suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 10:19 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn cze 23, 2014 8:49 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 11, 2013 8:13 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Łódź
witam, pisalem juz jak padl mi silnik(obrocilo panewki))
a wiec :
inny blok silnika z tlokami, nowe pierscienie, nowe wszystkie uszczelnienia, moja stara glowica - wymienione uszczelniacze zaworowe
silnik suchy
dystans 100km i dolane 4 litry oleju
kompresja okolo 12
przez swiece widac chyba olej na tlokach, doradzaja oryginalne uszczelniacze
CO ROBIC ?!?

_________________
Vitara cabrio '93 1.6 8V LPG, jakis body lift
BF goodrich MT 30/9,5/15


Na górę
Post: pn cze 23, 2014 9:18 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
4 litry na 100km to nie możliwe że przez uszcelniacze, jeszcze raz sciąganie głowicy Cie czeka. A jak wyglądały cylindry? mierzyłeś je? jak wyglądały rowki pod pierścienie na tłokach i jakie dałeś pierścienie ?

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: pn cze 23, 2014 9:21 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Kopci na niebiesko? Musi

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: pn cze 23, 2014 10:02 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 11, 2013 8:13 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Łódź
geochriss pisze:
Kopci na niebiesko? Musi

nic nie kopci

_________________
Vitara cabrio '93 1.6 8V LPG, jakis body lift
BF goodrich MT 30/9,5/15


Na górę
Post: pn cze 23, 2014 10:03 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 11, 2013 8:13 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Łódź
inni radza zeby pojezdzic to sie ulozy , ale az tyle sie ulozy?

_________________
Vitara cabrio '93 1.6 8V LPG, jakis body lift
BF goodrich MT 30/9,5/15


Na górę
Post: wt cze 24, 2014 6:22 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lut 15, 2014 5:24 pm
Posty: 84
co sie ma ulozyc? trzeba bylo zostawic stare pierscienie, pewnie by bylo lepiej, pod nowe przynajmniej trzeba bylo pomierzyc tuleje, i jesli ok to do nowych pierscieni zrobic honowanie, robilem ostatnio remont w vitarze brata, od momentu zalozenia gazu zaczal pobierac stopniowo coraz wieksze ilosci oleju, po sciagnieciu glowicy, ukazaly sie mocno porysowane tuleje( w dolocie jeszcze sporo przyklejonych opilkow zostawionych przez gazownika), kupilem blok z tlokami, nowe pierscienie , honowanie, glowica po regeneracji, i nic zlego sie niedzieje, sprawdz jeszcze raz cisnienie na cieplym silniku, co do uszczelniaczy; wymieniales sam? jesli prowadnice wyrobione to zmiana uszczelniaczy nic nie da


Na górę
Post: wt cze 24, 2014 6:44 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Nowe pierścienie bez honowania tulei? I na dodatek oleju ubywa i nic nie kopci?:shock: :roll:
Gdzies ten olej musi iść, płyn w chłodnicy czysty?Inne wycieki na silniku są? 4 litry to jest cały olej z silnika...

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: wt cze 24, 2014 7:41 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob lis 14, 2009 9:34 pm
Posty: 213
Lokalizacja: Modlin Twierdza/Warszawa
mi to tak wywakiło olej przez nieszczelną pompę paliwa - mechaniczną. Olej walił z tyłu silnka na skrzynię biegów.

_________________
Vitara 91 Blaszak 1.6 8v Gaźnik , BF MT KM2 215/75/15 + 4" ( na budzie napis Land rover Santana )


Na górę
Post: czw cze 26, 2014 7:00 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 11, 2013 8:13 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Łódź
Ostatnio zatarlem silnik bo gdzies wciagnelo olej, totalna zalamka , postanowilem go wyremontowac , nie bede juz opisywal co wymienialem. Po remoncie pierwsza trasa 100 km i ubylo 4L oleju i znow zalamka. powtorne wyciaganie silnika sprawdzanie wszystko ok , wlozenie i to samo. Wydana kasa i nic wiecej. Postanowilem kupic silnik, wiec dzis wyciagnalem go po raz 3 i zaczalem odkrecac caly osprzet zeby zalozyc do nowego slupka jak kupie. I tu niespodzianka odkrecam pompke paliwa( vita na gazniku) a z pompki ciurkiem olej. Zaciagala olej do gazniczka i spalala jak benzynke. Moze gdybym jezdzil na paliwie to bym sie o tym dowiedzial wczesniej a tak dopiero po 3 wyjeciu silnika. wiec juz nie kupuje silnika i zostanie troche w kieszeni. Jutro wkladam silnik, pompa wywalona , zaslepiona na razie blaszka i w blotko :) . Pozdrawiam

_________________
Vitara cabrio '93 1.6 8V LPG, jakis body lift
BF goodrich MT 30/9,5/15


Na górę
Post: czw cze 26, 2014 8:19 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
pompa paliwa mechaniczna po jednej stronie membrany pompuje paliwo a po drugiej stronie jest smarowana olejem silnika. Ja zrobi się w niej dziura to olej miesza się z benzyną itp.

ciężko z taką pompą.
Ja szukałem długo i kupiłem w końcu używki na allegro po 300-400pln ale niestety obie były zepsute :evil:
Dopasowałem w końcu nową od bodajże suzuki maruti 800 (150pln NOWA) trzeba było tylko dorobić podkładkę pod tą pompę oraz napawać spawarką ok 1mm na ten wystający palec

ale chyba lepiej pójść w elektryka !

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pt sie 15, 2014 3:23 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lut 15, 2014 5:24 pm
Posty: 84
slawko333 pisze:
co sie ma ulozyc? trzeba bylo zostawic stare pierscienie, pewnie by bylo lepiej, pod nowe przynajmniej trzeba bylo pomierzyc tuleje, i jesli ok to do nowych pierscieni zrobic honowanie, robilem ostatnio remont w vitarze brata, od momentu zalozenia gazu zaczal pobierac stopniowo coraz wieksze ilosci oleju, po sciagnieciu glowicy, ukazaly sie mocno porysowane tuleje( w dolocie jeszcze sporo przyklejonych opilkow zostawionych przez gazownika), kupilem blok z tlokami, nowe pierscienie , honowanie, glowica po regeneracji, i nic zlego sie niedzieje, sprawdz jeszcze raz cisnienie na cieplym silniku, co do uszczelniaczy; wymieniales sam? jesli prowadnice wyrobione to zmiana uszczelniaczy nic nie da


i mala niespodzianka, vitara zaczela znow pobierac spore ilosci oleju, swiece suche, cisnienie na zimnym po 12, na rozgrzanym ok 14, niekopci wcale, wczesniej kopcil na siwo, zaczal pobierac olej po ok 1000km, gosc co robil mi glowice niezmienial prowadnic bo twierdzil ze byly ok, ale po objawach czyli po przejechaniu ok 1000km i dalej bierze olej, wskazuje ze przez uszczelniacze wali, choc sama jakosc pierscieni (przy zakladaniu jeden pekl, twarde jak szlak) budzi moje obawy, w kilku sklepach niemoglem znalesc dobrych markowych pierwscieni, w rzeszowie jedynie znalazlem, pozniej sie dowiedzialem ze ponoc on robi pierscienie do wszystkiego, takze moze jakias rzepa, nic glowice sciagne i sie okaze, choc wolalbym glowice robic :mrgreen:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl