suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt maja 06, 2025 12:59 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: ndz sty 02, 2011 8:13 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
A coś więcej info sie da uskrobać czy wszystko tajne? :wink:


Na górę
Post: ndz sty 02, 2011 8:34 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lut 16, 2007 11:25 am
Posty: 194
Lokalizacja: Sosnowiec
Generalnie to bolid jeszcze nie przetestowany porządnie i może wyjść pare poprawek .
A co cię szcególnie interesuje ?
Mosty są suzukowe : tył vitara ,przód samuraj , z każdej strony dostawiona zwolnica 4 trybikowa , ARB pród i tył ,
Hamulce tarczowe przód i tył . Przełożenie mostów 4,3x1,8 =7,74 .Wahacze pod ramą .Przerobiony sierżant.
Teraz muszę wykombinować coś z windą elektryczną .

_________________
SUZUKI VITARA 1.6 l 16 V (Szara Eminencja)
SUZUKI VITARA 2.0 l 16 V (Błękitny Grom)


Na górę
Post: ndz sty 02, 2011 8:43 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Uuuuu 8) Chodzi mi o to jakich kól zębatych uzyłeś i jak je obsadziłeś-ułożyskowanie.
A resztę to się domyślam.. :wink:


Na górę
Post: ndz sty 02, 2011 9:40 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lut 16, 2007 11:25 am
Posty: 194
Lokalizacja: Sosnowiec
Koła robione na zamówienie (nawęglane , szlifowane). Łożyska toczne igiełkowe ,wałeczkowe, kulkowe.
Z uwagi na obciążenie dostępne koła (Np do maszyn rolniczych ) są za miękkie i się nie nadają .
O cene tych kółek nawet nie pytaj. Łożyska też z uwagi na duże obciążenie węzłów nie są zwykłe kulkowe. :?

_________________
SUZUKI VITARA 1.6 l 16 V (Szara Eminencja)
SUZUKI VITARA 2.0 l 16 V (Błękitny Grom)


Na górę
Post: wt lut 22, 2011 10:01 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
I jak projekt, zakończony? :)


Na górę
Post: wt lut 22, 2011 10:50 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lut 16, 2007 11:25 am
Posty: 194
Lokalizacja: Sosnowiec
Projekt chwilowo dojrzewa w kącie bo roboty od groma mnie dopadło .
Jedyne zmiany to wstawiona w miejce atrapy winda od Zibiego. Ponoć zajebiście szybka i dorobiny drugi alternatot 150 A W sumie 220 A z alternatorów. 8)
Motanie kabelków musiałem odłożyć do połowy marca .
A obecnie testować się nie da bo zima panie. A na zalodzonej powierzchni i MT-kach to mieli kapciami na 3 biegu i można latarnie zaliczyć .Ale w tym sezonie to już wreszcie ujrzy światło dzienne. :mrgreen:
Jeszcze tylko wizyta na wadze , potem wypicie flaszki na podniesienie doła po ważeniu , i można zaczać układać sie do nowego wozu. :mrgreen:

_________________
SUZUKI VITARA 1.6 l 16 V (Szara Eminencja)
SUZUKI VITARA 2.0 l 16 V (Błękitny Grom)


Na górę
Post: śr lut 23, 2011 10:17 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
980.

To zrób tak Jacek - za każdy kg więcej od fabrycznej masy flacha...
To gdzie pijemy? :mrgreen:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr lut 23, 2011 12:43 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lut 16, 2007 11:25 am
Posty: 194
Lokalizacja: Sosnowiec
No co ty, nerki nie wytrzymają tej wagi. :mrgreen:

_________________
SUZUKI VITARA 1.6 l 16 V (Szara Eminencja)
SUZUKI VITARA 2.0 l 16 V (Błękitny Grom)


Na górę
Post: śr lut 23, 2011 1:44 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
A przednie sprężyny od w124 przód czy tył?
Tak się zastanawiam jaką sprężynę wybrać do Vit 2.0 o małej średnicy (mało miejsca przy sztywnym moscie) ale z odpowiednią charakterystyką pracy.
Bo jeśli by dał spręzynę pod ramę to już problemu by takiego nie było z doborem, ale wtedy raz, ze auto w kosmos pójdzie a dwa bedzie mniej stabilne.
Mógłbym prosić jakieś foto z mocowaniami sprężyny góra-dół? :mrgreen:


Na górę
Post: śr lut 23, 2011 3:46 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
jacenty pisze:
No co ty, nerki nie wytrzymają tej wagi. :mrgreen:



981.

Ja czekam na przeszczep wątroby z nierdzewki bo mam dużo szkoleń w tym roku :mrgreen:

Masz czas w tym tygodniu? :wink:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr lut 23, 2011 8:30 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lut 16, 2007 11:25 am
Posty: 194
Lokalizacja: Sosnowiec
Co do sprężyn to są przednie długie od benzyny 2l . średnica drutu fi 13,5 mm (najcieńsze) nie obcinane .Troszkę twarde ,ale nie kołysze bardzo budą , dalej się zobaczy.
Co do zdjęć to czekam na ocieplenie bo nawet aparat zamarza . ( o operatorze nie wspomne).
A co do czasu : to trochę ostatnio zarobiony jestem , ale próbuj. 8)

_________________
SUZUKI VITARA 1.6 l 16 V (Szara Eminencja)
SUZUKI VITARA 2.0 l 16 V (Błękitny Grom)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl