suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 6:34 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt kwie 06, 2012 12:52 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr lis 02, 2011 4:38 pm
Posty: 353
Lokalizacja: Barwałd koło Wadowic
Cordoba_2004 pisze:
a jaki olej ? właśnie ? jeśli castrol lub mobil super to je wymień nim pójdziesz w niepotrzebne koszta


Dlaczego Cstrol jest be?
Pytam bo jezdze na Cstrolu. W sumie nic sie neidzieje ale jak by ten olej miał cos powodowac niedobrego to wole zmienic zanim cos sie stanie.
Rozwin troszke swą wypowiedz o ty moleju i co bys radził do J20A?

_________________
Grandziara 2.0 16v Cabrio vel Żabka


Na górę
Post: ndz kwie 08, 2012 3:08 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 05, 2011 2:41 pm
Posty: 18
Jeździłem na magnatecu 10w40, silnik hałasował jak sieczkarnia. Najprawdopodobniej szklanki. Zrobiłem plukanke, zalalem Fuchs 10w40 - błoga cisza...


Na górę
Post: pn kwie 09, 2012 1:35 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 16, 2011 6:37 am
Posty: 165
Lokalizacja: Brodnica
Kupiłem z silnikiem zalanym lotosem 15W40, zmieniłem na magnatec 15W40, było dobrze, jest dobrze, może nawet ciut lepiej przy odpalaniu... Ilu użytkowników tyle opini - ale cena castrola powinna mówić sama za siebie :roll:

_________________
Bagiennik w cabrio 1.6 16v lift dobbinson 2" duratraci na felgach et-12


Na górę
Post: wt maja 22, 2012 11:28 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 05, 2009 9:48 am
Posty: 72
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Chciałem troche odgrzebac temat ... Czy komus z silniem J20A udało sie zlokalizować chrobotanie (własnie tez to już mam) , jak to wygląda i co działać ?

_________________
2.0 16V Cambridge ....i nie ma mocnych
http://www.youtube.com/watch?v=DxwGPHYML5Y


Na górę
Post: śr maja 23, 2012 7:34 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
EVO pisze:
Chciałem troche odgrzebac temat ... Czy komus z silniem J20A udało sie zlokalizować chrobotanie (własnie tez to już mam) , jak to wygląda i co działać ?


Ja zlokalizowałem i wymieniłem kilka źródeł "chrobotania" podczas eksploatacji:
    rolka napinacza paska klinowego
    rolka prowadząca tegoż
    wiskoza
    alternator
    rozrusznik

Dodatkowo powodem może być rozrząd.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr maja 23, 2012 1:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lis 25, 2011 6:05 pm
Posty: 244
Lokalizacja: POLSKA
Tak jak Pisze danthe po kolei wszystko wymieniłem + Pompa Wody .
Dopiero po wymianie rozrządu Święty Spokój :twisted: Błoga Cicha Praca Silnika :mrgreen: i wreszcie wiem że mam pod maską silnik 2.0 :twisted: .


Na górę
Post: śr maja 23, 2012 10:26 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 05, 2009 9:48 am
Posty: 72
Lokalizacja: Bielsko-Biała
...To moze zacząć od wymiany rozrządu ?

_________________
2.0 16V Cambridge ....i nie ma mocnych
http://www.youtube.com/watch?v=DxwGPHYML5Y


Na górę
Post: śr maja 23, 2012 10:37 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
EVO pisze:
...To moze zacząć od wymiany rozrządu ?


Wymiana rozrządu jest prawie 2x droższa niż wymiana części z mojej listy zakładając, że używamy zamienników lub używane.
Ja nie wymieniałem na ślepo, po prostu przez te pare lat te części się zużyły, a objawem była głośna praca.

Myślę że ogarnięty mechanik powinien móc zweryfikować niektóre elementy z listy bez ich wymiany.
Chociaż ja raz wymieniłem alternator a okazało się że to niedawno wymieniona rolka napinacza znowu trzeszczy...

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw maja 24, 2012 1:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lis 25, 2011 6:05 pm
Posty: 244
Lokalizacja: POLSKA
Zdejmnij paski i uruchom silnik i Słuchaj czy jest ciszej czy tak samo .

Ja tak zrobiłem i było głośno ale i tak wymieniłem , rolkę , łożysko napinacza ,pompę wody i wisko .


Ostatnio zmieniony czw maja 24, 2012 8:05 pm przez RDZIKI1, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: czw maja 24, 2012 2:04 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
RDZIKI1 pisze:
Zdejmnij paski i uruchom silnik i Słuchajz czy jest ciszej czy tak samo .

Ja tak zrobiłem i było głośno ale i tak wymieniłem , rolkę , łożysko napinacza ,pompę wody i wisko .


Z tym zdejmowaniem pasków to ostrożnie, pompa wody jest zasilana paskiem.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw maja 24, 2012 8:04 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lis 25, 2011 6:05 pm
Posty: 244
Lokalizacja: POLSKA
I oto chodzi . Zimny silnik w ciągu jednej minuty się nie zagotuje a dopuki płyn nie uzyska tęperatury i termostat się nie zacznie otwierać pompa mieli prawie że na sucho no chyba że mamy nagrzewnicę na maks w kabinie to wtedy chłodzi płyn .
Prędzej z braku płynu w układzie ugotujesz głowicę .


Na górę
Post: czw maja 24, 2012 10:29 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 05, 2009 9:48 am
Posty: 72
Lokalizacja: Bielsko-Biała
U mnie widocznie w drgania wpada wał , ten który napedza pozotały osprzet . Czy to panewki czy może rozrzad ? Jakiej przypuszczenia ? :(

_________________
2.0 16V Cambridge ....i nie ma mocnych
http://www.youtube.com/watch?v=DxwGPHYML5Y


Na górę
Post: pt maja 25, 2012 2:32 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
EVO pisze:
U mnie widocznie w drgania wpada wał , ten który napedza pozotały osprzet . Czy to panewki czy może rozrzad ? Jakiej przypuszczenia ? :(


Może to koło pasowe na wale jest skrzywione?

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: ndz maja 27, 2012 12:15 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 05, 2009 9:48 am
Posty: 72
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Nie nie jest skrzywione koło pasowe, luz jest wyczuwalny na wale , można nim delikatnie ruszać. CZy może być to wina łancuszka rozrządu ?

_________________
2.0 16V Cambridge ....i nie ma mocnych
http://www.youtube.com/watch?v=DxwGPHYML5Y


Na górę
Post: pn cze 04, 2012 8:12 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Ja zmieniłem olej i była błoga cisza, przejechałem 3tys i znowu zaczyna chrobotac, więc pewnie to rozrząd, jeden szpenior mówił żeby wymienic sam ślizg ale to pewnie bez sensu.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl