slawko333 pisze:
co sie ma ulozyc? trzeba bylo zostawic stare pierscienie, pewnie by bylo lepiej, pod nowe przynajmniej trzeba bylo pomierzyc tuleje, i jesli ok to do nowych pierscieni zrobic honowanie, robilem ostatnio remont w vitarze brata, od momentu zalozenia gazu zaczal pobierac stopniowo coraz wieksze ilosci oleju, po sciagnieciu glowicy, ukazaly sie mocno porysowane tuleje( w dolocie jeszcze sporo przyklejonych opilkow zostawionych przez gazownika), kupilem blok z tlokami, nowe pierscienie , honowanie, glowica po regeneracji, i nic zlego sie niedzieje, sprawdz jeszcze raz cisnienie na cieplym silniku, co do uszczelniaczy; wymieniales sam? jesli prowadnice wyrobione to zmiana uszczelniaczy nic nie da
i mala niespodzianka, vitara zaczela znow pobierac spore ilosci oleju, swiece suche, cisnienie na zimnym po 12, na rozgrzanym ok 14, niekopci wcale, wczesniej kopcil na siwo, zaczal pobierac olej po ok 1000km, gosc co robil mi glowice niezmienial prowadnic bo twierdzil ze byly ok, ale po objawach czyli po przejechaniu ok 1000km i dalej bierze olej, wskazuje ze przez uszczelniacze wali, choc sama jakosc pierscieni (przy zakladaniu jeden pekl, twarde jak szlak) budzi moje obawy, w kilku sklepach niemoglem znalesc dobrych markowych pierwscieni, w rzeszowie jedynie znalazlem, pozniej sie dowiedzialem ze ponoc on robi pierscienie do wszystkiego, takze moze jakias rzepa, nic glowice sciagne i sie okaze, choc wolalbym glowice robic
