suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 12:27 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 265 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 818 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt sty 28, 2011 10:25 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Klocher pisze:
http://allegro.pl/listing.php/search?string=bfgoodrich+mud+terrain&sourceid=Mozilla-search

A z takich opon jakie największe wejda do nie liftowanego longa ?

Poza tym opłaca się takie zakładać jak 90% jeźdzci się po czarnym ? Czy lepiej jakieś typowo asfaltówki ?
.........


Daj sobie spokój z MTkami
Szosówek też nie kupój bo w zimie nie robią
kup jak kolega wyżej ATeki
Ja w longu miałem Kumho KL78 i POLECAM ! cena też dobra

To sobie poczytaj:
viewtopic.php?f=9&t=3161

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pt sty 28, 2011 12:54 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 19, 2009 1:06 pm
Posty: 454
Lokalizacja: Kielce
na MT cały rok jeździłeś ?

_________________
Suzuki Vitara Long 2.0 V6 95r. + LPG STAG300


Na górę
Post: śr lut 09, 2011 10:41 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Klocher pisze:
na MT cały rok jeździłeś ?

to pytanie do mnie ? :roll:
jak tak to na mt jeździłem ze 2 razy po parę dni :)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: ndz mar 06, 2011 9:21 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 20, 2011 10:30 am
Posty: 419
Lokalizacja: Złotów
215r15 to jaki profil w przyblizeniu ?? 75?? 80?? Kupilem takie simexy i jestem ciekaw jak to sie bedzie mialo do wskazan licznika itd ...

_________________
Navara D40
było:
Nissan D21
Vitara I 1,6 16V
Samurai 1,8
Pajero v6 181KM
Vitara 1,6 8V x3


Na górę
Post: ndz mar 06, 2011 9:32 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
dokładnie 80.

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: ndz mar 06, 2011 10:40 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 20, 2011 10:30 am
Posty: 419
Lokalizacja: Złotów
Ooo no i dobrze jakies 5% wyzsze niz seryjne ktore mam teraz - chyba bedzie w sam raz dla 1,6 8v duzo nie straci na osiagach,a na przeswicie az tak mi nie zalezy bo czesciej rajdujemy w "sportowkach" , 215 nie bedzie stawiac tez takie obciazenia napedowi co np 235 jak i masa kola bedzie mniejsza.

_________________
Navara D40
było:
Nissan D21
Vitara I 1,6 16V
Samurai 1,8
Pajero v6 181KM
Vitara 1,6 8V x3


Na górę
Post: sob maja 14, 2011 4:25 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 22, 2010 3:55 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Warszawa Włochy
Właśnie odkryłem że do określania rozmiaru opony w calach nie jest używany cal międzynarodowy o długości 25,4mm, lecz cal staropolski stosowany w XVIII wieku na terenie Rzeczpospolitej Obojga Narodów wynoszący 24,8mm - zapewne tak właśnie mierzono średnice kół drewnianych do wozów drabiniastych.
Żeby się o tym przekonać wystarczy zmierzyć fizycznie swoją oponę w milimetrach i podzielić przez liczbę cali podawaną przez kalkulatory na stronach web.

Oby spuścizna naszych przodków żyła w oznaczeniach opon terenowych po wsze czasy. Amen.

_________________
BYŁO: grafitowe cabrio 1.6 8V '94 LPG, lift 2.4", bodylift 3", bak?3", dystanse anty-tatra 1cm, AT 215/85R16 (30.4")


Na górę
Post: ndz maja 29, 2011 10:02 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 19, 2010 12:21 pm
Posty: 74
Lokalizacja: Police/Zach.-pom.
ja mam u siebie 255/60/15 i pływam po koleinach :wink:

_________________
Chevrolet Geo Tracker 1.6 16V 90r


Na górę
Post: śr cze 01, 2011 8:25 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1546
Lokalizacja: Kraków/Piła
Wiktor pisze:
Właśnie odkryłem że do określania rozmiaru opony w calach nie jest używany cal międzynarodowy o długości 25,4mm, lecz cal staropolski stosowany w XVIII wieku na terenie Rzeczpospolitej Obojga Narodów wynoszący 24,8mm - zapewne tak właśnie mierzono średnice kół drewnianych do wozów drabiniastych.
Żeby się o tym przekonać wystarczy zmierzyć fizycznie swoją oponę w milimetrach i podzielić przez liczbę cali podawaną przez kalkulatory na stronach web.

Oby spuścizna naszych przodków żyła w oznaczeniach opon terenowych po wsze czasy. Amen.


tak,tak a lift mierzony od gleby do dyszla :mrgreen: :mrgreen: :wink:

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Post: ndz cze 05, 2011 12:29 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn gru 28, 2009 8:33 pm
Posty: 40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Tak w temacie przy lifcie merc/samara jakie największe ATeki wejdą???
31 juz wiem że nie sprawdzałem.. tył jeszcze w miarę ale przód na tych kołach przystosowuję się tylko do jazdy na wprost :D
Mam zamiar nabyć 235/75/15 ale mam obawy czy to wejdzie.
225/70/15 wygląda jeszcze w miarę ale 205/70/15 TRAGEDIA...

_________________
Ford Bronko zmotany
Nissan King Cab lift+2,MT31 (dupowóz)
Nissan Pathfider 3,3 (cywil)
No i kolejne wyzwanie Vitara do zmotania


Na górę
Post: ndz cze 05, 2011 8:40 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Jeśli ociera o rame przy skręcie to mozęsz ograniczyć to na ograniczniku skrętu.


Na górę
Post: śr cze 08, 2011 10:00 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn gru 28, 2009 8:33 pm
Posty: 40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Niestety obciera o nadkola....... :(

_________________
Ford Bronko zmotany
Nissan King Cab lift+2,MT31 (dupowóz)
Nissan Pathfider 3,3 (cywil)
No i kolejne wyzwanie Vitara do zmotania


Na górę
Post: pt lip 22, 2011 4:57 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 29, 2011 11:08 pm
Posty: 60
Lokalizacja: Łomża
Pany , a do krótkiej dwu litrówki jakie maxymalnie wejdą laczki 16stki? Auto po lifcie merc-samara.

_________________
[b]1,6 8v (AT) 91r.[b]


Na górę
Post: czw wrz 08, 2011 3:54 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lip 14, 2011 8:24 pm
Posty: 11
Lokalizacja: Poznań
Witam, mam alu przy swojej viki 7jx15h2 i opony 255/60 R15, czy opony 205 wejdą mi na tą felgę ? lub jakie by były odpowiednie na te felgi aby dobrze się jeździło po naszych drogach, jakie też by były dobre zimówki na te alu ?

Pozdr


Na górę
Post: czw wrz 15, 2011 10:56 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 22, 2010 9:44 pm
Posty: 56
Witam wszystkich. Planuje zakup ATetek Yokohamy do 2.0 R4, auto na lifcie forumowym. Obecnie mam 215/65/16. Pytanko czy wejdą 215/80/16 i nie będą drastycznie obcierać o ramę?

_________________
Vitara 2.0 16v


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 265 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 818 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl