danthe pisze:
GremliN pisze:
juz pisalem na temat problemu z silnikiem, ale nikt mi nie doradzil.
Jak pisałeś skoro to Twój pierwszy post? Dodatkowo przydało by się uzupełnić profil i przywitać.
GremliN pisze:
Wlewalem juz olej Shella 5w40, 5w30
Mobile
Castrol
Liqui Moly
Przy tak szybkim ubywaniu oleju nie ma znaczenia co lejesz.
Kup najtańszy markowy 10W40 - szkoda kasy na lepsze oleje.
GremliN pisze:
Za pierwszym razem jak bylem u mechanika z tym problemem to wymienilem pierscienie bo byly `przepalone`. Uszczelka pod glowica itd. wszytko bylo ok.
Nie `pluje` z tlumika olejem, nie kapie i nie dostal sie olej do zbiornika od chlodnicy czy cos.
Rozumiem że uszczelniacze zaworów i wszystkie pierścienie były wymienione. Powierzchnia cylindrów sprawdzona i jest ok?
Nie dymi na niebiesko?
Sucho jest wszędzie przy silniku?
GremliN pisze:
Po ostatnim nalaniu oleju Shell 5w40 przejechalem 3500km i patrze dzisiaj na miarce nie ma nic. Dolalem 1litr Shell 5w30 zeby mozna bylo jeszcze pojezdzic.
Masz problem z ubywaniem oleju i sprawdzasz poziom co 3500km?
1. Ten tekst wklejalem z innego forum bo nie chcialo mi sie juz go redagowac
2. Olej sprawdzam czesto, ale brak oleju zanotowalem po przejechaniu okolo 3500km
3. Wiem tylko tyle ze rozkrecil tak silnikmaby wymienic pierscienie bo wedlug nieto to byl problem
4. Moze teraz zauwazylem ze troche silnik jest `brudny` od oleju.
5. Pod samochodem czy cos nie ma sladu
6. Sprawdzam olej rano, jak jest zimny i stoi w garazu
7. A jesli chodzi o cylindry itd. tego juz nie sprawdzilem bo za ta prace co zrobil juz wzial nie male pieniadze.