kosib,
Sorry że później już nie odbierałem tel - zarobiony ostatnio jestem po uszy...
Odczyty (przynajmniej te, które widać) są w miarę ok.
Na tą chwilę jedyny pomysł to za późny zapłon.
Takie głupie pytanie: jak go ustawiałeś to zworka była wsadzona?
Proponuję wyjąć aparat, pokręcić maszyną losującą (czyli silnikiem) i ustawić go na spokojnie od nowa pamiętając o zworce.
Sugeruję ustawianie bez działającego silnika:
Na włączonym zapłonie pokręcasz powoli kluczem silnik, aż pojawi się iskra na pierwszym cylindrze. Patrzysz na podziałkę czy wypada na 10 stopniach.
Ponieważ nie mam vitary tylko baleno, trudno mi stwierdzić czy cała reszta mieści się w normie.
Jak masz możliwość dla porównania podpiąć się do zdrowej vitary, to mogłoby to pomóc w dalszej diagnozie
zax pisze:
Wtyczki poczyszczone? TPS założony tak, jak trzeba?
Zerknij, jakie daje oporności w różnych położeniach.
RV pokazuje stan TPS (w sensie napięcia) - menu View|Dataviewer. Nie trzeba wsadzać miernika we flaki
Z obrazków można odnieść wrażenie, że TPS nie pracuje w pełnym zakresie (czyli jest krzywo przykręcony). Ale to trzeba popatrzyć na żywo, czy odczyty zwiększają się proporcjonalnie do wciskania gazu.
No ale to kosmetyka, bo nawet krzywo przykręcony TPS nie da takiego efektu zamulenia i strzelania.
Można jeszcze sprawdzić działanie idle-switcha. Menu View|Statusflags pokazuje między innymi stan tego przełącznika. Powinno się zmieniać po minimalnym wciśnięciu gazu.