suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 6:49 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz lip 08, 2012 3:17 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
taa,, ale o vitarze cicho, napęd w vitarze nie wygląda może jak i w patrolu ale i też nie jest jakiś mega z modeliny ;D
choć pozory mogą mylić :mrgreen:

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: ndz lip 08, 2012 6:23 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Patryk32 pisze:
taa,, ale o vitarze cicho, napęd w vitarze nie wygląda może jak i w patrolu ale i też nie jest jakiś mega z modeliny ;D
choć pozory mogą mylić :mrgreen:


Napęd vitary ledwo wytrzymuje 2.0 16v, więc nie wytrzyma dużo z 1.9tdi. A w 2.0 16v jest mocniejszy niż w 1.6. Nie wytrzymuje też 1.6 8v jak ktoś ma cięższą nogę :mrgreen:
Mam na myśli ostrą jazdę na rajdach po błocie, bo normalne taczanie się po szutrówkach powinien zdzierżyć. Ale kto mota tdi w vitarze do spokojnej jazdy po szutrze :)

Chciałbym aby było możliwe zmotanie pancernego napędu, który nie bał by się ostrej jazdy po korzeniach i nie rozpadał przy każdym mocniejszym przydepnięciu na nierównościach. Bez sztywniaka z przodu i bez konieczności brania kredytu (tak, mam ciężką nogę i czasami płacę za to, ale za to ile przyjemności mam z tego to tylko ja wiem... )

Ale takie drobiazgi powinny pomóc:

http://www.roadlessgear.com/Suzuki/p/1397/heavy-duty-replacement-rear-axle-shafts
Obrazek
http://www.trailtough.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=222&category_id=46&option=com_virtuemart&Itemid=53
http://www.trailtough.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=226&category_id=46&option=com_virtuemart&Itemid=53
Obrazek

Tylko co z tego jak poleci dyfer zaraz a potem reduktor i skrzynia...
Wzmocnisz dyfer i reduktor to wybuchnie obudowa skrzyni lub reduktora...

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: ndz lip 08, 2012 9:43 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
czyli takie masło maślane,
wychodzi na to że lepiej wstawić już w sumie kompletną jednostke z np pajero ewentualnie w najgorszym przypadku zmienić auto :shock:

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: pn lip 09, 2012 6:46 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Vitara to bardzo przyjemny samochód, ale są pewne granice które trudno przekroczyć. Oczywiście wszystko da sie zrobić, tylko że koszt będzie spory a finalny produkt będzie miał z vitary silnik i może kawałek ramy... Jak każda zmota.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt lip 10, 2012 10:05 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
ja planuje w sumie tylko ją podnieść na zawieszeniu, i chciałem coś ogarnąć z mocą bo troche brakuje - jeszcze automat ;/ ale w sumie tak se myśle to wystarczający jest ten silnik a vmax 150 ogarnia i w sumie szybciej nie ma co bo rozstaw za mały

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: wt lip 10, 2012 10:35 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
150? :lol: Odważny :shock: :mrgreen:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: śr lip 11, 2012 6:09 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Patryk32 pisze:
ja planuje w sumie tylko ją podnieść na zawieszeniu, i chciałem coś ogarnąć z mocą bo troche brakuje - jeszcze automat ;/ ale w sumie tak se myśle to wystarczający jest ten silnik a vmax 150 ogarnia i w sumie szybciej nie ma co bo rozstaw za mały

Zeby po lifcie osiagnac predkość 150 to trzeba zainwestować poważne pieniądze w zawieszenie.
Chyba że piszesz o 150 po asfalcie, ale to też spore wyzwanie ;)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr lip 11, 2012 8:00 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
lift, duże mt-ki i 150 na 8v - nierealne. W terenie ten silnik spokojnie daje radę (jak dla mnie)

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: śr lip 11, 2012 9:02 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 08, 2011 5:05 am
Posty: 368
Lokalizacja: Puławy
Silnik: J20A
Model: GV
Rok prod.: 1999
Też uważam że 1.6 8V daje radę w terenie, jeszcze nie miałem sytuacji żeby zabrakło mocy... w razie czego redukcja na niższy bieg, ew. reduktor i jazda... no chyba ze silnik juz zajechany, jechalem jako pasazer taką Vitką jak moja i była odczuwalnie słabsza, nie wiem czemu...

_________________
GV 2.0 16V 3d '99

BMW R 1100 GS '99


Na górę
Post: śr lip 11, 2012 10:44 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
150 :D spoko
moja jechała na zwykłych kółkeczkach i bez liftu 135 (z mojej teraz z 90/100 max wyciskam tylko że licznikowe a na prawde jest troszkę więcej bo licznik kłamie przez koła)
kolegi bez liftu i na 255/60 (czy coś takiego) /r15 takie bulwarowe 140coś jechała, podniósł założył kumho kl71 29" i 100 to nie problem 120 max i dalej nie chce

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: śr lip 11, 2012 11:36 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Tak to mniej więcej wygląda :wink:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: śr lip 11, 2012 6:33 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
heh... nie widze powodów dla których miałbym wyssać z palca te 150, na autostradzie było więcej bo wskazówka zachodziła, i to dość sporo za pole licznika który kończy się na 140 8)
oponki mam 100% asfalt(można powiedzieć że prawie slicki bo mają ok 2mm bieżnika)
fakt faktem że nie była to zbyt dogłębnie przemyślana decyzja bo jak już ktoś wspominał - zawieszenie... tu jest wiele do życzenia....
nastepnym razem jak bd leciał do łodzi to nagram bo widze że jest kilka niedowiarków... a z resztą ;]

w sumie to tutaj sprawdzała by się informacja z "angielszczyznych" for gdzie pisali, że amerykańska wersja vitary posiada wzmacniany silnik i napędy także hmmm.. można tu rozmyślać ;]


powracamy do tematu....

...a silnik od bmw jakieś 1.8 is wytrzymuje seryjny ukł. napędowy ??

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: śr lip 11, 2012 7:49 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
...chodzi, że po lifcie i na mt-kach 150. Na 255/60/15 miałem też pow 140 i to nie na autostradzie, ale to były właśnie takie a nie inne opony, wg. Gps pewno było mniej, nigdy już jej tak nie testowałem na takich kapciach na drodze z koleinami. W aucie jak vitara 8v całe szczęście nie chodzi o v max, bo to nie do takich celów auto stworzone zostało. Ten silnik to naprawdę bardzo dobra jednostka dobra w teren i mało awaryjna

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: śr lip 11, 2012 8:50 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
ja niedowiarkiem nie jestem napisałem że kolegi 140coś jechała... więc dlaczego z górki miała by nie pójść i 160 :D wszystko zależy od kól, silnika, liftu i tego ile licznik przekłamuje :D

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: śr lip 11, 2012 9:04 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
nom kółka 16 opona 245/85 a z oszustwem licznika nic nie wiem xD

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl