piotrk pisze:
kosciej pisze:
Ja jak kupuję taką rzecz jak pasek, to biorę najdroższy dostępny. Nigdy się nie zawiodłem.
To się wymienia raz na 90000 km i można dać nawet za oryginał te 400 PLN (Nie wiem ile kosztuje do Vitary bo mam udokumentowaną wymianę z ASO niemieckiego). Żeby później mieć całkowity spokój.
Nie będę pytał o to ASO niemieckie - ale koszt wyprodukowania wpisów i innych - 50zł

Ja tam po zakupie każdego używanego wozu (nowy jeszcze mi się nie przydarzył

) zmieniam wszystkie oleje, płyny i pasek rozrządu (ze wszelkimi rolkami itp.) - zasada ograniczonego zaufania

Auto sprowadzał mi Wujek. Auto było przez niego znane, więc raczej nie ma mowy o dorobianiu wpisów.
Sprawdzałem ten pasek i jest w bdb stanie, napisy na pasku świeże

Ja też tak zawsze robię, że wymieniam, ale w tym wypadku naprawdę nie było potrzeby

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy

- Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...