam dystanse jakieś 7 mm czyli ET będzie jakeś -4. Mam na oku używane 31" BFG
bushido1 pisze:
No nie wiem jak z tym bezpieczenstwem jakos 9cm wyzej buda nie wydaje mi sie super pomyslem (jesli o mnie chodzi)
No własnie pytanie co lepiej: Szerzej koła (piotr_z będzie miał jakies 5 cm szerzej niż ja przy ET -4) i niżej buda czy węziej koła i niżej buda??
Ja będę miał prawdopodobnie obcieranie przy skrecie
.
_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus
http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60