suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz maja 11, 2025 11:38 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz sty 15, 2012 11:19 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn wrz 19, 2011 8:04 am
Posty: 48
witam potrzebuje przeprowadzic dokladna regulacje zaplonu tylko nie wiem która z tych 2 kostek jest prawidlowa biala czy ta 2?? i jak ja zmostkowac, kolory kabli ?? dzieki za info :)


Na górę
Post: pn sty 16, 2012 9:47 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
pierwsze : JAKI SILNIK ?!

drugie : szukajcie a znajdziecie : viewtopic.php?f=6&t=6242

_________________
EVitara


Na górę
Post: pt sty 20, 2012 10:01 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn wrz 19, 2011 8:04 am
Posty: 48
silnik 1.6 8v 91r nr VIN JSAETA01C00141808 pytanie to samo którą z tych 2 wtyczek zmostkować i kolory tych kabli proszę o konkretna instrukcje, dzięki za info


Na górę
Post: sob sty 21, 2012 12:20 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
szeryf pisze:
silnik 1.6 8v 91r nr VIN JSAETA01C00141808 pytanie to samo którą z tych 2 wtyczek zmostkować i kolory tych kabli proszę o konkretna instrukcje, dzięki za info


nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi, ale dokładną instrukcję masz w linku podanym przez "vaiker'a" tak masz napisane jaka wtyczka, jakie kable itp. :D

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: pt sty 27, 2012 5:20 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn wrz 19, 2011 8:04 am
Posty: 48
fajnie sie to czyta tylko ze ja nie mam zadnej 6pinowej wtyczki, a 2 przy aku z tego jedna ma 4 piny(kolor kabli:zielony,niebiesko czerwony, żółto niebieski, czerwony) a 2 ma 3piny(czarny, niebiesko-żółty,czerwony) prosze o odpowiedz


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: pn lut 13, 2012 2:44 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 20, 2011 10:30 am
Posty: 419
Lokalizacja: Złotów
Podlaczam sie pod pytanie - tez chcialbym sprawdzic sobie ustawienie zaplonu. Wiem ,ze powinien miec 8st+/-1 przy 800obr/min
ale co zrobic jak moja Vitka ma najmniej 1000?? od poczatku tak ma Silnik 1,6 8V z sonda 4 przewodowa

_________________
Navara D40
było:
Nissan D21
Vitara I 1,6 16V
Samurai 1,8
Pajero v6 181KM
Vitara 1,6 8V x3


Na górę
Post: pn lut 13, 2012 6:32 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:24 pm
Posty: 258
Lokalizacja: Gruszeczka/Wrocław
Seba pisze:
Podlaczam sie pod pytanie - tez chcialbym sprawdzic sobie ustawienie zaplonu. Wiem ,ze powinien miec 8st+/-1 przy 800obr/min
ale co zrobic jak moja Vitka ma najmniej 1000?? od poczatku tak ma Silnik 1,6 8V z sonda 4 przewodowa

W korpusie wtrysku z tyłu na górze jest wkręt obrotów biegu jałowego. Powinien być pod gumowym koreczkiem. Wkręcając go zmniejszasz obroty. Jak nie znajdziesz postaram się później fotkę zrobić.

_________________
Suzuki Baleno 1.6 '97
Suzuki Liana 1.6 '04
Subaru Legacy 2.0 '99
Isuzu Trooper 3.1LTD '94
http://www.youtube.com/user/mirok80?feature=mhee


Na górę
Post: śr lut 15, 2012 11:36 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 20, 2011 10:30 am
Posty: 419
Lokalizacja: Złotów
miras7 pisze:
Seba pisze:
Podlaczam sie pod pytanie - tez chcialbym sprawdzic sobie ustawienie zaplonu. Wiem ,ze powinien miec 8st+/-1 przy 800obr/min
ale co zrobic jak moja Vitka ma najmniej 1000?? od poczatku tak ma Silnik 1,6 8V z sonda 4 przewodowa

W korpusie wtrysku z tyłu na górze jest wkręt obrotów biegu jałowego. Powinien być pod gumowym koreczkiem. Wkręcając go zmniejszasz obroty. Jak nie znajdziesz postaram się później fotkę zrobić.

jak mozesz to wez zrob fotke w wolnej chwili - ja teraz chory jestem i nie wychodze na dwor, ale jak bym wiedzial co i jak to moge od razu dzialac :)

A co ze zworka w tym silniku - trzeba cos zwierac?? Nowszy model wtrysku na 4 przewodowej sondzie

_________________
Navara D40
było:
Nissan D21
Vitara I 1,6 16V
Samurai 1,8
Pajero v6 181KM
Vitara 1,6 8V x3


Na górę
Post: ndz lut 19, 2012 5:40 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:24 pm
Posty: 258
Lokalizacja: Gruszeczka/Wrocław
Pomyliłem się. Wkręt regulacyjny z tyłu to jest w Swifcie. W Vitarze i Samuraiu jest z przodu, pod wyjściem powrotu paliwa do zbiornika. Widać na zdjęciu, w kołnierzu siedzi wkręt z łbem krzyżakowym.

Obrazek

_________________
Suzuki Baleno 1.6 '97
Suzuki Liana 1.6 '04
Subaru Legacy 2.0 '99
Isuzu Trooper 3.1LTD '94
http://www.youtube.com/user/mirok80?feature=mhee


Na górę
Post: ndz lut 19, 2012 11:31 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 20, 2011 10:30 am
Posty: 419
Lokalizacja: Złotów
oki,dzieki :)

_________________
Navara D40
było:
Nissan D21
Vitara I 1,6 16V
Samurai 1,8
Pajero v6 181KM
Vitara 1,6 8V x3


Na górę
Post: sob maja 05, 2012 6:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 20, 2011 10:30 am
Posty: 419
Lokalizacja: Złotów
W koncu sie za to wzialem dzis - byl ustawiony na 0 czyli przestawiony o 8st - zworke sie wklada - nawet wlepka pod maska o tym mowi. Vitarka dostala teraz kopa jak sie nalezy :)

_________________
Navara D40
było:
Nissan D21
Vitara I 1,6 16V
Samurai 1,8
Pajero v6 181KM
Vitara 1,6 8V x3


Na górę
Post: sob maja 05, 2012 10:20 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 27, 2011 9:59 pm
Posty: 334
Lokalizacja: Kościerzyna
ja nie wiedziałem jak ustawić wolne obroty... przekręciłem TPS w jedną stronę i drugą zobaczyłem co to zmienia... i ustawiłem na tym TPS tak że jest 800rpm . operację przeprowadziłem rok temu , coś moze byc nie tak ? :| czy trzeba ustawić to tak jak piszę Vaiker tu : http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=6&t=6242 , o którą wtyczkę 3-pinową chodzi i gdzie sprawdzę jaki "model" silnika mam ?

_________________
była :
Vitara JLX 1.6 8v


Na górę
Post: sob maja 05, 2012 11:44 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
w swoim podpisie, masz 1,6 8v czyli g16a , moj opis dotyczy silnikow 2.0 h20a i j20a

_________________
EVitara


Na górę
Post: ndz maja 06, 2012 10:06 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 27, 2011 9:59 pm
Posty: 334
Lokalizacja: Kościerzyna
aha.. to ma ktoś instrukcję jak ustawić właściwie tego TPS-a w g16a ? a zapłonu bez potrzeby chyba nie muszę ustawiać... :wink:

_________________
była :
Vitara JLX 1.6 8v


Na górę
Post: ndz maja 06, 2012 1:35 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
zaplon powinienes ustawiac co jakis czas, wyciaganie paska/lancucha z uplywem czasu ma wplyw na kat wyprzedzenia zaplonu

_________________
EVitara


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl